چگونه هزینه بیمه تکمیلی را دریافت کنیم؟

این روزها به دلیل هزینه‌های بالای درمان، داشتن بیمه تکمیلی یک الزام اصلی در زندگی به شمار می‌رود. در صورت بروز بیماری، بیمه‌های تکمیلی بخش زیادی از هزینه‌های درمان بیمار را پوشش می‌دهند و بیمار و خانواده‌‌اش نگرانی‌ای مبنی بر هزینه‌های درمان نخواهند داشت. اما سؤال اصلی اینجاست که اگر بیمه شده به کلینیک و یا پزشکی که طرف قرارداد با بیمه‌ی تکمیلی نیست مراجعه کند، نحوه دریافت هزینه بیمه تکمیلی به چه صورت خواهد بود؟ در این مقاله شرایط و نحوه دریافت هزینه بیمه تکمیلی را مورد بحث و بررسی قرار  خواهیم داد.

بیمه بدنه با بیمه بازار

نحوه دریافت هزینه بیمه تکمیلی

به طور کلی پرداخت هزینه‌های درمان توسط بیمه‌های تکمیلی از دو روش انجام می‌شود:

روش اول

در روش اول بیمه شده به مراکز طرف قرارداد مراجعه کرده و با ارائه‌ی معرفی نامه و یا دفترچه بیمه درمانی که دارد، مرکز درمانی مورد نظر هزینه‌ای از او دریافت نمی‌کند. البته نکته‌ای که باید مد نظر داشته باشید این است که هر بیمه‌ای سقف تعهدات مشخصی دارد و در صورتی که هزینه‌های درمان بیمار از این سقف بیشتر شود، مقدار مازاد باید توسط خود بیمه شده پرداخت شود.

روش دوم

روش دوم زمانی است که فرد بیمار به مراکز درمانی که طرف قرار نیستند مراجعه می‌کند. در این حالت فرد بیمه شده باید هزینه‌های مربوط به درمان و … را شخصاً پرداخت کند و سپس با ارائه‌ی مدارک لازم برای دریافت هزینه از بیمه تکمیلی هزینه‌های پرداخت شده را از بیمه بازپس بگیرد.

نحوه دریافت هزینه پاراکلینیکی از بیمه تکمیلی

یکی از سؤالات همیشگی بیمه‌گذاران این است که هزینه‌های پاراکلینیکی در بیمه تکمیلی چیست؟ و چگونه می‌توانند این هزینه‌ها را از بیمه تکمیلی درمان دریافت کنند؟برای دریافت هزینه‌های پاراکلینیکی بیمه گذار باید کپی جواب را به همراه دستور پزشک معالج مربوطه به اداره‌ی بیمه ارائه کند. یکی از نکاتی که حتماً باید در نظر داشته باشید ارائه‌ی کپی جواب است و نه اصل جواب! زیرا اداره‌ی بیمه مدارکی را که برای دریافت هزینه ارائه داده‌اید به شما عودت نخواهد داد و به همین منظور بهتر است در هنگام ارائه‌ی اسناد، به جای اصل جواب کپی آن را به اداره بیمه ارائه کنید.

مقالات دیگر  همه چیز درباره روش محاسبه سنوات سال 1403

بیشتر بخوانید: انواع شرکت‌های بیمه تکمیلی دندانپزشکی

مدارک مورد نیاز جهت دریافت هزینه از بیمه تکمیلی

در صورتی که بیمه گذار برای دریافت هزینه‌هایی که در یک مرکز غیر از مراکز طرف قرارداد با بیمه تکمیلی درمان شده باشد، برای دریافت هزینه بیمه تکمیلی باید مدارک زیر را به بیمه ارائه کند:

  • اصل صورت حساب با مهر معتبر مرکز درمانی (کپی و صورت حساب بدون مهر قابل قبول نیست)

برای عمل جراحی باید زیر صورت حساب عمل مانند هزینه‌های داروها، هزینه مربوط به پزشک بیهوشی و … به صورت دقیق در صورت حساب ارائه شده ذکر شود.

  • فاکتور داروها با مهر معتبر داروخانه
  • اصل قبض پرداختی برای هزینه‌های پاراکلینیکی به همراه کپی جواب
  • برای پرداخت هزینه‌های مربوط به مشاوره و روان پزشک باید یک گواهی توسط پزشک که مهر شده و تعداد جلسات در آن به صورت دقیق ذکر شده است به بیمه ارائه شود.
  • برای پرداخت هزینه‌های مربوط به فیزیوتراپی و کار درمانی باید یک گواهی توسط پزشک که مهر شده و تعداد جلسات در آن به صورت دقیق ذکر شده است به بیمه ارائه شود.
  • در صورت دریافت هزینه از سوی بیمه گر پایه، باید کپی برابر اصل چک دریافتی ارائه شود.

روش خرید بیمه تکمیلی درمان

یکی از دلایلی که بسیاری از ما بیمه تکمیلی نداریم و در خرید آن تعلل می‌کنیم، نداشتن وقت کافی برای بررسی بیمه‌های مختلف و مراجعه برای خرید آن است. بیمه بازار مشکل خرید بیمه تکمیلی درمان را حل کرده و شما با چند کلیک ساده می‌توانید بهترین بیمه تکمیلی درمانی را خریداری کنید.

بیمه بازار امکان مقایسه‌ی خدمات و تعهدات بیمه‌های تکمیلی درمان را به سادگی برای شما فراهم کرده است و نیازی به مراجعه‌ی حضوری به دفاتر بیمه برای دریافت لیست تعهدات و خدمات وجود ندارد.

 

نظر یا پرسش خود را بنویسید

318 نظر
  1. فاطمه هوشمند

    سلام بیمار دارای بیمه تکمیلی اگر در خارج از کشور بر اثر صانحه صدمه دیده باشد چگونه باز پرداخت میشود (خارج از کشور)

  2. رشیدی

    سلام بیمه تکمیلی دانا چنددرصد برای عمل اندوهیپوفیز راپرداخت میکنه

    1. مهسا محمد شفیعی

      وقت بخیر
      با توجه به مبلغ نهایی حدود ۱۰ تا ۳۰ درصد فرانشیز است و مابقی پرداخت خواهد شد

  3. امین مرادپور

    سلام وقت بخیر
    من به مدت ۵ ماه در یک شرکت فعالیت داشته ام و قطع همکاری کردم در طول این ۵ ماه از بیمه تکمیلی دانا که خود شرکت برامون گرفته بود استفاده کردم و حق بیمه رو هرماه پرداخت کردم ، الان بعد از قطع همکاری بیمه بنده قطع شده و شرکت مدعی شده که باید هزینه کامل یکسال بیمه رو با احتساب نداشتن بیمه پرداخت کنم آیا من واقعا باید هزینه ۷ ماهی که بیمه ندارم و اصلا توی اون شرکت نیستم رو بپردازم؟

  4. سعــSaeedـــید

    سلام ایا بیمه تکمیلی هزینه لیز بواسیر رو هم قبول میکند

  5. محمد حسین ارباب نوش آبادی

    سلام علیک خدمت شما من فاکتور بردم ۲۰ روز پیش هزینش رو کی برام واریز می کننذ؟

  6. لیلا

    سلام خسته نباشید من عمل چشم انجام دادم وبیمه تکمیلی اسیا هستم چندروز طول میکشه که مبلغ رو واریز کنن

  7. محمدرضا علیزاده

    در استان گیلان هیچکدام از نمایندگی ها فاکتور رو قبول نمیکنن. سرما از حقوق مردم کسر میشه ولی زمان پرداخت هزینه ها هزار جور بازی در میارید . واقعا برای آموزش و پرورش متاسفم کاه با چنیین بیمه ای قرارداد بسته.

