مشاوره آنلاین بیمه عمر هم‌اکنون در بیمه‌بازار

بیمه‌های عمر بسته به سن، شغل ،سلامتی و… میزان حق بیمه برای هر شخص، متفاوت است. یعنی هرکسی با توجه به شرایطش بیمه عمر متفاوتی دارد و نمی‌توان یک نسخه ثابت را برای همه پیچید. انتخاب بیمه عمر از آن جهت اهمیت دارد که قرار است چندین سال پول خود را درشرکتی که انتخاب کردیم سرمایه‌گذاری کنیم! این‌جاست این سوالات پیش می‌آید که با توجه به شرایطم کدام بیمه سود بهتری پرداخت می‌کند؟ آیا می‌توانم از بازنشستگی بیمه عمر استفاده کنم؟ اصلا آیا شرکت بیمه معتبر است و توانایی عمل به تعهدات خود را دارد؟  جواب به همه این سوالات دشوار و زمان‌بر است و مستلزم گرفتن مشاوره تخصصی است. آن هم مشاوره‌ای که با سوالات دقیق و کارشناسی که از ما می‌پرسد، بهترین شرکت‌های بیمه را برای سرمایه‌گذاری به ما معرفی ‌کند! البته این را هم باید توجه کنیم، معمولا بازاریابان شرکت‌های بیمه بر مزیت‌های شرکت خود تاکید می‌کنند! بیمه‌بازار برای حل این مشکل، سیستمی را در نظر گرفته که با بکارگیری مشاوران تخصصی بیمه عمر و توسط هوش مصنوعی، طراحی و با پرسیدن چند سوال به مشتری بهترین شرکت‌های بیمه را برای انتخاب نمایش می‌دهد.

شرایط زیر، برای یک بیمه عمر با توجه به بزرگ‌سال بودن، شاغل بودن و… فرد صدق می‌کند؛ یک بیمه عمر دارای شرایط زیر است:

  1. فوت طبیعی
  2. فوت براثر حادثه
  3. نقص عضو و ازکارافتادگی
  4. پرداخت هزینه‌های بیماری‌های خاص تا سقف پوشش
  5. سود تضمینی و قطعی
  6. دریافت غرامت نقص عضو
  7. معافیت از پرداخت حق بیمه در زمان ازکارافتادگی کامل

اما شرکت‌های مختلف در همین موارد، تعرفه‌ها، سقف‌ها و ویژگی‌های متفاوتی دارند. یکی از عواملی که به ما کمک می‌کند تا بیمه عمر بهتری خریداری کنیم، امکان مقایسه بیمه‌های عمر گوناگون و اطلاع از طرح‌ها و گزینه‌هایی است که هر شرکت ارائه می‌دهد. بیمه‌بازار برای اولین بار در ایران اقدام به مقایسه و فروش آنلاین بیمه عمر کرده تا مشتریان عزیز بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

مقالات دیگر  با بیمه عمر دی با خیال راحت بازنشسته شوید

☂ چطور از بیمه بازار بیمه عمر بخریم؟

از طریق وب‌سایت  بیمه‌بازار می‌توانید بیمه عمر را از هریک از شرکت‌های بیمه با اطمینان و به‌راحتی خریداری نمایید. کافیست در صفحه اصلی، قسمت بیمه عمر را انتخاب کنید. لازم است بدانید به منظور تسهیل در انتخاب و خرید شما مشتریان عزیز به تازگی تغییری تحت عنوان امکان مشاوره آنلاین بیمه عمر در محصول بیمه عمر خود ایجاد کردیم . به این صورت که با پاسخ به چند سوال و مشخص کردن ترجیحات خود، بیمه عمر مناسب خود را از بین شرکت­‌های بیمه انتخاب کرده و سفارش می‌دهید.

 

✳️ در این مرحله یکی از گزینه‌های پوشش عمر و یا پوشش سرمایه‌گذاری را انتخاب کنید! درست مانند عکس زیر ??

مشاوره آنلاین بیمه عمر

✅ مرحله اول

در مرحله بعد مشخصات قراردادتان را انتخاب کنید! اطلاعاتی هم‌چون سال تولد، شماره تماس، جنسیت و مدت قراردادتان. سپس گزینه ادامه را انتخاب کنید تا به وارد مرحله بعد شوید??

✅ مرحله دوم

در مرحله بعد مبلغ حق بیمه خود را انتخاب کنید. بهتر است حق بیمه‌ای را انتخاب کنید که توانایی پرداخت آن را دارید! در این قسمت هم‌چنین نحوه قسط‌بندی را می‌توانید انتخاب کنید که به صورت ماهانه، ۶ ماه و سالانه قابل انتخاب است. خوب است بدانید پرداخت سالیانه بهترین روش است؛ چرا که سود بیش‌تری به آن تعلق می‌گیرد! گزینه ادامه را انتخاب کنید??

