بیمتو اینترنتی خریداری کن

برای خرید بیمه شخص ثالث کدام شرکت بیمه ارزان‌تر است؟ برای خرید بیمه بدنه خودرویی که تازه خریده‌اید کدام شرکت بیمه پوشش‌های بهتری می‌دهد؟ کدام بیمه عمر شرایط بهتری دارد؟ قطعا تشخیص این که از خدمات کدام شرکت بیمه استفاده کنید،  نیازمند آن است که قیمت‌، شرایط و پوشش‌های آنها را با هم مقایسه کنید.

بیمه بازار شرایطی رو فراهم کرده که در این سایت بیمتو آنلاین خریداری کنی.

شکی نیست رسیدگی به تمام این موضوعات در فضایسنتی بسیار وقت گیر بوده و استعلام نرخ بیمه ممکن است هزینه بسیاری برای شما در پیش داشته باشد. اما در خرید اینترنتی بیمه تمامی کارها بسیار سریع‌تر پیش خواهد رفت و شما می‌توانید در زمان کوتاهی ضمن مقایسه و استعلام قیمت بیمه  از تخفیف‌های گوناگون بهره مند شوید و بهترین بیمه را خریداری کنید.

6 مزیت خرید اینترنتی بیمه:

  • خرید بیمه از همه شرکت‌های بیمه
  • استعلام آنلاین قیمت ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • مقایسه قیمت و شرایط شرکت‌های بیمه
  • خرید ارزان‌ترین بیمه
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • بهره مندی از تخفیف‌های گوناگون

با ثبت نام در وب سایت بیمه بازار می‌توانید از قیمت و تخفیف‌های معتبرترین شرکت‌های بیمه مطلع شوید؛ شرایط شرکت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و متناسب با نیاز خود بهترین پیشنهاد را خریداری کنید و به صورت رایگان در محل مورد نظر دریافت نمایید.

مقالات دیگر  الحاقیه‌ بیمه و انواع آن

بیمتو آنلاین محاسبه کن

برای محاسبه و استعلام قیمت بیمه چندین روش وجود دارد:

معمول‌ترین روش خرید بیمه با مراجعه حضوری به نمایندگی‌های بیمه است. این روش بسیار زمانبر است ضمن اینکه در این روش نمیتوان قیمت بیمه را در شرکت‌های دیگر مقایسه کرد و بهترین بیمه را انتخاب نمود.

روش دیگر محاسبه آنلاین بیمه است که بر خلاف روش وقتگیر سنتی در محاسبه آنلاین به سادگی می‌توانید قیمت بیمه شخص ثالث، قیمت بیمه بدنه، شرایط بیمه عمر ، مسافرتی، آتش سوزی و سایر رشته‌های بیمه را در شرکت‌ بیمه ایران، بیمه پاسارگاد، بیمه ملت، بیمه پارسیان، بیمه دی و …  محاسبه کنید. برای اینکار تنها کافیست اطلاعات مورد نیاز برای خرید بیمه مورد نظر را وارد کنید، پس از ثبت اطلاعات حق بیمه شما به صورت خودکار محاسبه خواهد شد.

به طور مثال می‌خواهید برای خودرو خود بیمه شخص ثالث ایران خریداری کنید و قصد محاسبه حق بیمه را دارید، در روش سنتی بایستی به یکی از نمایندگی‌های بیمه ایران مراجعه کنید و با صرف زمان و هزینه شرایط و قیمت بیمه ثالث ایران را برای خودرو خود محاسبه کنید اما با خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران به سادگی می‌توانید بدون صرف زمان و هزینه و با چند کلیک قیمت این بیمه را محاسبه کنید.


خرید مطمئن انواع بیمه
همین حالا قیمت و شرایط شرکت‌های بیمه را مقایسه و بهترین بیمه را خریداری کنید.

شرکت‌های بیمه رو با هم مقایسه کنید

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد یکی از مزیت‌های خرید بیمه آنلاین نسبت به روش سنتی امکان مقایسه قیمت و شرایط شرکت‌های بیمه با یکدیگر است. در خرید آنلاین بیمه نیازی به مراجعه حضوری یا برقراری تماس برای استعلام نرخ بیمه نبوده و به سادگی می‌توانید شرایط و قیمت انواع بیمه را استعلام گرفته و با یکدیگر مقایسه کنید.