  8. مهدیه

    سلام وقت بخیر ببخشید من سال گذشته بیماری داشتم و به صورت آزاد خودم مبلغ ش رو پرداخت کردم، امسال امکانش هست هزینه ش رو از بیمه بگیرم؟

  9. محرم

    سلام خسته نباشید آیا بیمه تکمیلی پول عینک را هم پرداخت می کنند بیمه‌ای دی مال جانبازان.. متشکرم

  10. مستمری بگیر تامین اجتماعی

    چرا بیمه اتیه سازان حافظ هزینه بیمه تکمیلی را هنوز بعد از دو ماه پرداخت نمی کند مبلغ دو میلیون تومان پرداختم تمام مدارک هم به تائید خود بیمه رسیده پیگیری کردم دو ماهه یک ریال ندادن

  11. مستمری بگیر تامین اجتماعی

    چرا بیمه اتیه سازان حافظ هزینه بیمه تکمیلی را هنوز بعد از دو ماه پرداخت نمی کند

  12. علی

    سلام وقت بخیر
    چقدر طول میکشه تا بیمه پول عمل را پرداخت کنه

    1. مهسا محمد شفیعی

      وقت بخیر
      مدت پرداخت هر بیمه با توجه به شرایط متفاوت است

  13. حانیه

    سلام من پسرم تحت پوشش بیمه تکمیلی ملت بوده ولی بیمارستانی ک عمل کرده تحت پوشش این بیمه نبوده میخواستم بدونم چقدر زمان میبره تا هزینه بهم داده بشه؟

  14. حسین

    بنده الان مدارک خسارت درمانی بالغ بر یک ماه تحویل دادم والان پیگیری زدم هنوز برام ثبت نشدند با اینکه یکی از پرهزینه ترین بیمه هااست.

    1. مهسا محمد شفیعی

      ممنون از همراهی شما

  15. علی حسین

    سلام هزینه هایی که درمراکز غیرطرف قرارداد میکنیم تو چه بازه زمانی برامون پرداخت میشه؟؟؟

  16. حسین

    سلام حدوددوماه پیش مدارک وفاکتور جراحی را تحویل دادم وگفتن دوهفته دیگه هزینه پرداخت میشه..الان دوماهه پرداخت نکردن..چطوری استعلام بگیرم

  17. احمد

    سلام خسته نباشید
    برای دریافت هزینه درمان تامین اجتماعی استان یزد باید کجا مراجعه کرد کسی خبر داره
    وچه مدارک های از من میخواد کارت ملی لازم است یا فقط قبض مهر شد دکتر یا ازمایشگاه کافی است

    1. bimebazar

      وقت بخیر همراه عزیز
      دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی
      نشانی: یزد، ابتدای خیابان فرخی، مرکز پزشکی هراتی، طبقه دوم
      تلفن ریاست: ۳۶۲۶۵۸۰۰

  18. امیر

    چند وقت طول میکشد که پرداخت کنند؟

  19. بیمه بازار

    سلام و وقت بخیر
    اگه برای مدارک بیمه تکمیلی، رسید قبض پرداختی پاک شود یا گم شود، باید چه کار کنیم؟

  20. ابوالفضل

    سلام.من مدارک جمع شده رو دادم طرف قرارداد الان چهار ماهه قراره پولش رو بریزن.به نظرم از حد معمول زیاد طول کشیده

    1. bimebazar

      وقت شما بخیر
      برای محاسبه جریمه دیرکرد تمدید بیمه شخص ثالث، کافی است قیمت بیمه شخص ثالث که هر سال توسط بیمه مرکزی اعلام می‌شود را بر 365 تقسیم کنید. بعنوان مثال، اگر نرخ مصوب بیمه شخص ثالث وسیله‌ای، معادل 5 میلیون تومان باشد، نرخ جریمه دیرکرد تمدید بیمه نامه این وسیله، روزانه حدود 13.7 هزارتومان است

  21. ابوالفضل

    سلام.من مدارک جمع شده رو دادم بیمه الان چهار ماهه قراره پولش رو بریزن.به نظرم از حد معمول زیاد طول کشیده

  22. سیده ماجده نوری

    سلام من بیمه دی دارم رفتم متخصص زنان برام سونو نوشت مهر هم زد ولی سیستم هنگ کرد وارد سیستم نشد الان رفتم سونو آزاد حساب کرد ایا بیمه هزینه رو پرداخت میکنه؟

  23. سهیل

    بیمه تکمیلی همش دزدیه
    ما بیمه تکمیلی رازی داریم دندون پزشکی دوتا پر کردن و یدونه جراحی و پر کردن ۴۹۰۰ پرداخت کردیم بعدش بیمه ۱۷۰۰ واریز کرده..مسخرست

    1. مهسا محمد شفیعی

      ممنون تز همراهی شما

  24. علی

    با سلام ، در حال حاضر که نسخ و دارو و پاراکلینیک برای افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در سایت انجام میشه مهر پزشک کجای کاره در پرداخت فیزیوتراپی؟ ( بخاطر اینکه نسخه در سایته و زمان چاپش دکتر در دسترس نیست چون نسخه رو صادر کردن) با پیشرفت علم و تکنولوژی متاسفانه بیمه های ما از غافله عقب هستن

  25. افشار

    سلام برای دریافت هزینه از بیمه حتما باید سرپرست یبیمه حضور داشته باشه من به عنوان پسرش نمیتونم برم از بیمه بگیرم مدارک اینا هم دارم

  26. وحید

    سلام من یه بار فاکتور رو از بیمارستان گرفتم گم کردم حالا میخوام از بیمه تکمیلیم استفاده کنم رفتم دوباره از بیمارستان فاکتور بگیرم که زده روش المثنی خواستم ببینم مشکلی نداره ولی همه مهرو امضاشو گرفتما خواستم بدونم به مشکل نمیخوره

    1. مهسا محمد شفیعی

      وقت بخیر خیر هیچ مشکلی ندارد

  27. ملاحی

    با سلام وعرض اداب بنده دکتر رفتم و ام ارا کردم وبه بنده گوفتند این سی دی را به کاغز تبدیل کنم ودوم ویزت دکتر با مهر پزشک ودارو هم با مهر داروخانه از بنده تحویل نگرفتند کفتند اینها جز بیمه نیستند

    1. مهسا محمد شفیعی

      ممنون از همراهی شما

  28. بهمن

    سلام،پدرم توی بیمارستان فرهیختگان تهران بستری بود دو هفته،نصف هزینه هاش رو بیمه تامین اجتماعی پوشش داد،برا بقیش میتونیم مدارک رو به بیمه تکمیلی تحویل بدیم؟هزینه ها رو میدن؟

