بیمه مسافرتی شینگن ، سفری مطمئن به اروپا

یکی از الزامات دریافت ویزا برای سفر به کشورهای حوزه شینگن، داشتن بیمه مسافرتی است.

با دوستان‌تان مشغول دیدن زیبایی‌های برج پلازای ایتالیا هستید که پای‌تان پیچ می‌خورد و بعد از احساس درد شدید، متوجه می‌شوید، نمی‌توانید از این ماجرا قِسِر در بروید و از بدشانسی پای‌تان شکسته! فکرش را کردید چطور باید از پس شکستگی استخوان پای‌تان بربیایید؟ در خیابان‌های رمزآلود آلمان، در حال قدم زدن هستید که کیف‌تان را می‌دزدند. یا از آن دسته آدم‌های حواس‌پرتی که وقتی محو تماشای طبیعت بی‌نظیر اسپانیا هستید، تمام مدارک‌شان را جا می‌گذارند! حتماً می‌دانید اگر این اتفاقات در کشور دیگری بی‌افتد، چقدر می‌تواند سفرِ خوب شما را تحت تأثیر بگذارد و یا در کشور غریب جیب‌تان را خالی کند! اینجاست که بیمه مسافرتی اهمیت پیدا می‌کند. البته اگر قصد سفر به حوزه شینگن را دارید، داشتن بیمه سفر الزامیست. از بیمه سفر شینگن چه می‌دانید؟

بیمه مسافرتی شینگن

بیمه مسافرتی شینگن

یکی از الزامات دریافت ویزا برای سفر به کشورهای حوزه شینگن، داشتن بیمه مسافرتی است. این نوع بیمه مسافرتی، بیمه‌شده را از تهدیدات احتمالی سفر، مانند بیماری، حادثه (مثل شکستن دست، پا…)، گم‌شدن چمدان، در امان نگه می‌دارد. به‌بیان‌دیگر آرامش سفرتان تضمین می‌کند. بر روی بیمه‌نامه مسافرتی شینگن نام کشور خاصی نوشته نمی‌شود، برای همین در تمامی کشورهای حوزه شینگن، قابل‌استفاده است که یکی از بهترین مزایای آن است.

با خرید یک بیمه به ۲۶ کشور سفر کنید!

با خرید بیمه مسافرتی شینگن به این کشورها با خیال راحت سفر کنید. اتریش، بلژیک، استونی، دانمارک، فرانسه، یونان، آلمان، ایتالیا، لیتوانی، مالت، لوکزامبورگ، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، هلند، سوئیس، سوئد، جمهوری چک، لهستان، اسلوونی، لتونی، مجارستان، لیختن‌اشتاین، نروژ، ایسلند.

مقالات دیگر  مقایسه پوشش‌ها و قیمت‌های بیمه مسافرتی شرکت‌های مختلف

بیمه مسافرتی شینگن

چرا بیمه مسافرتی شینگن؟

اگر در حین سفر به یکی از کشورهای حوزه شینگن، به مشکل برخوردید و سلامتی‌تان به خطر افتاد، حتماً می‌دانید هزینه‌های درمان بسیار بالاست، گاهی به علت یک شکستگی، باید بیشتر از هزینه سفرتان، برای درمان خرج کنید. برای مثال؛ متوسط هزینه درمان در کشور آلمان ۵۲۶۷ دلار، سوئیس ۶۹۳۵ دلار، هلند ۵۳۴۳ دلار است، که در این شرایط داشتن بیمه مسافرتی شینگن، منطقی به نظر می‌آید.


حتما بخوانید:
ارزانترین بیمه مسافرتی را کدام شرکت‌ ارائه می دهد؟

قیمت بیمه مسافرتی شینگن

قیمت بیمه مسافرتی شینگن به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله سن شخص بیمه‌گذار. برای این نوع بیمه‌نامه، رده‌های سنی مختلفی تعیین‌شده که در قیمت تأثیر زیادی دارند. کمترین حق بیمه را رده سنی تا ۱۲ سال باید بپردازند و بیشترین قیمت را افراد ۸۰ سال به بالا باید بپردازند. بعضی از شرکت‌ها بالاتر از ۸۰ سال را بیمه نمی‌کنند.