مشاوره آنلاین بیمه عمر✅ مرحله سوم

در قسمت افزایش سالیانه حق بیمه می‌توانید از ۵ تا ۲۵ درصد به صورت سالیانه حق بیمه خود را افزایش دهید تا بر اثر تورم، ارزش پولتان کم نشود.

مشاوره آنلاین بیمه عمر

✅ مرحله ششم

در این قسمت می‌توانید پوشش از کارافتادگی و مبلغ آن را نیز  انتخاب کنید! انتخاب این پوشش‌ها اختیاریست. اگر تمایلی به داشتن معافیت در صورت از کارافتادگی ندارید، تیک تمایلی ندارم را فعال کنید.

مشاوره آنلاین بیمه عمر

✅ مرحله هفتم

اگر تمایل به خرید پوشش غرامت امراض خاص دارید این قسمت را پر کنید. توجه داشته باشید، فقط بیماری‌هایی نظیر سکته قلبی و مغزی و انواع سرطان و جراحی عروق قلبی و پیوند اعضای اصلی بدن، جزو امراض خاص محسوب می‌شوند.

مشاوره آنلاین بیمه عمر

✅ مرحله هشتم

در این‌جا امکان انتخاب پوشش‌های حادثه که شامل سرمایه فوت بر اثر حادثه، سرمایه نقض عضو بر اثر حادثه و سرمایه هزینه‌های پزشکی بر اثر حادثه است، وجود دارد. لازم است بدانید با انتخاب هر یک از این پوشش‌ها و مقادیر، شرکت‌های مناسب شما  باقی می‌ماند.

مشاوره آنلاین بیمه عمر

پس از ثبت اطلاعات، مشاورین متخصص بیمه‌بازار ظرف مدت یک روز، برای ادامه‌ی روند خرید بیمه عمر با شما تماس خواهند گرفت.

 

مطالب خواندنی:  چطور بهترین بیمه عمر را بخریم؟
نظر یا پرسش خود را بنویسید

10 نظر
  1. فاطمه

    سلام ممنونم از اطلاعاتتون🙏🏻🙏🏻

    اگر بخوام بیمه آنی در بیمه خاورمیانه باز کنم
    با سرمایه ۲۰۰ میلیون تومان
    از سال بعد ماهانه چه قدر دریافتی خواهم داشت به صورت مادام العمر؟

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      برای کسب اطلاعات مربوط به بیمه خاورمیانه به دلیل محاسبات متفاوتی که دارند به سایت خود شرکت بیمه مراجعه نمایید

  2. نیلواصلاحی

    سلام دررابطه با بیمه تکمیلی و موارد استفاده یه توضیحی لطف میکنید؟

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      شما میتوانید با تماس با شماره 913111100 داخلی 208 نسبت به دریافت مشاوره در این زمنیه اقدام نمایید

  3. نرگس عباسی

    اگر من در محل کارم بیمه تامین اجتماعی شده باشم و بخوام بیمه پاسارگاد کنم خودم
    در زمان بازنشتگی آیا میتونم از هر دو بیمه حقوق بازنشستگی دریافت کنم

    1. بیمه بازار

      سلام
      یکی از مزایای بیمه های عمر و سرمایه گذاری و بازنشستگی بیمه پاسارگاد این است که با بیمه تامین اجتماعی تداخلی ندارد و با پرداخت حق بیمه در زمان بازنشستگی میتوانید هر دو حقوق (بیمه پاسارگاد و بیمه تامین اجتماعی) را همزمان دریافت کنید.
      برای محاسبه قیمت و خرید بیمه عمر میتوانید همین حالا به “صفحه خرید بیمه عمر بیمه بازار” مراجعه کنید.

  4. حسین معصومی

    سلام . کاش یه مقدار سرعت خدمات دهی خودتون را افزایش میدادین . دقیقا دو روزه فقط این ناشین قدیمیتون در حال حرکت هست و هرگز این ماشین به مقصد نرسید

    1. بیمه بازار

      سلام ممنونم از نظرتون. فقط مطمئن هستین که سرعت اینترنتتون مناسبه؟

  5. حسین معصومی

    با سلام . بین شرکتهای بیمه در حال حاضر کدام شرکت بیشترین سود تضمینی و مشارکت را دارد و بیمه بازنشستگی و عمر بیمه سامان به چه صورت می باشد، آیا پس از ده سال باید تا 20 سال ادامه بدیم یا مدت قرارداد محدود به همون ده سال می باشد . پیشنهاد شما سرمایه گذاری در کدام شرکت می باشد و دلایل

    1. بیمه بازار

      سلام در حال حاضر بیشترین سود رو شرکت بیمه ما میدهد. مدت قرارداد رو شما تعیین میکنین مثلا میتونین 20 سال انتخاب کنین و در سال دهم بازخرید کنید. اگر سرمایه گذاری میخواین بیمه ما سود خوبی میده