  29. اعظم

    مدارک را باید به کجا تحویل بدیم؟

  30. Sad

    سلام
    بنده اگر در آبان ماه اقدام به ثبت نام در بیمه آتیه سازان حافظ (بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی) بکنم و در همون ماه آبان هم عمل جراحی انجام بدهم آیا این بیمه هزینه عمل بنده رو پرداخت خواهد کرد؟یا تا چه مدت بعد از عمل فرصت هست که پول عمل توسط این بیمه پرداخت بشود؟

  31. زهره

    سلام
    برای سونوگرافی لگن و شکم و ماموگرافی در بیمه اتیه سازان حافظ نسخه می تواند توسط پزشک عمومی نوشته شود یا حتما باید متخصص باشد؟

  32. جواد فرد

    با سلام. بیمه تکمیلی سینا دارم. طبق تشخیص پزشک متخصص ۱۰ جلسه فیزیوتراپی، لیزر پرتوان و مگنت تراپی داشتم. بیمه برای پرداخت هزینه، گرافی، نوار عصب و MRI یا سی تی اسکن می خواهد در حالیکه پزشک متخصص برای ۱۰ جلسه اول این موارد را لازم نمی داند.
    آیا دستورالعمل خاصی برای بیمه های تکمیلی در این زمینه وجود دارد؟ ممنون میشم اگر چنین چیزی هست راهنمایی بفرمایید.

  33. جواد

    با سلام. بیمه تکمیلی سینا دارم. طبق تشخیص پزشک متخصص ۱۰ جلسه فیزیوتراپی، لیزر پرتوان و مگنت تراپی داشتم. بیمه برای پرداخت هزینه، گرافی، نوار عصب و MRI یا سی تی اسکن می خواهد در حالیکه پزشک متخصص برای ۱۰ جلسه اول این موارد را لازم نمی داند.
    آیا دستورالعمل خاصی برای بیمه های تکمیلی در این زمینه وجود دارد؟ ممنون میشم اگر چنین چیزی هست راهنمایی بفرمایید.

  34. ناشناس

    سلام بازنشسته تامین اجتماعی هستم کارت ایثار دارم میتونم بیمه عمر کنم خودم رو؟ بیمه تامین اجتماعی حذقف نمیشه ؟

  35. امید

    سلام وقت بخیر
    هزینه‌های درمانی چه مدت طول می‌کشه که پرداخت بشه ؟؟

  36. فرشید

    سلام من عمل چشم لازک کردم یه تعداد فاکتور از مالی بیمارستان گرفتم تو چه سامانه ای و کجا باید این مدارک رو جهت اخذ مبلغ عمل بارگذاری کنم؟
    لازم به ذکر است شماره چشمم بالا بود و دکتر گفت یه درصدیش رو بیمه تامین اجتماعی پرداخت میکنه ولی تو پورتال تامین اجتماعی جایی برای بارگذاری فاکتورها نیست!!!

  37. Marzy

    بیمه تکمیلی دارم زیرنظرهمسرم هستم،آیاامکانش هست هزینه هایی کردم روبه حساب خودم واریزکنن؟؟

  38. ترنس

    لطفا این کامنت رو تایید نکنید فقط در کامنت قبلی یادم رفت بگم بیمه ما تامین اجتماعی هستش

    1. مهسا محمد شفیعی

      ممنون از همراهی شما

  39. ترنس

    سلام. من یک ترنس هستم و با پزشکی حرف زدم و گفتن ما طرف قرارداد بیمه نیستیم اما فقط می تونیم بعد عمل بهتون فاکتور بدیم و پدرم بیمه تکمیلی داره، بیمه هزینه رو پس می ده؟ و اگه می ده حدودا چند درصد؟

  40. شهیاد

    باسلام
    بنده بیمه طلایی و بیمه تکمیلی دارم که برای عمل جراحی پروتز زانو وقت دارم که گفتن اول خودتون باید هزینه کنید بعد فاکتور بیارید میخواستم بدونم راهی هست که خوده بیمه اول پول رو پرداخت کنه چون شرایط مالی بنده اجازه نمیده که تهیه کنم اگه راهی داره بفرمایید متشکرم

  41. روزگار

    باسلام
    بنده بیمه طلایی و بیمه تکمیلی دارم که برای عمل جراحی پروتز زانو وقت دارم که گفتن اول خودتون باید هزینه کنید بعد فاکتور بیارید میخواستم بدونم راهی هست که خوده بیمه اول پول رو پرداخت کنه چون شرایط مالی بنده اجازه نمیده که تهیه کنم اگه راهی داره بفرمایید متشکرم

  42. Nstrn

    من اخرای سال دندونم رو درست کردم فاکتورم تاریخ هم داره ولی تحویل بیمه ندادم .بیمه ام هم تکمیلی دی هست ‌اگ فاکتورارو چند روز دیگ ببرم ک سال جدیده از بیمه پارسالم استفاده میشه یا سال جدید؟؟

  43. خانوم ذاکری

    سلام
    سقف بیمه من 6تومنه رفتم دکتر خودم ایمپلنت کار کرد بردم دادم ب بیمه بیمه هم نصف اون هزینرو پرداخت نکرده من میتونم از اون بیمم هم بازم استفاده کنم تا سقفش پر بشه یا یه بار نصف هزینشو گرفتم دیگه امسال نمیشه استفاده کرد
    لطفا پاسخ بدین🙏

  44. بهزادی پور

    چقدر از زمان کارشناسی و تایید هزینه ها تا واریز به حساب بیمار زمان می‌بره ؟

  45. Saeed

    سلام دکتر تغذیه برام ازمایش نوشته ک ازاد حساب چشده ازا میتونم هزینش رو از بیمه تکمیلیم بگیرم ،البته ایشون چون دکتر نبود ازاد حساب شده

  46. Saeed

    سلام ،مشاور تغذیه برام ازمایش نوشته ولی ازاد حساب شد ازمایش ایا میتونم از بیمه تکمیلی هزینم رو پس بگیرم

  47. Sajjad

    سلام من توشرکت آویژه کارمیکنم اداری شرکت میگه لیست بیمه رشد دیگه نمیتونی ثبت نام بکنی میتونین راهنمایی بکنید ممنون میشم

  48. 0760209391

    سلام من توشرکت آویژه کارمیکنم اداری شرکت میگه لیست بیمه رشد دیگه نمیتونی ثبت نام بکنی میتونین راهنمایی بکنید ممنون میشم

  49. سجاد

    سلام من توشرکت آویژه کارمیکنم اداری شرکت میگه لیست بیمه رشد دیگه نمیتونی ثبت نام بکنی میتونین راهنمایی بکنید ممنون میشم

  50. شمس

    سلام و وقت بخیر پزشک برای من آزمایش نوشت که به صورت آزاد انجام شد ولی نسخه ی پزشکو گم کردم حالا برای اینکه مبلغو از بیمه آتیه سازان دریافت کنم احتیاج به نسخه هست آیا میشود یک دکتر دیگر همان آزمایش را دوباره بنویسد یا باید همان دکتری که اسمش روی برگه آزمایش هست نسخه هم به نام ایشون باشد

