ارزان‌ترین بیمه بدنه را چه شرکت‌هایی در سال ۹۸ ارائه می‌دهند؟

یکی از جالب‌ترین فرهنگ‌ها بین ما ایرانیان، عادت به مقایسه و قیمت‌گیریست. خصوصا اگر کالا گران‌قیمت و حساس باشد، معمولا اول از چندین منبع قیمت می‌گیریم و سپس اقدام به خرید می‌کنیم. بیمه‌بازار اولین سامانه مقایسه و خرید انواع بیمه است که به شما کمک می‌کند همه‌ی شرکت‌های بیمه را از لحاظ قیمت، کیفیت، رتبه رضایت مشتری، میزان شکایت مشتری، تعداد مراکز پرداخت خسارت، تعداد شعبه، توان‌گری مالی و…مقایسه کنید،  با چشمانی باز خرید کنید و هرگز از انتخاب‌تان پشیمان نشوید.

 

قیمت بیمه بدنه

بیمه بدنه برعکس بیمه ثالث که نرخ یکسانی دارد، حق بیمه‌اش در شرکت‌های مختلف با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهند، کاملا متفاوت است. برای مثال؛ حق بیمه برای بیمه بدنه به ارزش ماشین،  نوع و مدل خودرو (پژو، پراید، بنز …) و سال ساخت بستگی دارد. یعنی هرچقدر ارزش ماشین‌تان بالاتر باشد، هزینه بیشتری برای بیمه بدنه باید بپردازید چرا که در صورت تصادف، نسبت به ارزش ماشین و خسارت وارد شده، پرداخت صورت می‌گیرد. شرکت‌های بیمه در بیمه بدنه برعکس بیمه ثالث دست‌شان باز است و بعضا تخفیفات بالایی را به مشتری ارائه می‌دهند. تمامی این قیمت‌ها در سایت بیمه‎‌بازار به‌روزسانی می‌شوند. به طور مثال با انتخاب تمامی پوشش‌های بیمه بدنه به غیر از پوشش ترانزیت قیمت بیمه بدنه پارسیان ارزان تر خواهد شد.

دانا ارزان‌ترین، ایران گران‌ترین

همانطور که گفتیم قیمت بیمه بدنه به شدت به ارزش خودرو، نوع و مدل خودرو و سال ساخت آن بستگی دارد. برای مثال؛ برای خودروی برلیانس مدلِ H330، با سال ساخت ۹۶ و قیمت ۶۶میلیون تومان، ارزان‌ترین حق بیمه را شرکت بیمه دانا و بعد از آن سینا و گران‌ترین حق بیمه شرکت بیمه ایران و پارسیان ارائه می‌دهند.

در بیمه دانا در صورت انتخاب هر 4 پوشش اصلی قیمت بیمه بدنه ارزانتر خواهد شد.

مطالب مرتبط: بهترین بیمه بدنه خودرو را کدام شرکت ارائه می‌دهد؟!

مقالات دیگر  جبران خسارت نقص فنی خودرو

لیست قیمت بیمه بدنه برای خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ با قیمت ۲۵ میلیون تومان

همانطور که مشاهده می‌کنید در جدول زیر قیمت بیمه بدنه ۲۰۶، در بیمه دانا ارزان‌ترین و بیمه پاسارگاد گران‌ترین حق بیمه است. قیمت بیمه بدنه ایران نیز نسبت به سایر شرکت‌های بیمه بالا است.

البته باید توجه کنید که قیمت‌های بالا بدون پوشش‌های اضافی هستند. اگر پوشش‌های اضافی مانند سرقت درجا قطعات، مواد شیمیایی، شکست شیشه، حوادث طبیعی، ایاب ذهاب و ترانزیت و… را می‌خواهید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. قیمت بیمه بدنه به تخفیف‌هایی که شرکت‌های بیمه ارائه می‌دهند هم بستگی دارد. برای مثال؛ اگر خودروی‌تان صفر است می‌توانید با انتخاب “گزینه خودرو صفر” تا ۷۰درصد هم تخفیف بگیرید. و یا اگر بیمه ثالث و بدنه خود را از یک شرکت بگیرید، می‌توانید از تخفیف‌های هیجان‌انگیز زیادی استفاده کنید.

 

بیمه‌بازار به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی بیمه، امکان مقایسه و خرید انواع بیمه شخص ثالث ، بیمه بدنه، بیمه زلزله و آتش سوزی و بیمه عمر را برای شما عزیزان فراهم کرده تا شرکت‌های بیمه را از هر لحاظ مقایسه کنید و بهترین را آنلاین بخرید و با ارسال رایگان درب منز‌ل‌تان تحویل بگیرید.

نظر یا پرسش خود را بنویسید