بهترین بیمه بدنه خودرو را کدام شرکت ارائه می‌دهد؟

 شاید بخواهید بدانید کدام شرکت بهترین بیمه بدنه خودرو را ارائه می‌دهد؟ کدام شرکت خدمات بهتر و قیمت مناسب‌تری ارائه می‌کند؟ برای خرید بیمه بدنه معیارهای متفاوتی از قبیل قیمت، نحوه پرداخت خسارت، تخفیف‌های ارائه‌شده و… وجود دارد.

بیمه بدنه برخلاف بیمه ثالث که تقریباً قیمت یکسانی دارد، دارای شرایط و قیمت‌های متفاوتی است؛ که این خود انتخاب بهترین بیمه بدنه را برای مشتری کمی پیچیده می‌کند، بیمه‌ بازار قصد دارد با بررسی و تحقیق در مورد شرایط، قیمت و… بیمه بدنه شرکت‌های مختلف به شما کمک کند تا بهترین و مناسب‌ترین بیمه بدنه را انتخاب کنید.

 

نرخ حق بیمه بدنه چگونه محاسبه می‌شود؟

هنگام محاسبه نرخ بیمه بدنه عوامل مختلفی بر قیمت آن تأثیرگذار هستند. عواملی مثل:

ویژگی‌های خودرو:

منظور از ویژگی‌های خودرو عواملی گوناگونی مانند ارزش خودرو، سال ساخت خودرو، نوع خودرو و کاربری خودرو است. باید گفت مهم‌ترین موضوع در تعیین نرخ بیمه بدنه وسیله نقلیه، ارزش خودرو است. بنابراین باید ارزش خودرو را به درستی وارد کنید زیرا در صورت تعیین ارزش خودرو به مبلغی کمتر از ارزش واقعی آن در صورت بروز حادثه، شرکت بیمه مبلغی کمتر از خسارت واقعی را پرداخت خواهد کرد.

پوشش‌های اضافی بیمه بدنه: 

  بیمه بدنه در حالت عادی پوشش‌های اصلی را پرداخت می‌کند. بنابراین در صورتی که بخواهید از دیگر پوشش‌های این بیمه‌نامه استفاده کنید باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید. در صورت انتخاب پوشش‌های اضافی به ازای انتخاب هر کدام از آنها، مبلغی به بیمه‌نامه بدنه خودرو شما افزوده خواهد شد. بیشتر بخوانید

تخفیف‌های بیمه بدنه: 

تخفیف‌هایی مثل تخفیف عدم خسارت، تخفیف خودروی صفر کیلومتر، تخفیف خرید نقدی، تخفیف‌های گروهی بیمه بدنه و . . .

مقالات دیگر  نحوه دریافت خسارت افت قیمت خودرو از بیمه

بهترین بیمه بدنه خودرو کدام است؟

هنگام خرید بیمه بدنه حتما این سوال برای شما پیش آمده است که کدام شرکت بهترین بیمه بدنه را ارائه می‌دهد. در پاسخ به این سوال باید گفت بهترین بیمه بر اساس معیارهای هر فرد متفاوت خواهد بود. به طور مثال ممکن است برای فردی ارزانترین بیمه بدنه بهترین باشد و برای فردی دیگری داشتن پوشش بیمه‌ای مناسب یا تعداد بالای مراکز  پرداخت خسارت.

به طور کلی هنگام انتخاب بهترین بیمه بدنه بهتر است شرکت‌های مختلف بیمه را از نظر سطح پوشش خسارت، میزان فروش، سطح توانگری توانگری مالی، پوشش‌های ارائه شده، تخفیفات ویژه، سهولت در صدور بیمه‌نامه و درصد فرانشیز کسر شده در خسارت قابل پرداخت با یکدیگر مقایسه کرد.

در وبسایت بیمه بازار به آسانی می‌توانید شرایط و قیمت بیمه بدنه در شرکت‌های مختلف را مقایسه کنید و بدین ترتیب بهترین بیمه بدنه را خریداری نمایید.

بهترین بیمه بدنه از نظر پرداخت خسارت

بدون شک یکی از عواملی که هنگام خرید بیمه بدنه می‌بایست به آن توجه داشته باشیم نحوه پرداخت خسارت است. بدون شک هر چه تعداد مراکز پرداخت خسارت و پراکندگی آن بیشتر باشد، دریافت خسارت بیمه بدنه راحت‌تر خواهد شد. از دیگر عوامل در رابطه با پرداخت خسارت، داشتن مراکز پرداخت خسارت سیار است. در حال حاضر برخی از شرکت‌های بیمه از جمله: بهتری برای دریافت خسارت خواهند داشت. همچنین مراکز پرداخت خسارت سیار توسط بعضی از شرکت‌ها ایجاد شده تا امکان رسیدگی سریع‌تر به خسارات بیمه‌گذاران فراهم شود.

