خرید بیمه تکمیلی زیر ۵۰ نفر در پنل فروش سازمانی بیمه بازار

چگونه می‌توان کارکنان زیر ۵۰ نفر شرکت را بیمه درمان تکمیلی گروهی کرد؟ کدام شرکت، بیمه درمان تکمیلی بهتری ارائه می‌دهد؟ کدام شرکت بیمه پوشش بهتری برای بیمه لوازم الکترونیک شرکت دارد؟ چگونه می‌توان ساختمان شرکت را در برابر آتش سوزی بیمه کرد؟

 با توجه به حجم بالای فعالیت‌ها در سازمان، رسیدگی به تمام این موضوعات در فضای سنتی بسیار وقت گیر خواهد بود. همچنین، استعلام نرخ بیمه ممکن است هزینه بسیاری در پیش داشته باشد؛ چرا که نیازمند آن است تا قیمت‌، شرایط و پوشش‌های شرکت‌های بیمه با هم مقایسه شوند.


بیمه درمان تکمیلی برای گروه‌های کمتر از ۵۰ نفر

همین حالا خرید کنید

بیمه‌ بازار اولین سامانه مقایسه، مشاوره و خرید آنلاین بیمه با هدف رفع این مشکلات برای اولین بار در ایران پنل فروش سازمانی بیمه را فراهم ساخته است.

در این طرح می‌توانید انواع خدمات بیمه‌ای: بیمه عمر و حوادث گروهی، بیمه تکمیلی، بیمه آتش سوزی و زلزله، بیمه لوازم الکترونیک، بیمه مسئولیت و بیمه مهندسی را برای سازمان به صورت فردی یا گروهی خریداری کنید. تعداد افراد در این طرح اهمیتی نداشته و در صورتی که تعداد کارکنان شرکت کمتر از ۵۰ نفر باشد امکان استفاده از امکانات این طرح وجود دارد.  در ادامه به توضیح بیشتر این طرح می‌پردازیم با ما همراه باشید.

 

۱۰ مزیت پنل فروش سازمانی بیمه:

  • بیمه درمان گروهی برای گروه‌های کمتر از ۵۰ نفر
  • امکان مقایسه شرکت‌های بیمه
  • امکان مشاوره رایگان
  • تضمین پایین‌ترین قیمت بیمه
  • بهره‌مندی از طرح‌های تخفیفی و تشویقی ویژه
  • پشتیبانی و پاسخ‌گویی مناسب
  • خدمات پس از قرارداد
  • تسهیل و تسریع در پیگیری دریافت خسارت
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
مقالات دیگر  معرفی طرح های بیمه درمان تکمیلی شرکت های مختلف بیمه

بیمه درمان تکمیلی برای گروه‌های کمتر از ۵۰ نفر

با توجه به بالا رفتن هزینه‌های درمان، بیمه تکمیلی یکی از مزایایی است که مدیران شرکت‌ها می‌توانند برای کارمندان‌شان در نظر بگیرند. اما با توجه به اینکه بیمه درمان گروهی فقط به گروه‌های بالای ۵۰ نفر ارائه می‌شود؛ بسیاری از شرکت‌ها که زیر ۵۰ نفر کارمند دارند، نمی‌توانند از مزایای بیمه درمان گروهی استفاده کنند.

در چنین شرایطی شرکت بایستی از بیمه تکمیلی انفرادی استفاده کند که این امر هزینه بالایی برای شرکت خواهد داشت.

در طرح فروش سازمانی بیمه بازار امکان بیمه درمان تکمیلی برای گروه‌های کمتر از ۵۰ نفر وجود دارد. برای اینکار کافی‌ست به سادگی و در زمان کوتاهی اطلاعات شرکت خود را در پنل فروش سازمانی بیمه بازار ثبت کنید؛ کارشناسان ما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

 


خرید بیمه سربازی


 

مقایسه شرکت های بیمه با یکدیگر

فرض کنید قصد خرید بیمه تکمیلی گروهی برای شرکت خود دارید. برای این کار باید شرایط این بیمه را در شرکت‌های مختلف بررسی کنید. قطعا این کار سخت و زمان‌بر خواهد بود و چون باید به نمایندگی‌های بیمه مراجعه کنید یا با آنها تماس بگیرید.

با ثبت نام در پنل فروش سازمانی بیمه‌بازار نیازی به انجام فعالیت‌های بالا نبوده و تنها کافی‌ست به سادگی اطلاعات شرکت را ثبت کنید.

مشاوران بیمه‌بازار در کمتر از ۲۴ ساعت با شما تماس گرفته و متناسب با شرایط شرکت چند پیشنهاد اختصاصی به شما ارائه می‌دهند و با مقایسه شرایط هر یک از شرکت‌ها شما را در انتخاب بهترین بیمه یاری می‌کنند و تا نهایی شدن قرارداد، همراه شما خواهند بود.

 

بهره مندی از طرح‌های تشویقی و تخفیفی گوناگون

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد یکی از مزیت‌های پنل سازمانی فروش بیمه بهره مندی از طرح‌های تشویقی بیمه است. در این طرح علاوه بر دریافت تخفیف ویژه خرید بیمه، می‌توانید از دیگر پیشنهادهای تخفیفی برای خرید سایر رشته‌های بیمه‌ای مورد نیاز سازمان بهره مند شوید.

مقالات دیگر  بیمه تکمیلی فرهنگیان چیست و چه شرایطی دارد؟

به طور مثال با خرید بیمه درمان تکمیلی گروهی از تخفیف ویژه خرید بیمه آتش سوزی یا بیمه لوازم الکترونیک بهره مند شوید.

 

دریافت مشاوره رایگان بیمه

برای دریافت مشاوره رایگان تنها کافی‌ست اطلاعات شرکت را در پنل فروش سازمانی بیمه بازار وارد کنید. مشاوران ما پس از بررسی شرایط و ویژگی‌های شرکت و متناسب با نیازمندی‌های شما چند پیشنهاد اختصاصی به شما ارائه و به تمام سوالات و ابهامات شما در رابطه با خرید بیمه مورد نظر پاسخ خواهند داد.

 

پیگیری دریافت خسارت بیمه 

از دیگر مزیت‌های پنل فروش سازمانی ارائه خدمات پس از قرارداد است. با خرید بیمه از پنل فروش سازمانی بیمه‌بازار، انجام خدمات پس از قرارداد بیمه را به بیمه‌بازار بسپارید.

در این پنل بیمه بازار خدمات مربوط به پشتیبانی و پیگیری دریافت خسارت را بر عهده خواهد گرفت. فرض کنید یکی از کارمندن شما از بیمه تکمیلی استفاده کرده و پس از گذشت زمانی طولانی بیمه خسارت مربوطه را پرداخت نکرده است. در چنین شرایطی بیمه بازار همراه شماست و پیگری امور مربوط به دریافت خسارت را انجام خواهد داد.

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر درباره این طرح می‌توانید با شماره ۹۱۳۱۱۱۰۰-۰۲۱ داخلی ۲۰۱ تماس بگیرید.


از دست ندهید:

مدارک لازم برای گرفتن کد کارگاهی بیمه تامین اجتماعی

چرا داشتن بیمه مسئولیت مدنی برای کارفرما ضروری است؟

کدام یک از شرکت‎‌‌های بیمه عمر سود بیش‌تری پرداخت می‌کنند؟

چگونه هزینه بیمه تکمیلی را دریافت کنیم؟

 

نظر یا پرسش خود را بنویسید