با بیمه‌بازار درآمد کسب کنید!

از این به بعد شما عزیزان این امکان را دارید که با اشتراک‌گذاری لینک دعوت شخصی، به دوستان و اطرافیان‌تان و تشویق آن‌ها به خرید بیمه ثالث از بیمه‌بازار درآمد کسب کنید. اما چرا و چطور؟ اعتقاد داریم که مشتریانی که از طریق معرفی به دست می‌آوریم بسیار ارزشمند و وفادار هستند. ما در بیمه‌‌بازار با همکاری شما عزیزان  به سود مشترک دست خواهیم یافت.

اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که داشتن یک منبع درآمد برای‌تان کافی نیست می‌توانید از طریق برنامه معرفی بیمه‌بازار به اطرافیان‌تان، درآمد رضایت‌بخشی داشته باشید. اما روش‌کار چیست؟

روش کار چگونه است؟

درروش درآمدزایی بیمه‌بازار، شما عضو سیستم می‌شوید سپس با استفاده از لینک مخصوص به خود که در پروفایل‌تان هست مشتریان را برای خرید به صفحه اصلی هدایت می‌کنید. در صورت خرید مشتری، از طریق لینک شما، کمیسیون مناسبی دریافت خواهید کرد.

پروفایل مخصوص شما

در سایت بیمه‌بازار به شما یک پروفایل تعلق می‌گیرد که در آن اطلاعات هویتی و حساب بانکی‌تان موجود است. شما به‌عنوان معرف با فروش هر بیمه ثالث مبلغی را به‌صورت نقد از بیمه‌بازار دریافت می‌کنید. پس اگر تعداد فروش‌تان زیاد باشد درآمدتان افزایش می‌یابد. این‌یکی از بهترین روش‌ها برای کسانیست که به دنبال شغل دوم پردرآمدی هستند.

کسب درآمد نقد از بیمه‌بازار

شما می‌توانید با دعوت از دوستان‌تان به خرید بیمه ثالث، به آن‌ها مبلغ مناسبی اعتبار هدیه بدهید، تا بتوانند بیمه‌شان را ارزان‌تر خریداری کنند و بیمه‌بازار هم، مبلغ قابل‌توجهی به‌عنوان کمیسیون به حساب‌تان واریز می‌کند که این درآمد با انجام خریدِ دوستان‌تان، قابل نقد شدن است. یعنی می‌توانید درآمدتان را نقداً دریافت کنید. بیمه‌بازار این کار برای شما راحت کرده، طوری که کافیست به سایت بیمه‌بازار بروید، پروفایل بسازید و به قسمت معرفی و کسب درآمد وارد شوید.

مقالات دیگر  مروری بر تاریخچه بیمه خودرو، بیمه آنلاین: فصل جدیدی در تاریخ صنعت بیمه

برنامه ریفرال بیمه‌بازار مناسب چه کسانیست؟

برای تمام اقشار جامعه مناسب است اما باید بگوییم برای کسانی که به‌صورت جدی آن را دنبال می‌کنند و مشتریان بیشتری را جذب می‌کنند فوق‌العاده است. پس اگر فکر می‌کنید که قدرت بازاریابی و مشتری‌یابی و فروش خوبی دارید، این فرصت طلایی را از دست ندهید. اگر قبلاً بازاریاب بیمه‌ای بوده‌اید و یا تجربه خوبی در زمینهٔ بازاریابی دارید از این پیشنهاد به‌سادگی نگذرید.

مزایای همکاری با بیمه‌بازار

  1. ساعت کاری آزاد
  2. حق کمیسیون مناسب
  3. بدون هزینه
  4. درآمد بسیار بالا در صورت فروش بالا

در بیمه‌بازار شما این امکان رادارید تا با چند ساعت کار در هفته و به‌صورت کاملاً منعطف شغل دومی داشته باشید که می‌تواند درآمد اول‌تان باشد.

به‌عنوان یک فروشنده، مزیت‌های همکاری درفروش بیمه‌بازار برای من چیست؟

فکرش را بکنید شما افرادی را که موعد تمدید بیمه ثالث‌شان نزدیک است را پیدا می‌کنید و آن‌ها را مجاب به خرید بیمه‌شان از طریق بیمه‌بازار البته به‌صورت آنلاین می‌کنید. با این کار علاوه بر ایجاد ارزش‌افزوده برای مشتری از طریق کاهش هزینه، کاهش رفت‌وآمدهای اضافی و… خود نیز کمیسیون مناسبی دریافت می‌کنید و از این طریق به بهبود فروش و افزایش مشتریان وفادار ما کمک می‌کنید! درنهایت به ازای هر خریدی که از طریق لینک شما انجام شود، به‌صورت اتوماتیک توسط سیستم، کمیسیون شما به‌حساب کاربری شما واریز می‌شود و در بازه کمتر از یک هفته به خواست شما تسویه‌حساب انجام می‌گیرد. همان‌طور که می‌بینید این برنامه سود هر سه بیمه‌بازار، مشتری و معرفی کننده را به‌خوبی تأمین می‌کند.