  51. زهرا

    سلام وقت بخیر آزمایش طب کار انجام دادم بیمه تکمیلی ایران بودم خواستم بپرسم هزینه را چطور می توانم پس بگیرم به کدام مرکز باید مراجعه کنم

  52. محمدحسین

    سلام من کجا میتونم برم فاکتورهای درمانی و تحویل بدم ک مبلغ پرداختی بهم برگردونن بیمه تکمیلی رازی دارم

  53. ربوبی

    سلام هزینه های بنده در سامانه دانایار پرداخت شده عنوان کرده ولی پولی به حساب من نیومده چطور پیگیری کنم؟

  54. اسماعیل سیدی

    سلام من عمل تعویض مفصل انجام دادم هر دو پا و ۴۰ تومن خرج کردم ولی بیمه تکمیلی بهم ۱۷ تومن برگردون آیا همینطور یا کم دادن

  55. حميدرضامحمدي

    سلام وقتتون بخير هزينه بيمه تكميلي رو از بيمه از طريقه اينترنت ميشه گرفت چطوري رسيد قبض رو با انترنت ارسال كنيم به بيمه تكميلي

    1. مهسا محمد شفیعی

      وقت بخیر بله از سابت مطمئنن اقدام نمایید
      به صورت پستی

  56. صدیقه اشرافی کاخکی

    دریافت هزینه های بیمارستانی بعداز ثبت مدارک چقدر طول میکشد ؟

    1. مهسا محمد شفیعی

      بستگی به شرکت بیمه گر دارد

  57. ارزو

    سلام برای عکس دندان و ازمایشگاه دکترم به صورت انلاین نسخه نوشتن و من لعد ازمایش دادن اصل دستور دکترندارم چون توی سیستم ثبت شده چه جوری باید بیمه اتیه سازان مدارکو بدم ،وقتی دستور پزشک برای عکس دندان یا ازمایشداخل سیستم ثبت شده؟

  58. غلامحسن سمیعی

    با سلام، صورتحساب بیمارستان را گم کرده ام ، چکار باید بکنم تا بتوانم خسارت دریافت کنم؟

  59. مریم

    سلام
    وقت بخیر
    من مدارک رو تحویل بیمه دادم و الان بعد از حدود ۴۰ روز پیام برام اومده که ظرف ۲۴ ساعت اینده مبلغ ‌‌‌… به حساب شما واریز میگردد.
    و الان بعد از یک و روز نیم هنوز واریز نشده، اشکال کار کجاست؟
    و از کجا باید پیگیری کنم؟
    بیمه تکمیلی پاسارگاد هست بیمه ی بنده.

  60. سید حسین موسوی

    سلام وقت بخیر بنده بنده بیمه پایه ام تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی کوثر هست. از مدارک فیش صندوق بیمارستان و نسخه های پزشک معالج را دارم که همگی مهر شده اند را دارم حالا باید برای دریافت هزینه هام به همراه رونوشت تمام این مدارک به خود اداره بیمه مراجعه کنم؟ اگر مدارک دیگری لازم هست مثل جواب آزمایشات لطفا راهنمایی بفرمایید باتشکر

  61. محمد

    با سلام.بنده بیمه تکمیلی سال اوله که ثبت نام کردم تو آذر ماه نه هزینه کم شد نه اسمم توسایت رویت میشه

  62. مجیدوطنی

    درحین عمل جراحی که یهویی پیش بیاید وشخص بعنوان سرپرست میتواند بیمه تکمیلی را شروع وخریداری نماید یا واقعا اگرفاقد بیمه تکمیلی باشد هزینه ها بشخص چقدر وعدم بیمه تکمیلی چنددرصد کسر خواهد شد

  63. ستاره احمدی

    سلام
    جهت ارسال نامه به اداره ی بیمه برای جلسات درمان نیاز به راهنمایی دارم
    لطفا متن نامه را در سر فصل ها قید نمایید
    با سپاس

  64. فریده

    سلام برای دریافت هزینه ی واکر باید نسخه پزشک باشد یا فاکتور کافی است؟
    کدام بیمه میلغ بیشتری پرداخت مبکند
    تکمیلی آتیه سازان حافظ ؟
    سلامت ؟

  65. مهناز علمی زاده

    سلام من برای اِم آر آی گردن میخواهم به دکتر مراجعه کنم.
    ایا کل مبلغ هزینه‌ی درمان را بیمه تکمیلی می دهد؟

  66. میرشفیعی

    سلام وقت بخیر
    جراحی دندان عقل داشتم وسامانه پرداخت آنلاین خراب بود مدارک وکپی را گرفتم برای گرفتن هزینه کجا باید مراجعه کنم بیمه تکمیلی از طرف اداره هست ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

  67. بازنشسته کشوری

    سلام لطفا در مورد دریافت هزینه ومدارک بازنشستگان خارج از کشور هم که بیمه تکمیلی دارند راهنمایی کنید تمام سایتها ارتباط با آتیه سازان حافظ است مطالعه کردیم موردی که بتواند بازنشستگان خارج کشور را راهنمایی کند ندیدیم ما فقط بعلت نداشتن اطلاعات نمیتوانیم از بیمه ای که هر ما پرداخت میکنیم استفاده کنیم

  68. nooshin

    سلام، کسایی که مریض هستند و نمیتونند به اداره بیمه مراجعه کنند و کسی هم ندارند چگونه باید این پول رو از بیمه بگیرند؟ آیا روش اینترنتی وجود دارد؟

  69. هاجر واعظ قائمی

    مدارک پزشکی ام را تحویل آتیه سازان حافظ دادم .۲۴ مهر و۴ ابان تاکنون جوابی دریافت نکردم.نه

  70. هاجر واعظ قائمی

    مدارک پزشکی ام را تحویل آتیه سازان حافظ دادم .۲۴ مهر و۴ ابان تاکنون جوابی دریافت نکردم.

    1. مهسا محمد شفیعی

      سوال شما تکراری است

  71. اصغرفردویی

    سلام‌بعد‌گذشت‌چندماه‌‌‌از‌ارائه‌مدارک‌هزینه‌را‌پرداخت‌
    میکنید‌ . تقریبا‌چهارماه‌پیش‌مدارک‌ارائه‌کردم‌درمنوی‌
    مربوطه‌هم‌قابل‌مشاهده‌هست‌حتی‌مبلغ‌پرداختی‌را‌
    نوشته‌اید‌ولی‌هیچ‌پولی‌واریز‌نسده؟؟؟

  72. راهنمایی

    با سلام و تشکر
    بنده اهل شهرستان هستم و بیمه تکمیلی دانا دارم. برای کارهای درمانی ام به تهران مراجعه کردم و الان قصد دارم مدارک پزشکیم را برای دریافت هزینه به یکی از شعب بیمه دانا در تهران تحویل بدهم. آیا میتوانم یا باید حتما مدارک را در شهر خود تحویل دهم؟

  73. حسین نوبخت حسنلویی شهرستان نقده تلفنی 09143430247

    بیشتر از یک ماه استمدارک درمان بیمارستان به شعبه شهرستان نقده تحویل داده ام هنوز مبلغ فاکتور های من پرداخت نشده و سامانه بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ نیز جوابی برای پیگیری نمی‌ده باز نشسته تامین اجتماعی هستم بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ

