با بیمه عمر “ما” بدون محدودیت سنی بازنشسته شوید!

حقوق بازنشستگی تأمین‌اجتماعی معمولاً کفاف اداره یک زندگی عادی را نیز نمی‌دهد. این مشکل تعداد زیادی از افراد است؛ اما بیمه‌های بازنشستگی بیمه عمر، به‌عنوان یک مکمل مناسب تأمین‌اجتماعی، می‌تواند قدرت خرید افراد را افزایش دهد و رفاه بیش‌تر خانواده را تضمین کند. بیمه عمر ما نیز در انتهای قرارداد این امکان را به شما می‌دهد که سرمایه خود را به‌صورت یکجا و یا به‌صورت مستمری طی چند سال دریافت کنید. در این مقاله به شرایط دریافت مستمری بیمه ما می‌پردازیم:

مستمری بیمه ما:

بیمه عمر ما باهدف مکمل بودن بیمه تأمین‌اجتماعی اقدام به راه‌اندازی طرح‌های مختلف مستمری کرده تا بتواند پشتوانه مناسبی برای دوران بازنشستگی افراد باشد. در این طرح شما می‌توانید با پرداخت حق‌بیمه طی مدت قرارداد علاوه بر پوشش‌های بیمه‌ای، در انتهای قرارداد، سرمایه خود را به‌صورت یکجا و یا به‌صورت مستمری دریافت کنید.

 بازنشستگی

طرح‌های مستمری بیمه ما

?? پرداخت مستمری تضمینی با مدت معین

در این طرح، پرداخت مستمری از محل اندوخته‌هایی است که شما در طی چند سال، سرمایه‌گذاری کرده‌اید. شما تعیین می‌کنید که این مستمری برای چه‌مدت به شما پرداخت بشود. در این بیمه در صورت فوت مستمری‌بگیر، باقی‌مانده این مستمری به وارثان شخص بیمه‌شده می‌رسد.

?? پرداخت مستمری مادام‌العمر (به‌شرط حیات)

پرداخت مستمری در این طرح نیز مانند طرح اول از محل اندوخته‌ای است که شما سرمایه‌گذاری کردید با این تفاوت که بعد از فوت این مستمری قطع می‌شود؛ یعنی مستمری تا زمان حیات شما پابرجاست. این طرح مناسب اشخاصی است که وارثی ندارند.

?? پرداخت مستمری به‌شرط حیات با مدت معین

شما به‌عنوان مستمری‌بگیر یک دوره برای دریافت مستمری تعیین می‌کنید. که در صورت فوت در این دوره معین و یا رسیدن به انتهای دوره، مستمری قطع می‌شود.

مقالات دیگر  بیمه عمر پس از فوت به چه کسی تعلق می‌گیرد؟
?? بیمه مستمری همگانی

یکی دیگر از طرح‌هایی که توسط بیمه ما ارائه می‌شود؛ بیمه مستمری همگانی است. این طرح نیز مانند طرح‌های دیگر مستمری بیمه عمر ما هست و برای اشخاصی مناسب است که مشمول بیمه پایه مستمری نمی‌شوند. مانند زنان خانه‌دار، هنرمندان، ورزشکاران، نویسندگان.

بازنشستگی

?? شرایط پرداخت مستمری بیمه ما

در پایان قرارداد هر بیمه عمری شما دو گزینه برای انتخاب دارید: 1- دریافت یکجای مبلغ پس‌انداز شده به همراه سودهای تعلق‌گرفته 2- دریافت مبلغ به‌صورت مستمری طی چندین سال

بنابراین شما می‌توانید با پرداخت 10 الی 30 سال حق‌بیمه، (به انتخاب خودتان) اندوخته خود را در پایان مدت قرارداد به‌صورت یکجا و یا به‌صورت مستمری در هر سنی که هستید دریافت کنید. حق‌بیمه خود را می‌توانید سالانه، 3ماه و 6ماه پرداخت کنید، هرچقدر حق‌بیمه بیش‌تری پرداخت کنید؛ سود بیشتری به شما تعلق می‌گیرد و می‌توانید سال‌های بازنشستگی خود را با دریافت مبلغ بیش‌تری، تأمین کنید. یکی از مزایای بیمه بازنشستگی ما این است که محدودیت سنی برای بازنشسته شدن ندارد. شما می‌توانید در سن سی‌سالگی نیز بازنشسته شوید. البته اگر از 10 سال یا 15 سال قبل حق‌بیمه پرداخت کرده باشید. حداقل حق‌بیمه‌ای که باید پرداخت کنید؛ ماهیانه 50 هزار تومان است. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب بیمه ما این است که شما می‌توانید زمان را بخرید، به این صورت که حق‌بیمه‌ای که قرار است در طی 30 سال پرداخت کنید، در مدت 15 سال پرداخت کنید و بازنشسته شوید به همین راحتی! البته باید بدانید برای این کار لازم است حق‌بیمه دو برابری نسبت به 30 سال پرداخت کنید. مستمری که به شما تعلق‌گرفته به‌صورت ماهانه به شما پرداخت می‌شود. مبلغی که هرماه قرار است دریافت کنید هم خودتان انتخاب می‌کنید. مثلاً در پایان قرارداد می‌توانید تعیین کنید که اندوختتان مدت 15 سال و ماهانه به مبلغ 2 میلیون تومان به شما پرداخت شود.

 

✳️ داشتن بیمه عمر مناسب در کنار بیمه تامین‌اجتماعی می‌تواند در داشتن زندگی راحت‌تر در دوران بازنشستگی به شما کمک کند. بیمه بازار امکان مقایسه و خرید بیمه عمر شرکت‌های مختلف را فراهم کرده تا شما عزیزان انتخاب راحت‌تر و مناسب‌تری داشته باشید.

مقالات دیگر  همه چیز درباره بیمه نوزاد!
نظر یا پرسش خود را بنویسید

2 نظر
  1. سیما

    سلام. یعنی من اگه بخوام 2 میلیون ماهانه بعد 15 سال حقوق بگیرم حق بیمه را سالانه چقدر باید پرداخت کنم؟ بدون در نظر گرفتن سود و هزینه ها.

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      در صورت تمایل به جزییات محاسبات بیمه عمر میتوانید به قسمت بیمه عمر در سایت بیمه بازار مراجعه نمایید