پنج ویژگی بیمه‌بازار برای خرید بهتر بیمه شخص ثالث

به ازای هر ماشینی که در خیابان می‌بینیم یک بیمه شخص ثالث صادر شده هم وجود دارد. بر اساس آماری که پلیس راهور ناجا اعلام کرده، حدود ۳۳ میلیون وسیله نقلیه موتوری در ایران وجود دارد و این یعنی ۴۰ درصد از جمعیت ایران امکان استفاده از این وسایل نقلیه موتوری را دارند.

حالا حدس زدن اینکه چه تعداد بیمه شخص ثالث در کشور صادر شده‌ راحت‌تر است؛ چرا که «بیمه شخص ثالث» از جمله بیمه‌های اجباری در کشور است و نداشتن آن برخورد قانونی در پی دارد.

اما تهیه این بیمه و فهمیدن میزان پوشش شرکت‌های مختلف بیمه و مقایسه قیمت‌ها در گذشته چندان راحت نبود. خبر خوب اینکه، روند وقت‌گیر و پر دردسر خرید بیمه شخص ثالث با فراگیر شدن فروش اینترنتی و آنلاین تغییر کرد.

بیمه‌بازار یکی از سایت‌های پیشگام در زمینه مقایسه و فروش آنلاین بیمه، مخصوصا بیمه شخص ثالث است. اما چرا باید بیمه شخص ثالث را از بیمه‌بازار بخریم؟

۱- خرید آنلاین  

دیگر نیازی نیست برای خریدن بیمه شخص ثالث مدارک را جمع کنیم، از آنها کپی بگیریم و راهی دفتر نمایندگی‌های بیمه شویم. می‌توانیم با وارد شدن به سایت، با چند کلیک، عکس مدارک را بارگذاری کنیم، حق بیمه را بپردازیم و بیمه شخص ثالث را بخریم.

۲- امکان مقایسه 

برای خرید بهتر یک محصول، نیاز داریم تا کیفیت و قیمت محصولات مشابه آن را در بازار جست‌وجو کنیم. در بخش مقایسه بیمه بازار، میزان سطح پوشش انواع بیمه شخص ثالث، میزان قیمت و رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه قابل مشاهده است. بر همین اساس می‌توانیم همان بیمه‌ای را بخریم که مدنظرمان است.

مقالات دیگر  گم شدن بیمه ثالث خودرو

۳- برخورداری از نسخه دیجیتالی دارد

امتیاز خرید بیمه به صورت آنلاین این است که دیگر لازم نیست نگران تاخیر در روند صدور بیمه‌نامه باشیم. به محض تمام شدن روند خرید، نسخه دیجیتالی آن صادر می‌شود. از آنجایی که الزام داشتن نسخه کاغذی از بیمه ثالث حذف می‌توانیم به راحتی از کد یکتایی برایمان پیامک می‌شود استفاده کنیم.

۴- پشتیبانی 

شاید در روند خرید آنلاین بیمه ‌دچار دردسر و مشکل شویم. برای فرار از چنین موقیعتی می‌توانیم سوال‌ها و مشکلات‌مان را پشتیبانی سایت در میان بگذاریم.

۵- چون می‌توانیم تجربه‌ها را بخوانیم

معمولا قبل از خرید آنلاین بیمه، دلمان می‌خواهد بدانیم آنهایی که تجربه خرید دارند چقدر استفاده از این فرصت را پیشنهاد می‌کنند. در بیمه‌بازار این امکان وجود دارد تا کاربرهای جدید، نظرات و تجربیات کسانی را که از سایت به صورت آنلاین بیمه خریده‌اند؛ بخوانند و درباره خرید تصمیم بگیرند.

نظر یا پرسش خود را بنویسید