  74. مهین نیک

    من ۴ ماه فیزیو تراپی کردم هنوز پولش به من ندادند مگر هر ماه از ما پول کسر نمی کنید پس چرا موقع پول دادند دستتون می لرزه

  75. هادی

    سلام من میخام عمل جراحی دیسک کمرانجام بدم آیا بیمه تکمیلی هزینشو بهم برمیگردونه

  76. محمد

    سلام.من حدودااخر۶/۲۶فاکتور دندانپزشکی دادم ولی هنوز پرداخت نشده،درضمن ۷/۰۱بیمه تکمیلی عوض شده

  77. محمدحسین ساجد

    با سلام خواهر همسر بنده مستمری بگیر تامین اجتماعی و دارای بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ میباشد اخیرا عمل جراحی انجام داده هزینه چهل ویک ملیون تومان شده سهم بیمار هفت ملیون شده آیا میتواند مقداری از این هزینه را از بیمه تکمیلی بگیرد ؟

  78. zahra

    سلام اگر بیمه تکمیلی تمام شده باشد و تحت پوشش آن بیمه نباشیم ولی خدمات درمانی در تاریخ طول بیمه نامه انجام شده باشد پرداخت میشود؟

  79. مجید

    سلام برای ویزیت ودارو باید برگه پزشک رو کجا تحویل بدیم؟؟

  80. جلالی

    لطفا بفرمایید پرداخت خسارت از زمان تحویل مدارک پزشکی چقدر زمان می برد ؟ مدارک پزشکی که ۱۴۰۱/۵/۱ تحویل و ۵/۱۵ تائید شده اند چرا تا کنون پرداخت نشده است ؟؟؟

  81. رسول

    سلام بنده سال قبل مدارک پزشکی آوردم ولی هیچ هزینه پرداخت نشد ومجبورشدم ازاول تیرماه بیمه خودراعوض کنم

  82. میربزرگی

    سلام روز بخیر
    عذرمیخام بیمه تکمیلی پدرم آتیه سازان هست و قصد تغییر بیمه تکمیلی را دارد
    آیا امکان داره که تغییر بدهیم؟؟

  83. سیما

    سلام ،مادرم مرداد ماه جراحی اب مروارید در کلینیک نور داشته ،مدارک اول شهریور تحویل دادم اما هنوز هزینه از جانب بیمه شما پرداخت نشده است ،چگونه میتونم پیگیری کنم ؟

  84. Zahra

    وقت بخیر من بیمه تامین اجتماعی هستم تکمیلی ندارم.جراحی مغز انجام دادم که بیمارستان طرف قرارداد نبود.چند درصد هزینمو بیمه برمیگردونه؟

  85. منصور عبداله زاده میلانی

    امکان دارد هزینه تایید شده را به حساب بانک دیگری غیر از بانک رفاه واریز کنید.
    بانک تجارت یا سپه؟

  86. منصور عبداله زاده میلانی

    امکان دارد هزینه تایید شده را به حساب بانک دیگری غیر از بانک رفاه واریز کنید

  87. مریم

    سلام .من برای نازایی به پزشک مراجعه کردم .هزینه زیادی پرداخت کردم .الان پزشک میگه نامه برای بیمه تکمیلی نمیده.باید چیکار کنم؟

  88. sara

    سلام اگ ی فرد عادی بخواد برای خودش بینه اتیه سازان واریز کنه باید ماهی چقدر بده؟

  89. جدی

    سلام..من الان دقیقا ۳ماه است که مدارک دادم برای دریافت هزینه هایی که برای بیماری ام انجام دادم هنوز بعداز گدشت ۴ماه پول من واریز نشده است کجا باید مراجعه کنم برای رسیگی دوماه و نیم که گذشته بود به همان مرکزی که مدارک داده بودم مراجعه کردم گفتن باید ۳ماه بشود الان ۳ماه شده و هیچ خبری نیست لطفا مرا راهنمایی کنید کجا مراجعه کنم ممنونم

  90. افسانه سبدابراهیم

    سلام بازنشسته فرهنگی هستم از بیمه آتیه ساز راضی نیستم چطور میتونم این بیمه را لغو وزیر پوشش بیمه دانا قرار بگیرم ممنون از راهنمایی شما

  91. محمد

    سلام پرداخت خسارت بیمه عمر سرمد برای امراض خاص چقدر طول میکشد .تمام مدارک لازم داده شده ممنون میشم بگید

  92. مهران

    سلام ممنون از مطالبتون
    میخواستم بپرسم سایتی هست که خودمون بتونیم فاکتور داروخانه‌رو ثبت کنیم و بیمه برامون واریز کنن؟

  93. رسول

    آیا میشود هزینه صفحات استفاده نشده دفترچه بیمه را دریافت کرد؟؟؟؟

  94. فاطمه

    سلام وقت بخیرمطب .چشم پزشکی طرف قرارداد بیمه دی خانواده شهدا در گرج کجا است؟تو سایت نزده؟

  95. داوود مومنی

    سلام وقتتون بخیر
    من برای خرید ویلچر و تشک مواج بدای پدرم که بیمه تکمیلی دانا دارن باید چه کار کنم و چه مدارکی را ارایه بدم .ممنون

  96. علی

    سلام
    اگر شخصی (پدر و مادر)دارای بیمه پایه ای تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی ایران باشد،فوت شده باشد، آیا غرامت به او تعلق می گیرد یا نه؟

  97. اوا

    سلام هزینه هارو بعد چند میتونیم بگیریم و اینکه اگه چند سال نگرفته باشیم دیگه نمیشه گرفت

  98. اوا

    سلام هزینه هارو بعد چند میتونیم بگیریم و اینکه اگه چند سال نگرفته باشیم دیگه نمیشه گرفت

  99. لیلا

    باسلام من بیمه تکمیلی دارم اعتبار برگشت هزینه که دادم چقدره

  100. مهدی محمودی

    سلام م خسته نباشید دوماه که مدارک برای بیمه تکمیلی اتلیه سازان فرستادم ولی هنوز پول عمل جراحی که انجام دادم به حسابم نیومده چقد مگه طول میگه چجوری باید پیگیری کنم

  101. ابوالفضل

    سلام وقت بخیر،
    چگونه متوجه بشیم فاکتور و جواب ازمایش ما مورد تایید یا رد قرار گرفته

  102. حسین

    سلام من بیمه تامین اجتماعی ندارم ولی توسط خانومم بیمه تکمیلیه معلم شدم الان ۱۰روز از بیمه من باقی مونده ایا در صورت دادن ازمایش میتونم از بیمه معلم استفاده کنم؟یا حتما باید مبلغ پرداخت کنم و بعد به بیمه فاکتور ارائه بدم تامبلغ من و برگردنن

  103. مهسا

    با سلام من میگم مدارک گرفتم جهت گرفتن وجه از بیمه تکمیلی چون بیمه تکمیلی هستم کجا مراجعه کنم یکبار هم شده جواب درست بگذارید آدرس بدهید لطفا” من یک بازنشسته هستم.🙏

  104. اعظم رزاقی

    برای دریافت هزینه دارو و ویزیت دکتر به کجا مراجعه کنیم؟اداره بیمه اتیه سازان حافظ کجاست؟

  105. پروین شیرافکن

    سلام خسته نباشید نزدیک چهل روزه مدارکو دادم هزینم نرسیده دستم سری های گذشته خیلی زود ۲۷ روزه میومد میشه بگین چرا چیکار کنم

  106. فرهاد

    سلام ،من در کلینیکی که طرف قرار داد بیمه حافظ نیس عمل مینیسک پا دارم ،اگه مدارک ارایه بدم به اتیه سازان هزینه شو بهم برمیکردونن ??

