دومین حضور بیمه بازار در الکامپ ؛ پرهیجان و باشکوه

 

الکامپ‌ استارز که به عقیده برخی بزرگ‌ترین رویداد استارت‌آپی خاورمیانه است با حضور بیش از 450 استارت‌آپ که تقریبا نیمی از آن‌ها به‌صورت استند بودند، پرشورتر از هرسال از تاریخ 30 تیر الی 2 مرداد برگزار شد. صاحبان کسب‌وکارهای نوپا با حضور در این نمایشگاه، انتظار دارند علاوه بر شناخته شدن در فضای بزرگ کسب‌وکار با پیدا کردن مشتریان جدید به سود بالاتری دست‌یابند.

بیمه بازار استارت‌آپی متفاوت از نگاه بازدیدکنندگان!

این دومین حضور بیمه بازار در این نمایشگاه بود که با استقبال بی‌نظیری نیز مواجه شد. بیمه بازار به عقیده بسیاری از بازدیدکنندگان یکی از نوآورترین و مفیدترین استارت‌آپ‌ها در این نمایشگاه بود. البته برخی بازدیدکنندگان اطلاع دقیقی از نوع خدمات و فعالیت بیمه بازار نداشتند؛ برای مثال اکثراً اطلاع نداشتند بیمه بازار امکان مقایسه و سپس خرید بیمه‌های (ثالث، بدنه، آتش‌سوزی، عمر) را برای مشتریان فراهم می‌کند. بیمه بازار در این نمایشگاه از محصول جدید خود (بیمه عمر) نیز رونمایی کرد که با استقبال کم‌نظیر بازدیدکنندگان مواجه شد، این استقبال حاکی از این است که بیمه عمر در میان مردم اهمیت زیادی پیدا کرده و امکان مقایسه بین شرکت‌ها در این نوع بیمه برایشان مزیتی دوچندان ایجاد می‌کند.

به نقل از سایت زومیت یافتن بهترین بیمه‌ برای خودرو یا خانه و اطلاع از اتمام مدت بیمه‌نامه، محور فعالیت بیمه بازار است.

الکامپ

جذاب‌ترین قسمت بیمه بازار ازنظر مراجعین، امکان مقایسه هم‌زمان بین شرکت‌های بیمه و انتخاب بهترین و مناسب‌ترین بیمه و سپس خرید و تحویل یک‌روزه بیمه‌نامه به‌صورت رایگان بود.

الکامپ

بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه‌های الکامپ استارز ازجمله بیمه بازار از مهم‌ترین رویدادهای این نمایشگاه بود. ایشان نیز با استقبال از استارت‌آپ‌های حوزه فین تک به لزوم افزایش حمایت از این نوع استارت‌آپ‌ها تأکید داشتند.

مقالات دیگر  همه چیز درباره بیمه مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان

پایان ماراتن استارت‌آپ‌ها در سالن 8 با تولد بسیاری از کسب‌وکارها همراه بود. با همه کمی و کاستی‌ها، این الکامپ هم به پایان رسید اما حکایت بیمه بازار همچنان باقیست…☂️

 

بیمه بازار قدرت انتخاب بهترین بیمه

 

 

 

نظر یا پرسش خود را بنویسید