مزایای خرید آنلاین بیمه چیست و چقدر معتبر است؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از خود بپرسید مزایای خرید آنلاین بیمه چیست و آیا این نوع خرید در جامعه‌ی ما معتبر است یا خیر؟ برای یافتن پاسخی جامع و مفید به سوال خود در ادامه با ما همراه باشید.

چه راه‌هایی برای خرید بیمه وجود دارد؟

به‌طور کلی خرید بیمه‌ی خودرو، درمانی، حوادث و… به دو صورت امکان‌پذیر است. یکی از راه‌های قدیمی و مرسوم آن، مراجعه حضوری به دفاتر بیمه است. اما راه دیگری که سختی‌های خرید را به حداقل رسانده، اقدام از طریق درگاه‌های اینترنتی‌ست.

هنوز افراد زیادی هستند که به صورت حضوری (آفلاین) بیمه‌نامه‌ی خودشان را خریداری می‌کنند؛ اما دلایل متعددی وجود دارد که گاهی موجب ناکارآمدی این روش می شوند. از جمله این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محدودیت‌های زمانی
  • عدم داشتن اطلاعات کافی
  • صرف هزینه‌های بیشتر
  • آسیب به محیط زیست
  • فاصله مکانی

مزایای خرید آنلاین بیمه

خرید بیمه از درگاه‌های اینترنتی همیشه این دغدغه را برای مشتریان به‌وجود می‌آورد که آیا بیمه‌ی خریداری شده اعتبار لازم را دارد؟

در این‌باره باید گفت که به تایید بیمه مرکزی هیچ تفاوتی میان بیمه‌نامه‌های فیزیکی و دیجیتال وجود ندارد؛ بدین‌ترتیب با خرید از سایت‌های معتبر، نه تنها دقیقا همان بیمه‌نامه را دریافت خوهید کرد بلکه شرایط خریداری بیمه آسان‌تر و دلچسب‌تری را تجربه خواهید کرد. در ادامه به انواع مزایای خرید آنلاین بیمه می‌پردازیم.

از شروع تا پایان تنها با چند کلیک

وقتی صحبت از خرید آنلاین می‌شود دیگر از دغدغه‌هایی مثل گرفتن مرخصی، ماندن در ترافیک، نگرانی از در انتظار ماندن و… خبری نیست. تمام روند کار، در سیستم خانگی، لپتاپ یا تلفن همراه شما پیش می‌رود و معمولا پیش‌از گذشت یک روز بیمه‌نامه‌ی شما در دو نسخه‌ی دیجیتال و فیزیکی در اختیارتان خواهد بود.

مقالات دیگر  روند رو‌ به‌ رشد صنعت بیمه ، خبری خوش برای اقتصاد کشور

اگر بیمه‌تان را از بیمه‌بازار خریداری کنید، باتوجه به قوانین رسمی بیمه مرکزی، در صورت تکمیل و صحت اطلاعات، بیمه‌نامه شما (نسخه فیزیکی) پس از مرحله‌ی صدور طی کم‌تر از ۲۴ ساعت و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

پشتیبانی بی‌وقفه ۲۴ ساعته از مشتریان

یکی از مزایای اصلی خرید اینترنتی این است که محدودیت زمانی یا تعطیلی ندارد؛ بنابراین در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید برای بررسی و خرید بیمه مورد نظر خود به بیمه‌بازار، بازار آنلاین بیمه، سر بزنید و با خیال راحت ثبت سفارش کنید.

درصورتی که حین فرآیند خرید، برای کسب اطلاعات بیشتر نیاز به کمک داشتید، کافی‌ست یکی از راه‌های برقراری ارتباط با ما را انتخاب کنید و با پشتیبانان بیمه‌بازار در ارتباط باشید. گروه پشتیبانی بیمه‌بازار هفت روز هفته را به صورت بیست‌وچهار ساعته را برای تجربه‌ی خرید بهرتین بیمه همراه شما خواهند بود.

دریافت مشاوره فقط با یک تماس

از آنجایی که خرید بیمه از حساسیت بالایی برخوردار است، در گذشته خریداران ترجیح می‌دادند که پیش از خرید، از یک فرد مطمئن و آگاه درباره‌ی بیمه‌ای که تهیه می‌کنند سوال بپرسند.