  107. سارا

    سلام نسخ که الکترونیکی شده و پرینت نمیشه گرفت آیا نیاز به نسخه پزشک هست؟ پزشک برای من آزمایش داده بود که آزمایشگاه گفت با این بیمه دیگه قرارداد ندارند و هزینه ازمایش زیاد شده آیا باید مجدد به پزشک مراجعه کنم و پرینت نسخه را دریافت کنم یا دسترسی دارند؟

  108. سعید

    سلام بنده فرهنگی هستم ساکن ورامین . بیمه ی فرهنگیان طرف حسابش بیمه ی داناست الان من باید کجا مدارک رو ببرم تا بتونم هزینه ای که کردم رو پس بگیرم

  109. Dehghani

    من حدود سه هفته هست که رسید داروخانه و آزمایشگاه رو دادم و از من دستور پزشک خواستن پزشک هم میگه همه چیز سیستمی شده و بیمه تکمیلی موظف هست پرداخت کنه
    و دستور کاغذی و نوشتن نسخه به صورت کاغذی نداریم ولی هیچ پرداختی از بیمه تکمیلی انجام نشده باید چقدر وقت صبر کنم و یا به کجا برای پاسخ گویی مراجعه کنم در شیراز؟

  110. مهدی

    سلام من پدرم بازنشسته تامین اجتماعیه و مستمری بگیره و بیمه تکمیلی آتیه حافظ داره الان هشت روزیه که تصادف کرده و قطع نخاع شده میخواستم بدونم آیا بیمه تکمیلی هزینه ای بهش میده ممنون میشم راهنمایی بکنید.

  111. aliparvin19982121@gmail.com

    سلام …از زمان اقدامات پزشکی چقدر وقت داریم برای ارائه مدارک پزشکی به بیمه جهت گرفتن خسارت (بازگشت پول خرج شده ) اقدام کنیم ؟؟؟یعنی بعد چند وقت دیگر قابل پرداخت نیس ؟؟ممنون میشم جواب بدین

  112. شایان

    سلام وقت بخیر
    بعد از ارائه مدارک چقدر طول می‌کشه که بیمه پول رو برگردونه؟

  113. سینا

    سلام خود شخصی که من تحت تکفلش هستم و از طریق اون بیمه شدم باید فاکتور رو ببره و هزینه رو برام بگیره یا خودم هم میتونم این کارو بکنم؟

  114. لیلی

    سلام.من برای درمان کلینیکی مراجعه کردم که ازمایش نوشتن ولی بعلت خطا نتونستن آزمایش رو ثبت کنن و بمن کد بدن !آزمایش که رفتم گعتن ازاد میشه و بیمه تکمیلی پولی پرداخت نمیکنه.کلینیک هم میگه جواب آزمایش با قبض پرداخت پول رو ببری بیمه قبول میکنن الان موندم کدوم صحت داره لطفا جواب میدین.ممنوم

  115. مولودسادات متولیان

    سلام ،من در سال۱۴۰۰اسفند ماه اکو و درمان قلب انجام دادم آیا در حال حاضر میتوانم جهت دریافت حق بیمه پرداخت شده اقدام کنم؟بیمه آتیه سازان و بازنشسته کشوری هستم.

  116. حسین

    نمونه نامه ای که مطب برای بیمه باید بنویسد چگونه باشد؟
    مطب دندانپزشکی و کار پروتز دندانی.

  117. نوروز

    باسلام ایا برای شکستگی دنده در حادثه شخصی مثلا لیز خوردن و افتادن درخانه هزینه یی برای بیمه شده پرداخت میشود ؟ هزینه ی بیکار شدن چی چند روز نریم سرکار لطفا واضح جواب و توضیح بدهید

  118. فروزان سلطانی

    سلام،بنده تیرماه مدارک پزشکی را به مسئول بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ در ناحیه 4 آموزش و پرورش اهواز تحویل دادم،ولی تا کنون خبری از واریزی نشده ،دفعات قبل خیلی زود کمتر از ۲۰ روز هزینه به حسابم واریز میشد.دلیل این تاخیر چیست؟

  119. ملکی

    سلام من لاپاراسکوپی کیست دارم بیمارستان با بیمه ما قرارداد داره ولی پزشک با بیمه کار نمیکنه نماینده بیمه مون میگه چون با بیمارستان قرارداد داریم هزینه پزشک رو تقبل نمیکنه مگه میشه؟ مگه نه اینکه من هزینه های جراحی و پزشک و بیمارستان رو پرداخت کنم و فاکتور ببرم بیمه موظف به پرداخت هزینه هاست؟

  120. معصومه اسکندرزاده

    سلام هزینه ایمپلنت را بیمه تکمیلی پرداخت میکنه لطفا

  121. حدادنیا

    با سلام
    من که در بندر عباس بیمه البرز دارم و ساکن هستم ایا میشودمدارک پزشکی مادرم که در تهران ساکن است پس از تایید کارشناس انها را به نمایندگی در تهران تحویل داد؟

  122. سبدعی

    سلام
    هزینه مطب ..نوار قلب و داروهای قلبی را چطور میتوانم از بیمه تکمیلی بگیرم ؟
    ۲۳۰ هزار تومان هزینه ویزیت و نوار قلب شده و مبلغ ۵۶۸۰۰۰ تومان هزینه دارو …

  123. قنبرعلی رمضانی

    لطفاجواب بدهیدپس از تحویل مدارک چندروزه مبلغ ازطریق بیمه دی وتکمیلی قابل واریزمیباشدتراخدادرواریزتسریع بفرمائید

  124. احمد

    سلام من بیمه تکمیلی رازی هستم.برا معافیت پزشکی چنتا سی تی گرفتم و هزینه ویزیت.آیا بیمه هزینه ها رو میده یا چون برا نظام وظیفه هست نمیده؟ممنون

  125. مسعود

    سلام
    به پزشک مراجعه کردم و حق ویزیت رو پرداخت کردم. گواهس یا رسیدی دریافت نکردم. امکان جبران حق ویزیت در این حالت، برای بیمه‌شده تکمیلی هست؟

  126. ایمان

    سلام. پدرم بازنشسته آموزش و پرورش و تحت بیمه آتیه سازان بودند. الهی هیچکس داغ پدر و مادر نبینه، پدرم بعد از مدت چندهفته بستری در بخش های مختلف یک بیمارستان دولتی به رحمت خدا پیوستند. در زمان ترخیص پیکر پدرم، جهت انتقال به سردخانه، صندوق، چندین میلیون تومان بعد از کسر حق بیمه اصلی بابام، دریافت کرد. ماه‌هاست حال و حوصله نداشتم پیگیری کنم. سوال : آیا هم اکنون پس از حدود ده ماه، اخذ صورت حساب و پیگیری آتیه سازان مبلغ رو مثل زمان حیات پدرم پرداخت خواهد کرد؟ وصول این وجه به انحصار وراثت ملزم هست یا خیر؟ از زمان فوت، چند مدت فرصت پیگیری هست؟