فرض کنید قصد خرید ارزان ترین بیمه شخص ثالث را برای خودرو پراید خود دارید، برای اینکار نیاز است قیمت این بیمه را در شرکت‌های مختلف استعلام و با یکدیگر مقایسه کنید. قطعا محاسبه قیمت بیمه ثالث تمامی شرکت‌های بیمه کاری سخت و زمانبر خواهد بود و برای اینکار بایستی با صرف وقت و هزینه به نمایندگی‌های بیمه مراجعه کنید یا با آنها تماس بگیرید.

مقالات دیگر  گزارش تفصیلی مرکز پرداخت خسارت بیمه ایران

بیمه بازار به عنوان نخستین وب سایت خرید اینترنتی بیمه برای رفع این مشکل امکان خرید آنلاین بیمه را برای شما فراهم کرده است تا در مدت زمان کوتاهی و به سادگی با ثبت اطلاعات خودرو ضمن محاسبه قیمت بیمه شخص ثالث پراید شرایط و قیمت آن را در شرکت‌های مختلف مقایسه کنید و بدین ترتیب ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث پراید را خریداری نمایید.

از بیمه بازار اینترنتی خرید کنید

برای خرید اینترنتی بیمه از بیمه بازار کافیست به وب سایت بیمه بازار مراجعه کنید و به سادگی مراحل زیر را طی کنید:

انتخاب بیمه دلخواه

از میان رشته بیمه‌های شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش سوزی، بیمه زلزله، بیمه عمر، بیمه تکمیلی، بیمه تامین اجتماعی، بیمه مسافرتی و بیمه لوازم الکترونیک بیمه دلخواه را انتخاب کنید.

خرید آنلاین بیمه

وارد کردن اطلاعات

پس از انتخاب بیمه دلخواه، اطلاعات لازم را وارد کنید.

مقایسه و انتخاب بهترین بیمه

قیمت و شرایط شرکت‌های بیمه را مقایسه کنید، از تخفیف‌های گوناگون شرکت‌های بیمه مطلع شوید و اگر نیاز به مشاوره داشتید، با ما تماس بگیرید.

درخواست خرید و تکمیل اطلاعات

پس از انتخاب بهترین پیشنهاد، اطلاعات مورد نیاز جهت صدور بیمه به همراه زمان و مکان دلخواه را وارد کنید.

صدور و ارسال بیمه نامه

سفارش شما پس از پرداخت نهایی می‌شود؛ در صورت تکمیل سفارش تا ساعت 21 در تمامی روزها، بیمه شما در همان روز صادر می‌شود.

ارسال رایگان

ارسال به تمامی مراکز استان‌ها و سایر شهرهای تحت پوشش رایگان است. زمان ارسال در تهران یک روز و در سایر شهرها تا ۷۲ساعت است.

تأیید صحت بیمه‌نامه از طریق بیمه مرکزی

پس از گذشت ۷ الی ۱۰ روز از صدور بیمه‌نامه، می‌توانید صحت صدور را با استعلام بیمه‌نامه در بیمه مرکزی بررسی کنید.

مزایای خرید آنلاین بیمه از بیمه بازار:

  • تحویل رایگان و فوری در سراسر ایران
  • امکان خرید بیمه از همه شرکت‌های بیمه
  • امکان مقایسه سریع شرکت‌های بیمه
  • امکان مشاوره با برترین مشاوران صنعت بیمه
  • تضمین پایین‌ترین قیمت بیمه
  • پشتیبانی و پاسخ‌گویی مناسب مشتری
  • امکان خرید اقساطی بیمه
  • صدور 24 ساعته بیمه‌نامه
مقالات دیگر  آشنایی با خدمات اینترنتی شرکت بیمه ایران؛ سردمدار بیمه کشور

از دست ندهید:

8 نکته که قبل از استعلام بیمه عمر باید بدانید

طرح ترافیک تهران ۹۹؛ جزئیات و نحوه خرید طرح ترافیک

نظر یا پرسش خود را بنویسید