البته که این راه صددرصد جامع و صحیح نبود و ممکن بود در نهایت کسب اطلاعات به شیوه‌ی مطلوب صورت نگیرد. این مسئله در خرید آنلاین بیمه دیگر جایگاهی ندارد و شما می‌توانید با تماس با مشاورین باتجربه و مجرب، علاوه‌ بر دریافت پاسخ سوالات خود، از راهنمایی‌های لازم نیز بهره‌مند شوید.

مقایسه بیمه‌ها و انتخاب بهترین

یکی دیگر از مزایای خرید آنلاین بیمه این است که در فضایی کاملا اتوماتیک می‌توانید در عرض چند ثانیه انواع بیمه‌ها را با یک‌دیگر مقایسه کنید و بهترین پوشش‌ها و شرکتی ارائه خدمات بیمه را انتخاب کنید.

بازار آنلاین بیمه و دسترسی به تمامی بیمه‌ها

خرید بیمه به‌صورت آنلاین به شما این اجازه را می‌دهد که گستره‌ی وسیعی از بیمه‌ها و شرکت‌های بیمه‌گر که مورد تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران هستند را مورد بررسی قرار دهید.

باتوجه به همکاری بیمه‌بازار با تمامی شرکت‌های بیمه، در حین خرید از بیمه‌بازار یک لیست کامل و جامع نسبت به شرایط و ویژگی‌های مدنظرتان به شما ارائه داده می‌شود. هم چنین، همان‌طور که پیش تر به آن اشاره شد برخلاف مراجعه حضوری، در خرید آنلاین لازم نیست که از محل یا منطقه‌ای که هستید خارج شوید.

مقالات دیگر  چگونه خلافی خودرو را کم کنیم؟

حتی در خرید بیمه‌هایی که به بازدید حضوری نیاز دارند؛ در خرید این نوع بیمه‌ها مانند بیمه ‌بدنه، پس از ثبت سفارش کارشناسان بیمه‌بازار به محل دلخواه شما مراجعه کرده و پس از بازدید و تایید، بیمه‌نامه‌ی شما را در همان روز صادر می‌کنند.

تخفیف؛ بهترین مزایای خرید آنلاین بیمه

گرفتن تخفیف هنگام مراجعه حضوری به دفاتر بیمه امری نسبتا غیر ممکن است. اما با خرید آنلاین شما می‌توانید بیمه‌نامه‌ی خود را با تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای دریافت کنید.

بیمه‌بازار به‌علت برگزار کردن جشنواره‌های مختلف، انواع کوپن و کد تخفیف‌های فراوانی برای مشتریان خود به منظور تجربه‌ی خرید بهتر و دلچسب‌تر در موقعیت‌های مختلف درنظر گرفته است. هم‌چنین امکان استفاده از اعتبار برای معرفی به دوستان نیز در بیمه‌بازار وجود دارد.

خرید اقساطی بیمه در خرید آنلاین

از دیگر مزایای خرید آنلاین بیمه، امکان پرداخت اقساط برای خرید بیمه است. این شرایط برای کسانی فراهم شده است که بنا به شرایطی امکان پرداخت یک‌جا مبلغ برای دریافت بیمه‌نامه خود را ندارند و انتخاب می‌کنند تا حق بیمه‌ی خود را با اقساط بپردازند. بازپرداخت حق بیمه می‌تواند باتوجه به نیاز شما از یک تا بیش از شش ماه قسط‌بندی شود.

امکان دست‌یابی به نظرات دیگران

در هر شرایطی توصیه‌ی خریداران قبلی برای ما مفید خواهد بود؛ زیرا آنها سعی در فروش محصول ندارند بلکه فقط تجربه و راهنمایی‌شان را در اختیار دیگران قرار می‌دهند.

به‌همین دلیل در وب‌سایت رسمی بیمه‌بازار، بخش مجزایی که تمامی مخاطبین به آن دسترسی دارند، برای نوشتن و خواندن نظرات اختصاص یافته است تا کاربران بتوانند با اطمینان خاطر و آگاهی بیشتری برای خرید آنلاین بیمه خود اقدام کنند.

