بیمه عمر البرز

ماشین‌مان را بیمه می‌کنیم، منزل‌مان را بیمه می‌کنیم، همه اشیا و وسایل زندگی‌مان را بیمه می‌کنیم، عمرمان را نه!! به‌راستی دلیل این‌همه بی‌توجهی به بیمه‌های عمر وزندگی چیست؟ شاید یکی از دلایل عدم کارایی بیمه‌نامه‌های عمر باشد یا حتی عدم تطابق مناسب این نوع بیمه با شرایط زندگی‌مان. در این پست قصد داریم طرح ویژه بیمه البرز  را بررسی کنیم تا ببینیم تا چه حد با شرایط ما سازگار است:

☂️ پوشش‌های اصلی بیمه عمر

✅ پوشش سرمایه‌گذاری شاید بهتر است بگوییم جذاب‌ترین قسمت بیمه عمر، همین پوشش سرمایه‌گذاریست. شما با حق بیمه‌های کوچک خود در پایان قرارداد سرمایه‌ای قابل‌توجه به دست می‌آوردید که می‌توانید آن را به‌صورت یکجا و یا مستمری دریافت کنید. مبلغی که به‌عنوان سرمایه در پایان قرارداد به شما تعلق می‌گیرد ارتباط مستقیم با حق بیمه‌ای دارد که پرداخت می‌کنید. هرچقدر حق بیمه بیشتری پرداخت کنید سود مشارکتی و تضمینی بیشتری دریافت می‌کنید. بهتر است نحوه پرداختتان به‌صورت سالانه باشد تا سود بیشتری به شما تعلق بگیرد. در انتخاب مقدار حق بیمه هم واقع‌بین باشید و نسبت به درآمدتان انتخاب کنید که در آینده به مشکل نخورید! می‌توانید مبلغ حق‌ بیمه‌تان را سالیانه افزایش دهید پس نگران نباشید.

✅ فوت به هر علت این پوشش یعنی اگر خدای‌نکرده فرد بیمه‌شده به هر علت فوت کرد، مبلغی به خانواده و وراثش پرداخت می‌شود. پوشش فوت به هر علت مهم‌ترین پوشش بیمه‌نامه است؛ چراکه باقی پوشش‌ها براساس سرمایه‌ای که در این پوشش انتخاب می‌کنید، تعیین می‌شود. البته مبلغ این پوشش را می‌توانید در هرسال بیمه‌ای افزایش دهید. بااینکه این پوشش محدودیت سنی ندارد ولی افراد بالای ۷۰ سال ارزیابی‌های بیشتری از جهت سلامتی می‌شوند. سقف این پوشش برای هر فرد ۴۰۰ میلیون تومان است.

مقالات دیگر  انواع بیمه عمر +ویدئوی آموزشی

حتما بخوانید: بیمه عمر ما بخریم یا نه؟

بیمه عمر البرز

✅ بیمه نجات زندگی در واقعه مرگبار با خرید این پوشش اختیاری، شما می‌توانید پس از مواجهه با وقایع مرگبار هم خود را بیمه کرده و در صورت مواجهه با این واقعه، سرمایه بیمه نجات زندگی را دریافت نمایید. شرایط سنی برای خرید این پوشش ۷۰ سال و سرمایه‌ای که می‌توانید بخرید هم ۱۰% سرمایه فوت عادی تا سقف ۲۰ میلیون تومان است.

☂️ پوشش‌های اضافی

✴️  پوشش فوت براثر حادثه اگر شغلی دارید که درخطر حوادث مرگبار قرار دارد و یا شرایط زندگی‌تان به گونه‌ایست که با خطرات زیادی مواجه‌اید می‌توانید با خرید این پوشش خیال خودتان را راحت کنید! سرمایه این پوشش می‌توانید تا ۳ برابر سرمایه فوت عادی‌تان باشد و البته تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان. یعنی اگر سرمایه فوت ۵۰ میلیون را انتخاب کردید می‌توانید حداکثر تا ۱۵۰ میلیون پوشش فوت براثر حادثه را انتخاب کنید. این پوشش برای افراد زیر ۱۰ و بالای ۷۰ سال ارائه نمی‌شود.

✴️ بیمه نقص عضو دائم براثر حادثه درصورتی‌که شخصی این پوشش را خریداری کند اگر خدای‌ناکرده براثر حادثه دچار نقص عضو دائم شد، (تشخیص دائم و موقت بودن نقص عضو با پزشک معتمد بیمه‌گر است) سرمایه‌ای معادل یک برابر فوت عادی و حداکثر تا سقف ۸۰ میلیون تومان به وی پرداخت می‌شود.

