پوشش بیمه‌های تکمیلی برای سرطان

بیمه تکمیلی برای بیماری سرطان از آن دست دورنگری‌هایی است که «حتما و باید» قبل از وقوع حادثه به فکرش باشیم.

سرطان، یکی دیگر از ارمغان‌های زندگی صنعتی است که دامن‌گیرمان شده. این بیماری، هزینه‌های سرسام‌آوری دارد که می‌تواند کاری کند تا فرد مبتلا از خیر درمان بگذرد.

نیمه پر لیوان این است که می‌توانیم با خرید طرح‌های بیمه تکمیلی برای پوشش سرطان خیال خودمان و اطرافیان‌مان را بابت هزینه‌های طول درمان راحت کنیم.

 

از ابتدای راه…

خوب است بدانیم که طرح‌های بیمه تکمیلی و قیمت آنها در اکثر شرکت‌های بیمه با یکدیگر متفاوت است. اما کلیتی در همه آنها وجود دارد که می‌تواند بیمه‌گذار را بابت خرید بیمه تکمیلی خاطر جمع کند.

 

بستری عمومی:

در صورتی که به بستری و جراحی‌های محدود نیاز باشد این موارد تحت پوشش کامل عنوان بستری‌های عمومی قرار می‌گیرد.

جراحی‌های سرپایی:

بیوپسی و تکه‌برداری از تومورها معمولا در مراحل اولیه تشخیص به کار می رود. در پوشش جراحی‌هایی که نیاز به بستری نیستند؛ می‌توان هزینه‌ها را با استفاده از پوشش جراحی‌های سرپایی جبران کرد.

 

جراحی‌های تخصصی:

در شرایطی که برای روند تشخیص و درمان نیاز به رادیوتراپی، اعمال جراحی مرتبط با سرطان و پیوند مغز و استخوان باشد پوشش جراحی‌های تخصصی برای حمایت از بیمار وارد عمل می‌شود.

 

پاراکلینیکی ۱:

در روند تشخیص و درمان‌های اولیه سرطان ممکن است به انواع رادیوگرافی،سونوگرافی، ماموگرافی یا انواع ام.آر.آی و پزشکی هسته‌ای نیاز باشد که این موارد را هم می‌توان با استفاده از هزنیه‌های پاراکلینیکی بیمه‌های تکمیلی جبران کرد.

مقالات دیگر  مقایسه توانگری مالی شرکت‌های بیمه‌

 

پاراکلینیکی ۲:

شاید مهم‌ترین نقش برای جبران هزینه‌های روند تشخیص و درمان سرطان در بیمه‌های تکمیلی را بخش پاراکلینیکی ۲ داشته باشد. جبران هزینه‌های مربوط به خدمات آزمایشگاهی همچون آزمایش‌‌های تشخیص پزشکی، پاتولوژی یا آسیب‌ شناسی، آندوسکوپی، آنالیز پیس‌میکر، خدمات تشخیصی تنفسی، نوار مثانه، الکتروانسفالوگرافی و خدمات تشخیصی الکترومیلوگرافی در این قسمت انجام می‌شود.

 

ویزیت و دارو:

روند تشخیص در برخی سرطان‌ها ممکن است طولانی و مکرر باشد و پس از تشخیص، نوبت به شروع مراحل تزریق و درمان می‌رسد. برخی از بیمه‌های تکمیلی این مورد نیز را پوشش می‌دهند به شرط آنکه هزینه طرح‌های اضافی برای استفاده از این مورد را پرداخت کرده‌باشید.

 

شما می‌توانید برای خرید بیمه تکمیلی با استفاده از بیمه‌بازار طرح‌های مختلف شرکت‌های بیمه را مقایسه کنید و درباره خرید آن به راحتی تصمیم بگیرید. در شرایطی هم که سوالی برایتان پیش آمد می‌توانید آن را مرکز پشتیبانی سایت در میان بگذارید.

نظر یا پرسش خود را بنویسید