  127. سحر پرتوی دیلمی

    با سلام
    من ۱۵ سال هست که از طرف اداره بازنشستگی تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ هستم و تا این لحظه فقط هزینه بیمه تکمیلی از حقوقم کسر شده و هیچ استفاده ای نکردم از این بیمه. الان بنا به شرایط اقتصادی نیاز به استفاده از بیمه تکمیلی دارم ولی متاسفانه کد ملی و که وارد سیستم میکنم و شماره دفتر کل رو سیستم هیچ سابقه ای از من نشون نمیده ولی ۱۵ ساله که من دارم از طرف اداره بازنشستگی بیمه میشم و از حقوقم کسر میشه. اراهنمایی میفرمایید من چه کاری باید انجام بدم. ممنون

  128. جلال مدنی

    باسلام همسرم اردیبهشت 1401عمل زانو انجام داده هنوز مبلغی به حسابم واریز نشده

  129. میراحمدی زاده

    سلام ،
    چند روز بعد از عمل یا آزمایش مهلت داریم مدارک را به آتیه سازان تحویل دهیم

  130. لطف اله

    سلام چرا بیمه تکمیلی هزینه کشیدن دندان را پرداخت نمی کنه

  131. زهرا

    سلام خسته نباشید من برای معاینه دندان به مطب مراجعه کردم که برای دو هفته بعد نوبت دادن ولی برای من پیامک این که 35000000 ریال به اسم همین مطب برای بیمه تکمیلی من ثبت شده با اینکه هنوز کاری واسه من انجام ندادن چطور برای من بیمه رد کردن آیا کارشون قانونیه؟

  132. محمد

    سلام من پدرم ۸۱ سالش هست و بدلیل دیابت از یک چشم نابینا شده و یک پا را هم قطع کرده اند بدلیل عفونتهای ناشی از دیابت آیا بیمه تکمیلی خسارتی را پرداخت میکند؟

  133. مصطفی

    سلام؛
    بیمه‌تکمیلی‌ایران‌هستم.
    می‌خواستم‌ببینم‌چه‌مدارکی‌بایدتحویل‌شرکت‌بدم‌تاهزینه‌های داده‌شده‌رابه‌من‌پرداخت‌کند.
    آخه‌بعضی‌ازمراکزفاکتورسیستمی‌میدن‌بعضی‌ها‌دستی؟

  134. بهمن جمشیدی

    سلام من مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم
    سنگ فرز ساق پایم را برید در بیمارستان خصوصی عمل کردم و۲۰ میلیون هزینه عمل پرداختم
    صورت ریز هزینه از بیمارستان گرفتم وبه تامین اجتماعی دادم جهت واریز سهم بیمه پایه
    آیاباید منتظر باشم که تامین اجتماعی سهم بیمه پایه را واریز کنه وبعد دوباره مدارک را به بیمه تکمیلی تحویل دهم یا اینکه نیازی نیست که منتظر پرداخت سهم بیمه پایه باشم ومیتونم الان مدارک را به بیمه تکمیلی هم ببرم

  135. Ebiram

    سلام.الان۴۰روزه پول بیمارستان روبیمه تکمیلی نداده.چراطول کشیده؟

  136. مراد

    لطفا پرداخت نشدن هزینه ها وبامدارک معتبر،بیمه تکمیلی فرهنگیان را پیگیر باشید.سپاس

  137. مراد

    با سلام حدود ۳۷ روز است مدارک وهزینه های گفتار درنانی و کاردرمانی فرزندم را تحویل دادم وثبت شده در کرمانشاه اما متا سفانه خبری از پرداخت آن نیست ،به نظر سما اگر این گونه پرداخت کنند امیدی هست به بیمه طلایی.تشکر

  138. سعید

    سلام از خداوند ممنونم بخاطر وجود افرادی که به کمک انسانهای که هیچ اطلاعاتی از قوانین ندارد می آیند……مدارک خرید پلاتین و عمل جراحی در پای خود را کامل بعد از دوسال پیدا کردم آیا بیمه تکمیلی میدهد پول خرید پلاتین و هزینه عمل مدارکم کامل فقط گم شده بود الان پیدا کردم ….من راهنمایی کنید …پا ندارم برم تا بیمه هی منو این اتاق اون اتاق کنند آخر هم بگه نمیشه..

  139. Majid madani

    سلام وقت بخیر آیا میتونیم با بارگزاری هزینه ی فیزیوتراپی هزینه را به صورت آنلاین مثل بیمه تامین اجتماعی از بیمه ی تکمیلی البرز دریافت کنیم؟ من چون عمل کمر کردم و هنوز بهبود نیافتم که بتونم به مرکز بیمه ی البرز مراجعه کنم چه باید بکنم لطفا سریعتر بفرمایید چون دوستانم میگن تا یک ماه فرصت داری هزینه رو به بیمه اعلام بکنی

  140. مهدی

    سلام.من به همراه همسرم بیمه تکمیلی رانندگان هستم ولی فرزندانم تحت پوشش نیستند میشه فرزندانم راتحت پوشش بیارم.ممنون

  141. فرح حاتم

    اطلاعات نمایندگی ها به روز نیست.
    هزینه پروتز در عمل جراحی ستون فقرات دارم که در اردیبهشت ماه عمل کردم. تاکی وکجا مراجعه کنم

  142. عباس

    سغچرا بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی هزینه ویزیت را پرداخت نمی‌کند العان 55روزه مدارک دادیم هنوز یک ریال بحساب ما واریز نشده بیمه آتیه سازان حافظ اصلأ بدر بخور نیست

  143. مهران معزز گرگان

    من بازنشسته هستم ودوفرزندم تحت بیمه ی تکمیلی آتیه سازان من هستند حدودسه ماه قبل ناف پسرم فتق داشت بردم مطب جراح وعملش کرد و1600000 تومان ازمن گرفت وفاکتورداد بردم دفترمرکزی گرگان تایید وتحویل دادم ولی هنوز یک ریال بمن پرداخت نشده است!!بیمه ی بسیار ضعیفی است وهمه ی مراکز ازدستش شاکی هستند وقبول نمی کنند وآنلاینقبول نکرده نقدی میگیرند وفاکتورمیدهند وبیمه ی آتیه هم پولش را یانمیدهد یا با تاخیر زیاد بعداز کسر 80%مبلغ فاکتور به حسابت با هزارتا منت واریز میکند چرا؟؟؟

  144. ناشناس

    سلام و عرض خسته نباشید
    بیمه تکمیلی هستم
    ولی دو ماه که بیمه تامین اجتماعی برام رد نشده
    آزمایشی که دادم آزاد برام حساب شده
    میخواستم ببینم آیا بیمه تکمیلی فاکتور آزمایش آزاد رو متقبل میشه یا خیر