رده‌های سنی بیمه مسافرتی

  1. ۰ تا ۱۲ سال
  2. ۱۳ تا ۶۵ سال
  3. ۶۶ تا ۷۰ سال
  4. ۷۱ تا ۸۰ سال
  5. ۸۰سال به بالا

سفرتان چندروزه است؟

از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت بیمه مسافرتی شینگن، طول مدت سفر هست. هرچقدر تعداد روزهایی که در سفر هستید، بیشتر باشد باید حق بیمه‌ای بیشتری پرداخت کنید. طول سفر از ۱ تا ۷ روز شروع می‌شود و می‌تواند تا یکسال هم ادامه داشته باشد.

بیمه مسافرتی شینگن

چه سقف تعهدی بخرید؟

حداکثر تعهد مالی که شرکت بیمه در برابر بیمه‌گذار دارد، در تعیین حق بیمه تأثیر می‌گذارد. هرچقدر تعهد بیشتری خریداری کنید، هزینه بیشتری باید بپردازید. معمولاً سقف بیمه مسافرتی شینگن ۵۰ هزار یوروست. یعنی با خرید این سقف شرکت بیمه نهایت تا ۵۰ هزار یورو خسارت پرداخت می‌کند. با توجه به قیمت پایین و مناسب بیمه مسافرتی، پیشنهاد می‌کنیم حتماً تعهدات بالاتر را بخرید تا سفری امن و آرام را تجربه کنید. حداقل پوشش این نوع بیمه ۳۰هزار یوروست.

مقالات دیگر  اهمیت بیمه مسافرتی و پوشش‌های آن چیست؟

طرح‌های مختلف بیمه مسافرتی شینگن

شرکت‌های بیمه معمولاً طرح‌های مختلفی برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند، تا افراد بتوانند با توجه به شرایط‌شان بهترین طرح ممکن را خریداری کنند.

پوشش‌های بیمه‌نامه مسافرتی شینگن و شینگن طلایی

میزان سقف این پوشش‌ها در شرکت‌های مختلف بیمه متفاوت هست و این سقف برای شینگن و شینگن طلایی متفاوت است.
هزینه‌های پزشکی و بستری شدن در بیمارستان
هزینه‌های فوری دندانپزشکی تا سقف تعیین‌شده
هزینه‌های گم‌شدن گذرنامه، گواهی‌نامه و یا مدارک شناسایی در خارج از کشور
تحویل دارو
کمک حقوقی تا سقف مشخص‌شده در بیمه‌نامه
جبران خسارت فقدان‌بار تحویلی به هواپیما
جبران خسارت تأخیر در ورود بار همراه مسافر
بهم خوردن برنامه زمان‌بندی پرواز
هزینه‌های تشییع‌جنازه خارج از کشور

بیمه مسافرتی شینگن

نحو پرداخت خسارت بیمه مسافرتی شینگن

شرکت‌های بیمه در ایران نمی‌توانند در خارج از کشور شعبه داشته باشند، برای همین از شرکت‌های کمک‌رسان، برای حمایت از بیمه‌گذاران استفاده می‌کنند. اگر خدای‌ناکرده در سفر به مشکلی برخوردید، سریعاً با کمک‌رسان تماس بگیرید و مدارک لازم مثل بیمه‌نامه، اصل گذرنامه را ارائه دهید تا روند رسیدگی و پرداخت خسارت سریعاً دنبال شود.

بیمه‌بازار اولین سامانه مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه‌ شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش‌سوزی، بیمه زلزله و بیمه عمر است که به شما مشتریان عزیز، این فرصت را می‌ دهد تا تمامی شرکت‌های بیمه را تنها با چند کلیک از هر لحاظ مقایسه کنید در صورت تمایل بخرید و با ارسال رایگان درب منزل‌تان، تحویل بگیرید!

نظر یا پرسش خود را بنویسید