✴️ بیمه مخارج پزشکی ناشی از حادثه اگر شخص براثر حادثه در بیمارستان بستری شد، امکان پرداخت مخارج پزشکی از طریق خرید این پوشش وجود دارد. سرمایه قابل‌خرید این پوشش ۱۰% سرمایه فوت براثر حادثه است تا سقف حداکثر ۱۰ میلیون. البته این پوشش به افراد بالای ۷۰ و زیر ۲۰ سال تعلق نمی‌گیرد.

حتما بخوانید: با پرداخت ۱۰ قسط بازنشسته شوید و مستمری دریافت کنید

✴️ بیمه بیکاری بستری ناشی از حوادث این امکان برای همه ما وجود دارد که براثر بروز حوادث، دچار ازکارافتادگی موقت و سپس مدتی بیکار شویم. بیکار شدن درآمدزایی ما را برای مدتی مختل می‌کند که خود اوضاع را بدتر می‌کند. در این شرایط با داشتن این پوشش می‌توانیم شرایط را بهبود ببخشیم چراکه بیمه هزینه این دوران را پرداخت می‌کند. سرمایه قابل خریداری نیم درصد سرمایه فوت براثر حادثه و تا سقف روزی ۱۰۰ هزار تومان است. این پوشش فقط برای افراد زیر  ۶۰ و بالای ۲۰ سال ارائه می‌شود.

مقالات دیگر  ۸ نکته که قبل از استعلام بیمه عمر باید بدانید!

✴️ پوشش‌های بیمه‌ای ازکارافتادگی اگر به هر علتی ازکارافتادگی کامل و دائم، کسب درآمد شغلی شمارا مختل کرد با این پوشش می‌توانید خود را بیمه کنید. شرایط سنی این پوشش زیر ۶۰ و بالای ۲۰ سال است. این پوشش می‌تواند ۵۰% سرمایه فوت به هر علت تا سقف ۴۰ میلیون باشد. همچنین می‌توانید در دوران ازکارافتادگی، مستمری بیکاری نیز دریافت کنید که بسیار کارساز است. مبلغ آن می‌تواند سه برابر آخرین حق بیمه سالانه و تا حداکثر ۳۶ میلیون تومان باشد.

✴️ معافیت از حق بیمه فرض کنید شخص براثر حادثه‌ای ازکارافتاده شده؛ طبیعیست که توانایی درآمدزایی را از دست می‌دهد و در آینده برای پرداخت حق بیمه دچار مشکل می‌شود. با خرید این پوشش این مشکل حل می‌شود و بیمه‌گر حق بیمه را پرداخت می‌کند.

حتما بخوانید: مقایسه بیمه عمر پاسارگاد و سامان!

بیمه عمر البرز

✴️ بیماری خاص بیماری‌هایی مانند سکته قلبی و مغزی، جراحی عروق قلبی، پیوند ارگان‌های حیاتی بدن و ام‌اس تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند. نکته جالب در مورد بیمه البرز این است که بیماری ام‌اس را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد که در بین باقی شرکت‌ها دیده نمی‌شود. شرط سنی برای این پوشش زیر ۶۰ سال و بالای ۱۵ سال است. این پوشش را می‌توان تا ۳۰% سرمایه فوت به هر علت و حداکثر تا ۲۵ میلیون خرید.

✴️ بیماری‌های لاعلاج بیمه البرز امکان دیگری را برای مشتریان فراهم کرده که در نوع خود جالب‌توجه است. اینکه امکان خرید پوشش بیمه‌ای بیماری‌های لاعلاج نیز وجود دارد که برای افراد زیر ۷۰ سال قابل خریداری است. می‌تواند معادل ۱۰% سرمایه فوت عادی و حداکثر تا ۲۰ میلیون باشد.

بیمه‌‌‌‌‌‌‌بازار برای اولین بار در ایران، اقدام به مقایسه و خرید آنلاین بیمه عمر کرده، شما می‌توانید با استفاده از مشاوره آنلاین بیمه عمر با توجه به شرایطتان از بین گزینه‌های پیشنهادی انتخاب کنید و بیمه‌نامه‌تان را بخرید. برای مقایسه و خرید بیمه عمر به سایت بیمه‌‌‌‌‌‌‌‌بازار مراجعه کنید.

مقالات دیگر  اپلیکیشن تامین اجتماعی خدمتی نو از تامین اجتماعی
نظر یا پرسش خود را بنویسید