پاسخگویی در کمترین زمان

در دفاتر بیمه، جمعیت زیاد، زمان کاری محدود و دلایل دیگری وجود دارد که گاهی اوقات پاسخگویی مسئول مربوطه به شما را ممکن است با اختلال مواجه ‌کند.

این درحالی‌ست که چندین روش مختلف برای مخاطبین بیمه‌بازار در نظر گرفته شده است تا بتوانند در کمترین زمان ممکن، بهترین پاسخ را دریافت کنند. هم‌چنین، چنانچه تمایل دارید که کارشناسان بیمه‌بازار با شما تماس بگیرند، فقط کافی‌ست وارد قسمت تماس با ما شوید و فرم مربوطه را کامل کنید.

کسب اطلاعات بدون کاغذ بازی

هر شرکت بیمه برای خدماتی که ارائه می‌دهد از قوانین و مفاد خاص خود پیروی می‌کند. جمع‌آوری تمام این اطلاعات و قیاس آنها با یکدیگر به صورت مجازی بسیار آسان‌تر از مراجعه حضوری به دفاتر بیمه و گرفتن بروشورهای اطلاعاتی‌ست.

مقالات دیگر  گزارش آماری صنعت بیمه در نه ماهه اول سال 1401

همچنین اگر در طی زمان، تغییری در این قوانین ایجاد شود به علت سرعت در فضای دیجیتال، در سریع‌ترین زمان ممکن روی اطلاعات گفته شده اعمال خواهد شد.

درگاه مطمئن، پرداختی بی‌دردسر

همان‌طور که در خرید حضوری، مشتری گاهی اوقات با مشکلات مالی مواجه است و در خرید اینترنتی نیز ممکن است با مسائلی در روند پرداخت روبه‌رو شود. بیمه‌بازار با فراهم آوردن یک درگاه ایمن و مطمئن برای پرداخت، خیال شما را از بابت مسائل امنیتی و مالی راحت می‌کند.

هم‌چنین برای خرید بیمه لازم است همیشه به این نکته توجه داشته باشید که باید از سایت‌های معتبر که نماد اعتماد الکترونیکی دارند استفاده کنید.

اپلیکیشن با تجربه کاربری آسان

از آنجایی که مخاطبین و خریداران بیمه می‌توانند از هر سنی باشند، بنابراین تصمیم کارشناسان بیمه‌بازار براین بوده است که اپلیکیشنی بسیار کاربردی  و در عین حال ساده برای دسترسی کاربران خود طراحی کند.

بدین ترتیب علاوه بر اینکه یک نمایندگی بیمه، همیشه و در همه حال همراه شما خواهد بود، لذت همراه داشتن نسخه‌ی دیجیتال بیمه‌نامه‌ی خود را در هر زمان و هر مکان در جیبتان تجربه خواهید کرد!

ارزیابی و مقایسه شرکت‌های بیمه

ارزیابی شرکت‌های بیمه را می‌توان یکی دیگر از مزایای خرید آنلاین بیمه دانست. بیمه‌بازار این ویژگی را برای خریداران میسر کرده است که امتیازات و کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت‌ها را پیش از خرید ببینند و آنها را بررسی کنند.

این امتیازات و نظردهی توسط خود کاربران و مشتریان سابق ثبت شده است و هیچ شخص غیری در تغییر آنها دخیل نیست.

چرا بیمه خود را از بیمه‌بازار بخریم؟

بیمه‌بازار یکی از شرکت‌های باسابقه در زمینه‌ی مقایسه و خرید آنلاین بیمه است. این شرکت از سال ۱۳۹۵ به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز و در طی این مدت بیش‌از ۷۰۰ هزار بیمه‌نامه موفق را صادر کرده است.

بیمه‌بازار با کارشناسان بسیار باتجربه‌ای افتخار همکاری دارد که نتیجه‌ی آن رضایت بیشتر مشتریان از خرید آنلاین بیمه است. هم‌چنین پشتیبانان بیمه‌بازار بیست‌وچهار ساعته آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود؛ زیرا هدف اصلی بیمه بازار فراهم آوردن لذت تجربه‌ی خرید آنلاین بهترین بیمه برای مشتریان خود می‌باشد.

نظر یا پرسش خود را بنویسید