ویدیوی آموزشی؛ نحوه انتقال تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث

حتما می‌دانید تخفیف‌های بیمه ثالث را می‌توان به خودروی دیگر انتقال داد. در ویدیو آموزشی انتقال تخفیف بیمه ثالث، شرایط این انتقال از سند یک خودرو به خودروی دیگر شرح داده می‌شود:


استعلام قیمت بیمه شخص ثالث

محاسبه آنلاین بیمه شخص ثالث تمامی شرکت‌های بیمه‌گر


بنابراین، تخفیف‌های بیمه شخص ثالث متلعق به فرد است و نه خودرو. شما می‌توانید به راحتی بیمه شخص ثالث خودتان را به خودروی جدید خود و یا اقوام درجه یک انتقال دهید.

شرایط لازم برای انتقال تخفیف

  1. هردو وسیله نقلیه باید به نام شخص واحد و یا اقوام درجه 1 باشه.
  2. بیمه ثالث رو فقط می‌شه به خودروهای مشابه انتقال داد.
  3. انتقال سند مالکیت باید به صورت قطعی باشه. هر نوع وکالت یا قول‌نامه قبول نیست.

مدارکی که لازم دارید برای انتقال تخفیف بیمه ثالث

  1. بیمه ثالث خودروی جدید
  2. کپی بیمه ثالث خودروی قدیم
  3. اصل و کپی سند خودروی جدید
  4. اصل الحاقیه حذف سوابق خودروی قدیم

بیمه‌بازار؛ رتبه یک فروش بیمه

بیمه بازار اولین سامانه آنلاین مقایسه و خرید انواع بیمه از تمامی شرکت‌های بیمه است که با فراهم ساختن بستر آنلاین محاسبه‌گر بیمه، این امکان را برای شما فراهم ساخته است تا به راحتی بیمه مورد نظر خود را محاسبه کنید و پس از مقایسه پیشنهادات مختلف از شرکت‌های بیمه‌گر به آسانی بهترین بیمه مورد نظرتان را انتخاب و بصورت آنلاین خریداری کنید. خدمات بیمه‌بازار: خرید اقساطی بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه خودرو، محاسبه بیمه زلزله، بیمه تکمیلی انفرادی.

مقالات دیگر  مدارک لازم جهت رسیدگی به پرونده خسارت مالی بیمه ثالث (با گزارش سازش مقامات انتظامی)
نظر یا پرسش خود را بنویسید

4 نظر
  1. علیرضا

    سلام.خسته نباشید. من خودرو ۲۰۶ مدل ۹۰ تیپ ۵ در تاریخ۱۳۹۹/۱۲/۳ خریداری نمودم و بیمه نامه شخص ثالث که دارای ۶۵٪ تخیف عدم تصادف میباشد و درتاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱ تمدید گردیده را از مالک قبلی خودرو تحویل گرفتم ، سوال: اول اینکه بعد از شماره گذاری و تنظیم سند انتقال مالکیت قطعی بنام اینجانب ایا بیمه نامه هم بنام بنده خواهد شد و ایا درصورت تصادف برای گرفتن خسارت از شرکت بیمه باید بیمه گذار و مالک قبلی برای گرفتن چک خسارت حضور پیدا کند؟
    سوال دوم : اینکه؛ بعد از اتمام انقضا ی این بیمه نامه ،برای تمدید بیمه نامه همین تخفیفات قبلی در قیمت و حق بیمه لحاظ خواهد شد؟ لطفا برای انجام مراحل قانونی برای انتقال تخفیفات مربوطه بعد از اتمام یکسال مدت بیمه نامه و تمدید بیمه نامه نامه جدید با توجه به لحاظ شدن تخفیفات قبلی را کامل راهنمایی بنمایید .باتشکر فراوان از شما .

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      در صورتی که نقل و انتقال شما تا دی 1397 بوده باشد شامل قانون انتقال تخفیف نمیشود ولی در صورتی که بعد از آن تاریخ باشد شما میتوانید از با دریافت الحاقیه انتقال تخفیفات از سوابق عدم خسارت خود استفاده کنید
      البته شرط داشتن نسبت درجه یک نیز الزامی است

  2. حسین

    سلام
    چطوری میتوانم تخفیف بیمه بازار بگیرم

    1. بیمه بازار

      با سلام
      به صفحه https://bimebazar.com/reminder/ رفته و یادآور خود را ثبت کنید، بیمه بازار مبلغ 25هزار تومان تخفیف خرید اولین بیمه شخص ثالث را به شما ارائه می دهد.