بیمه ویروس کرونا: همه‌چیز درباره شرکت‌ها و رشته‌های بیمه‌ای

کرونا این روزها فکر و خاطر تمام افراد جامعه را تحت تأثیر خود قرار داده و موجب ایجاد ترس و نگرانی گسترده‌ای شده. اما شرکت‌های بیمه مثل همیشه برای ایجاد امنیت خاطر و کاهش استرس و اضطراب ناشی از گسترش آن، تمهیداتی را اندیشیده‌اند. یکی از این شرکت‌ها، شرکت سرمد بوده که رشته بیمه‌ای جداگانه برای بیمه کرونا اخصاص داده تا هزینه‌های مراقبت پزشکی و فوت بر اثر کرونا را پوشش دهد. شما می‌توانید متناسب با حق بیمه پرداختی خود، پوشش هزینه پزشکی و فوت را دریافت نمایید.

شما می‌توانید در وبسایت بیمه بازار، بیمه کرونا از شرکت سرمد را آنلاین سفارش داده تا بصورت آنی برای شما صادر گردد.

جدول قیمت‌ها، شرایط و قوانین مربوطه را در صفحه مربوطه می‌توانید مشاهده کنید.

 

پوشش بیماری کرونا در بیمه عمر

بیمه ایران و سامان این بیماری را در پوشش بیمه عمر خود قرار داده و آن را به لیست بیماری‌های خاص اضافه نموده‌اند.

از این رو افرادی که تحت پوشش طرح‌های جامع زندگی،  کودکان و نوجوانان، «زندگی مان» و «سپاس ایران» باشند، در صورت ابتلا به بیماری کرونا می‌توانند تا سقف تعهدات پوشش بیمه، خسارت دریافت کنند. همچنین بیمه سامان این بیماری را به لیست امراض خاص اضافه نموده و بدین ترتیب بیمه سامان افرادی که بیمه‌گزار بیمه عمر این شرکت هستند را تا سقف ۳۰ میلیون تومان تحت پوشش امراض خاص قرار می‌دهد.

بیمه آسیا نیز بدون نیاز به پرداخت و یا افزایش حق بیمه بیمه‌گزارانی که تحت پوشش بیمه‌های جامع، عمر، پس‌انداز و جامع مهر آسیا که شامل پوشش امراض خاص هستند، معادل تعهد پوشش امراض خاص تا سقف ۵۰ میلیون تومان، هزینه‌های این بیماری را جبران می‌کند.

 


خرید بیمه سربازی

مقالات دیگر  دومین حضور بیمه بازار در الکامپ ؛ پرهیجان و باشکوه

 

پوشش بیماری کرونا در بیمه مسافرتی

همچنین بسیاری از شرکت‌های بیمه مانند آسیا و سامان این بیماری را در بیمه‌های مسافرتی نیزتحت پوشش قرار می‌دهند.
به طور مثال اگر یک بیمه نامه طرح طلایی مسافرتی خریداری کرده باشید، در صورت مبتلا شدن به این بیماری، تا سقف ۷۰ هزار یورو هزینه های درمان در سفر توسط شرکت بیمه سامان در قالب بیمه مسافرتی پوشش داده خواهد شد.
گرچه توصیه می‌شود حتی‌الامکان از انجام سفرهای غیرضروری خودداری شود. اما در صورتی که مجبور به انجام سفری بودید می‌توانید با دریافت بیمه مسافرتی از پوشش هزینه‌های آن خاطرجمع باشید.

 

بیمه درمان تکمیلی و پوشش هزینه‌های درمان بیماری کرونا

اگر چه طبق اعلام وزارت بهداشت کلیه مراحل تشخیص تا درمان ویروس کرونا در مراکز دولتی رایگان است، اما اگر به هر دلیلی بیمه گزار تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی متحمل هزینه ای شود یا مراحل درمان منجر به بستری در بیمارستان گردد، مطابق تعهدات بیمه نامه تحت پوشش قرار می‌گیرد. حتی اگر بیمه نامه شما دارای پوشش هزینه آزمایشگاهی نیز باشد هزینه کلیه آزمایش‌های انجام شده شما طبق شرایط بیمه نامه جبران می‌گردد.

نظر یا پرسش خود را بنویسید