خدمت جدید بیمه‌بازار؛ بیمه تکمیلی برای گروه‌های زیر ۵۰ نفر

با توجه به گرانی هزینه‌های درمان، بیمه تکمیلی یکی از بهترین مزایایی است که مدیران شرکت‌ها می‌توانند برای کارمندان‌شان در نظر بگیرند، اما بسیاری از شرکت‌ها و استارت آپ‌ها زیر ۵۰ نفر کارمند دارند و نمی‌توانند از مزایای بیمه درمان استفاده کنند. بیمه درمان به‌صورت گروهی فقط به گروه‌های بالای ۵۰ نفر ارائه می‌شود، برای اینکه ریسک بالایی دارد و شرکت‌های بیمه حاضر به پذیرش این ریسک نیستند.


بیمه درمان تکمیلی برای گروه‌های کمتر از ۵۰ نفر

همین حالا خرید کنید

بیمه درمان برای گروه‌های زیر ۵۰ نفر

تب و تاب استارت‌آپ‌ها در ایران روز به روز در حال افزایش است. استارت‌آپ‌‌ها هم مانند شرکت‌ها تمایل زیادی به ارائه خدماتی مانند بیمه درمان تکمیلی به اعضای تیم خود دارند. اما معمولا اعضای تیم‌های استارت‌آپی به بالای ۵۰ نفر نمی‌رسد. میانگین تعداد اعضای تیم ۱۵ الی ۳۰ نفر هست که به دلیل پایین بودن از حداقل اعضا نمی‌توانند از مزایای بیمه‌های درمان استفاده کنند. البته منظور از تعداد افراد شرکت، فقط اعضای شرکت و استارت آپ نیست، چراکه تعداد اعضای گروه مهم است نه تعداد اعضای شرکت یا استارت آپ. برای مثال؛ تعداد اعضای کارمند یک شرکت ۱۰ نفر است اما با اعضای خانواده کارمندان به ۳۵ نفر می‌رسد با این حساب این گروه ۳۵ نفر محسوب شده و می‌تواند از مزایای بیمه تکمیلی استفاده کند.

  بیمه بازار با رایزنی با شرکت های بیمه امکان خرید بیمه تکمیلی زیر ۵۰ نفر را برای اعضای تیم‌های استارت‌آپی بالای ۱۵ نفر را نیز فراهم کرده تا موسسان استارت آپ‌ها بتوانند از این مزایا برای اعضای تیم‌شان استفاده کنند. با این حساب اگر استارت آپی فقط ۵ نفر اعضا داشته باشد، اگر با اعضای خانواده در مجموع به ۱۵ نفر برسند، می‌توانند از بیمه تکمیلی استفاده کنند.

مقالات دیگر  بیمه مسئولیت چیست؟ مشاوره و خرید انواع بیمه مسئولیت

مزایای خرید بیمه تکمیلی از بیمه بازار

بیمه بازار که همیشه پیشتاز حرکت به سوی مدرن‌سازی صنعت بیمه بوده، این‌بار با ارائه راه‌حلی خلاق اقدام به ارائه بیمه تکمیلی به استارت آپ‌ها و شرکت‌های با گروه‌های بالای ۱۵ نفر کرده تا این شرکت‌ها نیز بتوانند از مزایای این بیمه‌ی حیاتی استفاده کنند. بعضی از مزایای خرید بیمه تکمیلی از بیمه‌بازار:

  1. امکان مقایسه قیمت‌ها و طرح‌های شرکت‌های بیمه
  2. امکان استفاده از مشاوره تخصصی بیمه‌بازار برای انتخاب بهترین طرح و هزینه
  3. امکان خرید بیمه درمان تکمیلی با هر توان مالی

حتما بخوانید:

بیمه درمان تکمیلی انفرادی سامان


هزینه بیمه درمان تکمیلی

هزینه بیمه درمان با توجه به بسته‌هایی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است اما معمولاً طرح‌های اقتصادی پایین‌ترین قیمت و طرح‌های ویژه بالاترین هزینه را دارند. البته بهتر است بدانید پوشش‌های بهتر و بالاتر هزینه بیشتری دارند. به هر صورت برای انتخاب طرح و هزینه دست‌تان حسابی باز است.

طرح‌های متفاوت بیمه درمان برای گروه‌های زیر ۵۰ نفر

در حال حاضر برای گروهای زیر۵۰ نفر دو شرکت سامان و آسماری طرح‌ها  و قیمت‌های جذابی را ارائه کردند که می‌توانید قیمت‌ها و پوشش‌های آن‌ها را در سایت بیمه‌بازار مقایسه کنید و بهترین و مناسب‌ترین بیمه درمان را برای شرکت‌تان به‌صورت آنلاین سفارش دهید.

بیمه سامان

SME1

             SME 2

SME 3

SME 4

SME 5

حق بیمه سالانه برای هر نفر(ریال)برای تعداد ۱-۵۰

۱۹،۹۶۸،۰۰۰

۲۶،۸۸۰،۰۰۰

۲۹،۱۸۴،۰۰۰

۳۳،۰۲۴،۰۰۰

۳۹،۹۳۶،۰۰۰

حق بیمه سالانه برای هر نفر(ریال)برای تعداد ۵۱-۱۵۰

۱۷،۶۶۴،۰۰۰

۲۲،۲۷۲،۰۰۰

۲۳،۸۰۸،۰۰۰

۲۷،۶۴۸،۰۰۰

۳۴،۵۶۰،۰۰۰

حق بیمه سالانه برای هر نفر(ریال)برای تعداد ۱۵۱-۲۰۰

۱۶،۸۹۶،۰۰۰

۲۰،۷۳۶،۰۰۰

۲۲،۲۷۲،۰۰۰

۲۶،۱۱۲،۰۰۰

۳۲،۲۵۶،۰۰۰

 

مثلاً برای شرکتی با ۲۵ کارمند با انتخاب طرح اقتصادی بیمه سامان با پرداخت سالانه ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان می‌توان جراحی‌های عمومی تا سقف ۱۰ میلیون تومان را تحت پوشش قرار داد. این هزینه برای پوشش هزینه‌های درملنی دیگر هم کاربرد دارد.

بیمه‌بازار راهی خلاق و راحت برای خرید بیمه

اگر استارت‌آپ، شرکت و سازمانی با کمتر از ۵۰ نفر دارید و می‌خواهید کارمندان‌تان و اعضای خانواده‎شان را بیمه درمان کنید، می‌توانید از مشاوره تخصصی رایگان بیمه‌بازار استفاده کنید. چرا که انتخاب طرح‌های بیمه درمان با توجه به نیاز سازمان‌تان، کاری دشوار و پیچیده است. هم‌چنین برای مقایسه و خرید آنلاین بیمه درمان گروهی و انفرادی به سایت بیمه بازار مراجعه کنید.

مقالات دیگر  بیمه تکمیلی فرهنگیان چیست و چه شرایطی دارد؟

از دست ندهید:

بهترین بیمه درمان را چگونه بخریم؟

نحوه ثبت‌نام و مراحل بیمه خویش فرما

دریافت خسارت افت قیمت خودرو

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی

نظر یا پرسش خود را بنویسید