راه‌های پرداخت حق بیمه کارفرمایی

یکی از کارهای مفیدی که سازمان تامین اجتماعی در این سال‌ها انجام داده، روش‌های پرداخت متفاوتی هست که راه‌اندازی کرده تا کارفرمایان از هر طریقی که راحتن، بتونن پرداخت‌شون رو انجام بدن و به مشکل برنخورن. پرداخت حق بیمه کارفرمایان راه‌های مختلفی داره که در این مطلب به ترتیب امنیت در پرداخت، بهشون می‌پردازیم:

خرید بیمه تکمیلی

پرداخت از طریق بانک‌ها

اگر هنوز رمز اول و دوم کارت‌های بانکی نگرفتید و یا به سبک‌های سنتی علاقه مند هستین، می‌تونین به بانک‌های رفاه، ملی، ملت، سپه، صادرات و تجارت از هر شهری که هستین برید و به‌صورت حضوری حق بیمتون رو پرداخت کنید. که البته نسبت به روش‌های دیگه زمان‌برتره! پس اگه وقت اضافی ندارین دور این روش رو خط بکشید، چون روش‌های آسون‌تری هم هست.


حتما بخوانید:

مشاهده سوابق بیمه‌ شدگان تامین اجتماعی در سامانه جدید اینترنتی


پرداخت حق بیمه با کارت شتاب از طریق سایت بانک رفاه کارگران

یه روش خوب و راحت برای پرداخت حق بیمه، مراجعه به سایت بانک رفاه کارگران هست. پس به این آدرس مراجعه کنین http://www.refah-bank.ir، از منوی اصلی، قسمت خدمات الکترونیک، پرداخت حق بیمه با کارت شتابی رو انتخاب کنین و شناسه پرداخت و مبلغ قابل پرداخت رو وارد کنین و پرداخت‌تون رو راحت انجام بدین.

از طریق پرتال اختصاصی کارفرمایان

یه روش دیگه برای پرداخت حق بیمه کارفرمایان، استفاده از پرتال اختصاصی کارفرمایان در سایت تامین اجتماعی به آدرس portal.tamin.ir  هست. وقتی وارد سایت شدین نام کاربری و گذرواژه‌تون رو وارد کنید و پرداخت رو خیلی ساده و امن انجام بدین.

اپلیکیشن موبایل سه سوت

اپلیکیشن موبایل ۷۲۴ (سه سوت) یه راه دیگه برای کسایی که معمولاً کاراشون رو از طریق اپ موبایل انجام می‌دن هست. پس به این سایت http://www.724sep.ir  برید و اپ رو دانلود کنین و از پرداخت‌تون با اپلیکیشن لذت ببرید.

مقالات دیگر  حذف دفترچه‌های بیمه از تیرماه ۹۷

پرداخت حق بیمه از طریق سامانه مبتنی بر USSD بانک رفاه

یه راه خیلی خوب و راحت برای پرداخت حق بیمه استفاده از کد USSD هست. کافیه کد *۷۲۴*۷۱۳# با تلفن همراه‌تون شماره‌گیری کنین و وارد منوی پرداخت قبض سازمان تامین اجتماعی بشین و اطلاعات شناسه قبض، مبلغ قبض، شماره کارت و رمز دوم کارت‌تون رو وارد کنین و به راحتی با هر کدوم از کارت‌های عضو شتاب پرداخت‌تون رو انجام بدین! به همین راحتی…

نظر یا پرسش خود را بنویسید