بیمه بدنه ایران و بیمه بدنه پاسارگاد از جمله بیمه‌نامه‌هایی هستند که مراکز پرداخت خسارت سیار دارند.


حتما بخوانید:

چگونه می توان خسارت بیمه بدنه در تصادف را دریافت کرد؟


بهترین بیمه بدنه از نظر میزان فروش

میزان فروش و سهم از بازار بیمه یکی از عوامل مهم برای سنجش موفقیت شرکت بیمه است. در جدول زیر سهم فروش‌ بیمه بدنه هر یک از شرکت‌های بیمه در سال 96، بر اساس سالنامه آماری منتشره شده توسط بیمه‌ مرکزی نشان داده شده است:

 با توجه به جدول بالا بیمه بدنه ایران، بیمه بدنه آسیا و بیمه بدنه پارسیان، بیشترین فروش بیمه‌نامه را به خود اختصاص داده اند و بیمه بدنه معلم، بیمه بدنه پاسارگاد و بیمه بدنه سامان با وجود فروش پایین، رشد بالایی در بازار بیمه بدنه داشته‌اند.

بهترین بیمه بدنه از نظر توانگری شرکت بیمه

یکی از شاخص‌های مهم در تصمیم‌گیری خرید بیمه‌نامه از شرکت‌های مختلف بیمه شاخص توانگری مالی می‌باشد. این شاخص به ما می‌گوید که شرکت بیمه‌ای که انتخاب می‌کنیم توانایی ایفای تعهدات خود را دارد؟

مقالات دیگر  راهنمای صفر تا صد استفاده از پوشش‌های بیمه بدنه

در جدول زیر توانگری مالی شرکت‌های بیمه مورد بررسی قرار گرفته است. توانگری سطح یک به معنای بسیار خوب و توانگری سطح چهار به معنای ضعیف‌ترین شرکت است.

توانگری شرکت بیمه

بهترین بیمه بدنه از نظر سهولت در صدور بیمه‌نامه

از دیگر عواملی که هنگام خرید بیمه بدنه باید مورد توجه قرار گیرد، سهولت در صدور بیمه‌نامه است. زیرا برخی از شرکت‌های بیمه شرایطی برای صدور بیمه‌نامه در خودروهای خاص دارند. به طور مثال در بیمه ایران برای خودروهایی که ۱۰ سال از تولیدشان گذشته باشد، حق بیمه بیشتری در نظر می‌گیرد. یا در بیمه پاسارگاد خودروهای بالای ۲۰ سال بیمه بدنه نمی‌شوند.

بهترین بیمه بدنه از نظر کاملترین پوشش‌های بیمه بدنه

بیمه بدنه در حالت کلی خسارت‌های ناشی از برخورد خودرو با وسیله نقلیه یا جسمی دیگر، چپ کردن یا سقوط، آتش سوزی، صاعقه، انفجار و سرقت کلی را تحت پوشش قرار می‌دهند.برای استفاده از پوشش‌های اضافی این بیمه‌نامه مانند: پوشش سرقت در جای قطعات، ایاب و ذهاب، شکست شیشه، نوسانات قیمت، بلایای طبیعی و… می‌بایست حق بیمه بیشتری را پرداخت کنید.

بعضی از پوشش‌های اضافی بیمه بدنه تنها توسط شرکت‌های خاصی ارائه می‌شوند. به طور مثال پوشش کشیدن میخ تنها در شرکت بیمه ایران ارائه می‌شود.

بهترین بیمه بدنه از نظر تخفیف

یکی از عواملی که تاثیر ویژه‌ای بر قیمت بیمه بدنه می‌گذارد، تخفیف بیمه بدنه است. از مهم‌ترین تخفیفات بیمه بدنه، تخفیف عدم خسارت است. علاوه بر این تخفیف هر شرکت شرایط ویژه‌ای برای ارائه‌ی تخفیف بیمه بدنه برای مشتریان خود درنظر می‌گیرد.

به طور مثال برخی از شرکت‌ها به مالکان خودروهای صفر تخفیف 20 تا 30 درصدی می‌دهند. یا در برخی از شرکت‌ها در صورتی که بیمه ثالث یا بیمه عمر خود را از همان شرکت خریده باشید، هنگام خرید بیمه بدنه  تخفیفات ویژه‌ای در نظر می‌گیرند.برخی از شرکت‌های بیمه نیز به افرادی که پوشش‌های زیادی برای بیمه بدنه خود خریداری کنند ، تخفیفات قابل توجهی ارائه می‌دهند.

