ارزان‌ترین بیمه ثالث سال 98 را کدام شرکت‌ها ارائه می‌دهند؟

همه ما به خوبی می‌دانیم با سرعت به سمت الکترونیکی شدن پیش می‌رویم. از خرید وسائل دیجیتالی به صورت آنلاین تا خرید از سوپرمارکت‌های آنلاین و خرید بیمه به صورت آنلاین و… همه و همه نشان از تغییری مثبت است. خرید بیمه به صورت آنلاین پدیده جدیدی نیست. بسیاری از شرکت‌های بیمه، در حال حاضر بعضی محصولات‌شان را به صورت آنلاین می‌فروشند، اما فرق‌شان با بیمه‌بازار چیست؟


ارزانترین بیمه شخص ثالث

همه بیمه ها را مقایسه کنید و ارزان بخرید


مقایسه و خرید آنلاین بیمه ثالث

حتی بیمه ثالث هم که نرخ ثابتی دارد در شرکت‌های مختلف، متفاوت عرضه می‌شود. (البته بیمه ثالث فقط در پوشش مالیِ حداقلی، نرخ یکسانی دارد، در باقی پوشش‌ها قیمت‌ها کاملا متفاوت است). بعد از انجام مطالعات میدانی، متوجه شدیم فاکتورهای زیادی به غیر از قیمت بیمه بر روی تصمیم به خرید بیمه ثالث اثر می‌گذارد. نکته بسیاری مهمی که در کمپین اسفند به آن پی‌بردیم، این بود که غالب مردم نمی‌دانند تفاوت چشمگیری بین شرکت‌های بیمه وجود دارد و وقتی امکان مقایسه همه شرکت‌های بیمه را در یک قاب داشتند، نظرشان عوض می‌شد و در بسیاری از مواقع تصمیم می‌گرفتند شرکت بیمه‌شان را تغییر دهند. فرق بیمه‌بازار با فروش اینترنتی بیمه، دقیقا همین قدرتی است که به مشتریان می‌دهد تا تمامی شرکت‌ها را مقایسه و بعد اقدام به خرید بیمه کنند.

لیست قیمت بیمه ثالث برای سال 98 با  پوشش مالی ۱۰ میلیون تومان برای خودروی پراید:

رقم ها از کمترین به بیشترین طبقه بندی شده است. اگر فیلترهایی مانند رضایت مشتری، شکایت مشتری، سطح توانگری، سهم بازار، مبلغ تخفیف بیمه و…برای‌تان مهم‌تر است به راحتی می‌توانید انتخاب کنید تا به ترتیب برای‌تان نمایش داده شود.ارزانترین بیمه شخص ثالث

مقالات دیگر  تخفیفات عدم‌خسارت بیمه ثالث کاهش یافت

پاسارگاد ارزان‌ترین، ایران گران‌ترین

در این لیست همان‌طور که مشاهده می‌کنید بیمه شخص ثالث ملت ارزانترین بیمه ثالث را ارائه می‌دهند. بیمه  شخص ثالث ایران و سامان هم گران‌ترین نرخ بیمه را برای این خودرو دارند. قیمت بیمه شخص ثالث پارسیان، قیمت بیمه شخص ثالث آسیا، بیمه شخص ثالث سینا و … نیز بین این دو گروه است.

برای راحتی شما عزیزان، خرید بیمه ثالث به صورت پرداخت‌ در محل هم به سایت بیمه‌بازار اضافه شده و شما عزیزان می‌توانید بیمه‌ی خود را به صورت آنلاین بخرید و مبلغ را درب منزل‌تان پرداخت کنید.

لیست قیمت بیمه ثالث برای سال 98 با  پوشش مالی ۱۰ میلیون تومان برای خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲:

بیمه شخص ثالث پژو

برای سایر خودروها مانند بیمه شخص ثالث تندر 90،  بیمه شخص ثالث پژو 405، بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ هم مانند بیمه شخص ثالث پراید، بیمه پاسارگاد ارزان‌ترین و بیمه ایران شخص ثالث گران‌ترین حق بیمه را دریافت می‌کنند.


بیمه بازار قدرت انتخاب بهترین بیمه

بیمه‌بازار اولین سامانه آنلاین مقایسه و خرید انواع بیمه از تمامی شرکت‌های بیمه‌گر است که با فراهم ساختن بستر آنلاین محاسبه‌گر بیمه، این امکان را برای شما فراهم ساخته است تا به راحتی بیمه مورد نظر خود را محاسبه کنید و پس از مقایسه پیشنهادات مختلف از شرکت‌های بیمه‌گر به آسانی بهترین بیمه مورد نظرتان را انتخاب و خرید کنید. بیمه‌نامه شما در همان روز صادر می‌گردد و ارسال بیمه‌نامه به تهران و تمامی مراکز استان‌ها رایگان و در کمترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد. خرید آنلاین بیمه آتش سوزی، خرید بیمه تکمیلی انفرادی و مشاوره و خرید بیمه عمر به راحتی در سایت بیمه‌بازار امکان‌پذیر است.

نظر یا پرسش خود را بنویسید

3 نظر
  1. محمد

    لطفا جهت همکاری با بیمه بازار راهنمایی نمایید

    1. بیمه بازار

      لطفا به این صفحه مراجعه کنید. https://bimebazar.com/jobs

  2. ناشناش

    چرا باید افرادی که سالهاست از بیمه استفاده نکرده اند و هر ساله ام اتومبیل خود را بیمه کرده اند تازه با تخفیف بالا هر ساله گرانتر از پارسال می‌شود.
    بعضی از افراد سودجو با صحنه سازی مدام در اداره های بیمه دیده میشوند ولی هیچگونه برخورد قانونی با این افراد نمیشود.