چطور می‌توانید خریدها و یا یادآورهای ثبت‌شده را ردیابی کنید؟

ممکن است این سؤال برای‌تان به وجود بیاید که چطور می‌توانم تعداد خریدها را چک کنم؟ یا در صورت خرید حتماً کمیسیون به‌حساب من واریز می‌شود؟ در سیستم بیمه‌بازار، هر فرد یک کد و لینک مخصوص به خود دارد تا به وسیله آن کد یا لینک، مشتری را به سایت معرفی کند. درصورتی‌که هر فرد با کد یا لینک مخصوص به یک همکار فروش، وارد سایت شده و خرید کند. فرد معرف بلافاصله مطلع شده و می‌تواند روند خرید مشتری را ببیند و میزان سود خود را دریافت کند.

مقالات دیگر  بررسی مراکز پرداخت خسارت بیمه: این قسمت بیمه ایران

به‌عنوان یک همکار فروش آیا مشتریان من گم نمی‌شوند؟

شاید برای‌تان سؤال باشد که خرید بیمه ثالث فقط سالی یک‌بار است و تا خرید دوستان‌تان زمان زیادی باقیست، باید بگوییم که کافیست دوستان‌تان، یادآور ثالث‌شان را در سایت بیمه‌بازار ثبت کنند، تا این مبلغ درحساب شما ذخیره شود، توجه داشته باشید که فقط با انجام خرید دوستان‌تان این درآمد قابلیت نقد شوندگی دارد، اما با ثبت هر یادآور از طریق لینک ارسالی شما، درآمد ذخیره‌شده در حساب‌تان قابل‌مشاهده است و هرزمانی که خریدی انجام شود، به ازای هر خرید ۲۰ هزار تومان درآمد کسب می‌کنید.

بیمه‌بازار اولین سامانه مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه‌ ثالث ، بدنه، آتش سوزی و زلزله، عمر و درمان است که به مشتریان اجازه مقایسه شرکت‌های بیمه از هر لحاظ را فقط در چند ثانیه می‌دهد تا بهترین انتخاب را داشته باشند.

برای شروع معرفی و کسب درآمد بیمه‌بازاری کلیک کنید!

چطور لینک معرفی را دریافت کنم؟

برای دریافت لینک معرفی خود، وارد صفحه معرفی به دوستان شوید.

پس از ثبت نام در سایت بیمه­‌بازار، با وارد شدن در حساب کاربری خود و بخش معرفی و کسب درآمد”، می­‌توانید لینک یکتای خود را دریافت کنید و با ارسال آن برای دوستان‌ و آشنایان­‌تان، کسب درآمد بیمه‌بازاری را شروع کنید. همین حالا شروع کنید و درآمد خوبی کسب کنید.

معرفی بیمه بازار

مانند تصویر بالا، لینک کپی شده را می‌توانید از طریق شبکات اجتماعی پرطرفدار برای دوستان‌تان ارسال کنید، اگر دوستان‌تان عضو هیچ شبکه‌اجتماعی نیستند، نگران نباشید، می‌توانید از طریق پیامک برای‌شان ارسال کنید.

حالا که لینک معرفی را کپی کردید، برای دوستان و آشنایان‌تان بفرستید. کسانی که با لینک شما وارد سایت بیمه‌بازار می‌شوند با صفحه زیر مواجه می‌شوند.

معرفی بیمه بازار

شما همچنین می‌توانید با ورود به بخش‌های مختلف پروفایل‌تان میزان درآمد قابل‌برداشت‌تان را مشاهده کنید و برای دریافت درآمدتان درخواست دهید. درست مانند تصویر زیر:

معرفی بیمه بازار

در تصویر بالا با انتخاب گزینه نقد کردن درآمد و واردکردن شماره‌حساب شبا کمتر از ۵ روز کاری درآمدتان را دریافت خواهید کرد.

مقالات دیگر  هزینه جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث به ازای هر روز چقدر است؟

بیمه‌بازار که اولین سامانه مقایسه و خرید انواع بیمه ثالث، بدنه، آتش سوزی، زلزله و عمر است که امکان کسب درآمد بیشتر برای شما را فراهم کرده است. پس این فرصت طلایی برای داشتن درآمدی بیشتر  را از دست ندهید.

همین حالا معرفی کنید!

نظر یا پرسش خود را بنویسید

2 نظر
  1. محمد هاشمی

    سلام وقت بخیر درصدهای کمیسیون و کارمزد برای انواع بیمه نامه به چه صورت است

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی بیمه بازار تماس حاصل نمایید