دو سال بیمه خودرو رایگان؛ پیشنهاد وسوسه‌انگیز به خریداران خودرو

بر اساس گزارشی که دفتر مرکزی آمار در کشور ایرلند منتشر کرده است، قیمت بیمه وسایل نقلیه در سه سال گذشته با رشد ۶۹٫۲% مواجه شده است. همچنین این رقم برای یک سال منتهی به اکتبر ۲۰۱۶ برابر ۲۵٫۲% بوده است. این رشد قابل توجه در نرخ بیمه خودرو، آثار متعددی در بازار خودروی کشور ایرلند داشته است؛ که  از مهم‌ترین آن‌ها، عدم توانایی مردم برای خرید خودرو و پرداخت حق بیمه خودرو بوده است. اما خودروسازان مطرح برای مقابله با بحران‌های این‌چنینی، طرح های فروش جدیدی ارائه می‌دهند تا مشتریان خود را حفظ کرده و آن‌ها را متقاعد کنند که خرید خوردرو از آن‌ها هنوز گزینه‌ای مقرون به صرفه است.

نیسان شرکت خودروسازی ژاپنی و چند ملیتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر یوکوهاما در ژاپن قرار دارد. این شرکت در سال ۱۹۱۱ تاسیس شد، اما حدود ۲۰ سال پس از تاسیس نام نیسان بر روی آن نهاده شد. این شرکت طبق آخرین آمار هشتمین غول صنعت خودروسازی در دنیا به شمار می‌رود که مجموع دارایی‌های آن ۱۲۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۲ برآورد شده‌است.

پرداخت حق بیمه خودرو در ازای خرید از نیسان

در راستای کاهش اثر افزایش ناگهانی نرخ بیمه خودرو بر بازار فروش خودرو، شرکت نیسان در کشور ایرلند، خدمات جدیدی برای مشتریان خود ارائه کرده است. در این طرح که منحصر به خریداران جدید محصولات نیسان تا انتهای سال ۲۰۱۶ می‌باشد، دو سال حق بیمه خودرو خریداران، توسط شرکت نیسان پرداخت خواهد شد. نیسان اولین شرکت خودرویی است که نسبت به قیمت بالای بیمه خودرو واکنش داده و اقدامی مناسب جهت حفظ مشتریان خود انجام داده است.

جیمز مککارتی طی مصاحبه منتشر شده خود در سایت نیسان بیان کرده است که این طرح، خیال مالکین خوددروی نیسان را نسبت به افزایش‌های ناگهانی نرخ بیمه خودرو در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ نیز راحت می‌کند. این خبر خوبی برای ۱۲۰۰۰ نفری است که طبق آمار، سالیانه از نیسان خودرو جدید خریداری می‌کنند. وی خاطرنشان کرده است این طرح بسیار برای نیسان هزینه‌بر می‌باشد و میزان سودآوری شرکت را کاهش خواهد داد. اما رویکرد این شرکت به این طرح سرمایه گذاری برای آینده شرکت می‌باشد.

مقالات دیگر  نرخ دیه و حق بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۱

الیته این طرح شامل رانندگانی خواهد شد که حداقل ۲۶ سال سن داشته، دارنده گواهینامه رانندگی، حداکثر شامل ۳ نمره منفی در گواهینامه و سابقه سه سال عدم استفاده از بیمه خودرو داشته باشند. آقای مک­‌کارتی در این مصاحبه دولت ایرلند و صنعت بیمه را به ارائه طرحی مناسب و جامع برای کاهش نرخ بیمه خودرو در این کشور دعوت کرده است.

نظر یا پرسش خود را بنویسید