شرایط و تخفیف بیمه بدنه در شرکت‌های مختلف متفاوت است، در زیر تخفیف بیمه بدنه برخی از شرکت‌های بیمه بیان شده است:

تخفیف بیمه بدنه بیمه پارسیان:

بيمه پارسیان تخفیف‌های گوناگونی را به خریداران بیمه بدنه پارسیان ارائه می‌دهد، البته مجموع این تخفیف‌ها نباید از سقف مشخصی که این شرکت تعیین می‌کند بیشتر بشود. حداکثر تخفیف بیمه بدنه پارسیان 70 درصد است.

مقالات دیگر  ارزان‌ترین بیمه بدنه در سال 1401 برای کدام شرکت است؟

این تخفیف‌ها عبارتند از:

•  تخفیف عدم خسارت بيمه بدنه پارسیان
•  تخفیف خودروهای صفر کیلومتر
•  تخفیف دارندگان بیمه شخص ثالث پارسیان 
•  تخفیف‌های گروهی بیمه بدنه
•  تخفيف جهت اعضاي هيت علمي دانشگاه
•  تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث
•  تخفیف نقدی
•  تخفیف‌های مناسبتی

تخفیف بیمه بدنه پاسارگاد:

بیمه پاسارگاد نیز هنگام محاسبه قیمت بیمه بدنه خودرو تخفیف‌های گوناگونی را برای خریداران این بیمه‌نامه در نظر می‌گیرند. همه افراد می‌توانند از تخفیف‌های گوناگون این شرکت برای خرید بیمه بدنه استفاده نمایند.
تخفیف‌های بیمه بدنه پاسارگاد عبارتند از:
✔ تخفیف اصلی بیمه‌بدنه
✔ تخفیف خودروهای صفر کیلومتر
✔ تخفیف‌های گروهی بیمه بدنه
✔ تخفیف نقدی
✔ تخفیف‌های مناسبتی

ارزانترین بیمه بدنه کدام است؟

باید گفت ارزانترین بیمه بدنه را زمانی می‌توان خریداری کرد که قیمت تمام شرکت‌های بیمه را بررسی و با یکدیگر مقایسه کرد. برای خرید ارزانترین بیمه بدنه می‌توانید پوشش‌های اضافی را انتخاب نکنید یا ضروری‌ترین پوشش اضافی را انتخاب نمایید. همچنین بیمه بدنه خودرو را از شرکت‌هایی که تخفیف بیشتری برای خریداران این بیمه در نظر می‌گیرند خریداری کنید.

از طریق سایت بیمه بازار به سادگی می‌توانید قیمت بیمه بدنه را با انتخاب پوشش‌های متفاوت مقایسه کنید، همچنین از تخفیف‌های گوناگون معتبرترین شرکت‌های بیمه مطلع شده و بدین ترتیب ارزانترین بیمه بدنه را خریداری نمایید.

همچنین با خرید بیمه بدنه بیمه بازار نیازی به مراجعه حضوری به شرکت بیمه جهت بازدید خودرو نبوده، کارشناسان بیمه در زمان و مکان دلخواه شما جهت بازدید مراجعه خواهند کرد.

تصویر زیر قیمت بیمه بدنه پژو 206 تیپ 2، سال 1396، به ارزش 77 میلیون تومان و بدون انتخاب پوشش اضافه در شرکت‌های مختلف را نشان می‌‌دهد.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید قیمت بیمه بدنه پارسیان، تجارت و سینا از قیمت بیمه بدنه آسیا و قیمت بیمه بدنه ایران برای خودور پژو 206 پایین‌تر است.

برای مشاهده و مقایسه قیمت بیمه بدنه خودروی خود به سایت بیمه بازار مراجعه کنید.


خرید بهترین بیمه بدنه از بیمه بازار 

بیمه بازار این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا با چند کلیک بهترین بیمه بدنه را خریداری کنید و با ارسال رایگان در زمان و مکان دلخواه تحویل بگیرید. همچنین با توجه به مشکلات اقتصادی موجود بیمه بازار امکان خرید قسطی  بیمه بدنه خودرو را نیز فراهم کرده است. این وبسایت علاوه بر بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث، بیمه عمر و سایر رشته‌های بیمه‌ای را ارائه می‌دهد.

نظر یا پرسش خود را بنویسید

2 نظر
  1. سید

    بهترین بیمه ، آرمان هست البته تا زمانی که به خسارت بخورید ،،🤣

  2. امین

    بدترین بیمه بیمه سینا هستش اصلا پول بده نیس و مردم رو علاف خودش کرده .
    تصادف کردم ۱۰روز پیش یارو مقصر بود و بیمه اش سینا.مردم رو عین خودشون بیکار فرض میکنن و هیچ کس جوابگو نیس فقط میگن پرداخت میشه تا ۲۰روز اگه نشد پیگیری کنید.برید لاقل از جایی بیمه کنید که خیالتون راحت باشه بهترین بیمه بیمه ایران.