  145. جوادقمری

    آره صدرصد به شرط اینکه تمام مدارک پزشکیتو با مهر پزشک متخصص تحویل بدی

  146. سمیره

    سلام.تکمیلی آتیه سازان حافظ دارم دندانپزشکی رو شامل میشه ؟که بیمه کمک کند؟

  147. عرفان

    سلام؛ من وهمسرم ودوتا از بچه هام بیمه تکمیلی هستیم و هزینه ها هر ماه از حقوقم کم میشود ولی زمانیکه بیمارستان البرز رفتم تا از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کنم گفتند بیمه شما قطع است.به شعبه آتیه سازان حافظ رفتم گفتند بند ۷ خورده ، چرا؟ ممنون عرفان از کرج

  148. محبوبه خدابخش

    با عرض سلام و خسته نباشيد ، مادرم ، مادر شهيد هست و سه تا دكتر با سه تا ويزيت سنگين برديمشون ، ميخواستم ببينم اگر به خود بنياد اگر مراجعه نكنيم براى دريافت هزينه تكميلى ، از چه سايتى ميشه براى ارسال گواهى اين ويزيتها مدارك فرستاد ؟؟ ممنون ميشم از پاسخ گويى تون

  149. امیر

    سلام؛ دوماه است که کلیه مدارک بیمارستانی را تحویل بیمه داده ایم که مورد بررسی و تایید قرار گرفته ولی متاسفانه هنوز بیمه دی مبلغ هزینه شده را واریز نکرده ؛ دلیل این همه تاخیر را نمیفهمم ؛ از بیمه دی راضی نیستم

  150. میلاد

    سلام.من دکتر گفته پاهات مشکل دارن و باید عمل بشن.بیمه تکمیلی نیستم اگه بیمه کنم و بعد از دوره انتظار عمل کنم بیمه مبلغ رو میده یا میگه چون تو قبلا مشکل داشتی شامل نمیشه ؟

  151. جواد پیری

    سلام
    بیمه ها انتظار دارن اصلا کسی مریض نشه و از مزایای بیمه تکمیلی استفاده نکنه.
    متأسفانه بنده به علت مشکل سنگ کلیه خانمم چند وقتی هست درگیر بیمه تکمیلی هستم.با اینکه عمل جراحی سقف ندارد ولی فاکتورهایی که دادیم حدود ۵۰درصد هزینه های مارو تایید کردن.اگه دلیلی دیگه ای داره و ما خبر نداریم ممنون میشم کمکمون کنید.

  152. بهزاد

    سلام من الان بیمه نیستم اگه بیمه اختیاری کنم تامین اجتماعی ، بعد از چند وقت هزینه عمل و دکتر پرداخت میشه

  153. جواد رضایی زاده

    باسلام
    خدمات دریافتی همسر فرهنگی از بیمه

  154. احمد

    سلام تقلب در فاکتور پزشکی بیمه و تحویل به کارمند بیمه و پس از تایید شدن و پرداختن پول به بیمه گر و بعد از چند ماه شرکت بیمه متوجه میشود چه کاری میتوان.انجام دهد

  155. فقیه

    فقط بلدید پول بگیرید برای گرفتن هزینه درمان باید هفت خوان رستم را سپری کنی

  156. فرهاد

    مدارک مورد نیاز مربوط به هزینه درمانی هست
    برای بیمه تکمیلی

  157. فرهاد

    سلام من مدارک مورد نیاز رو حدودا ۲ماه و نیمه که به دفتر ساتا ارائه دادم و خبری نشد.
    لطفا راهنمایی بفرمائید که چطور و از کجا پیگیری کنم؟
    ممنون

  158. عمادی

    سلام.من تحت پوشش بیمه هستم.از طریق یک اپلیکیشنی فاکتورهاراثبت میکنم.اما متاسفانه خیلی طول میکشه تا پاسخ نهایی را دریافت کنم برای تحویل کپی فاکتورها….ایا ممکن نیست که مت بدون در نظر گرفتن اپلیکیشن کپی فاکتورهای درمانی را تحویل بیمه دهم؟

  159. قوچاني

    سلام وقت بخير
    من براي فيزيوتراپي مراجعه كردم و كل هزينه ده جلسه روز اول پرداخت كردم
    مركز به من ميگه نميتونم تا پايان ده جلسه به شما فاكتور بدم چون از تاريخ نسخه پزشك ده روز رد نشده
    اين منطقيه؟ ايا ميتونن فاكتور ندن؟ باوجودي كه كل هزينه رو گرفتن؟؟

  160. مرجان

    سلام هزینه دارو فشار خون و قند و…بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ پرداخت میکنه

  161. فرشید جیریایی شراهی

    سلام من بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی معلم هستم همسرم عمل ستون فقرات داشتند که مبلغ حدود90میلیون تومان شد که به بیمه تامین دادم و هنوز چیزی پرداخت نکرده و به بیمه معلم هم سر زدم گفتند قرار داد ما تا یکم تیر می‌باشد واگر تا آن موقع نیاوری کلا چیزی به شما نمی‌دهیم آیا میتواند یا خیر متشکرم

  162. yalda

    سلام وقتتون بخیر من اگر تازه بخوام خودمو بصورت اختیاری بیمه تامین اجتماعی کنم چند وقت بعد میتونم از خدماتش استفاده کنم چون عمل جراحی دارم

  163. بابک اسماعیل پور

    سلام،بنده مادرم بیمه تکمیلی دارد،دندان مصنوعی گذاشته،دفترچه برای تهرانه اما تو شهرستان این کارو کرده برای گرفتن هزینه باید خوده بیمه گذار هم باشد،یا من که پسرش هستم میتونم مدارک و ببرم،تحویل بیمه بدم،باید برم شعبه ای که اونجا بیمه شده،ممنون میشم راهنمایی کنید

  164. شیدا

    چرا بیمه تکمیلی جراحی هموروئید با لیزر را پوشش نمیدهد و هزینه ای بابت این نوع جراحی پرداخت نمیکند ?

  165. حمید رضا زبیه

    سلام بازنشسته تامین اجتماعی هستم در ۱۰ فروردین بعلت اسم شدید بمدت ۴ ساعت در بخش اورژانس بیمارستان که با اتیه سازان حافظ قرار داد نداشت بستری بودم دارو و اکو از قلب و آزمایشات مختلف خون از من گرفته شد آیا هزینه بستری و آزمایشات و اکو و ….بیمه پرداخت می‌کند اگه پرداخت میکنه چه مدارکی لازم دارد

  166. آرزو

    هزینه دارو و ویزیت را بیمه پرداخت نمیکنه و هزینه عمل را تا ۸۰ درصد پرداخت میکنه ، ما همین چند روز پیش مراجعه کردیم و گفتن هزینه دارو و ویزیت تعلق نمیگیره هزینه عمل هم ۷۰تا ۸۰ درصد پرداخت میشه درصورتی که در لیست پرداختی ها اینها نوشته شده که پرداخت میشه

  167. توران بابنیان

    من تحت پوشش فرد دیگری هستم ایا متوانم شخصا پولم را دریافت کنم

  168. نازنین

    پدرم تحت پوشش بیمه آتیه سازان هست بازنشسته تامین اجتماعی ..آیا بیمه مربوطه هزینه های ویزیت رو پوشش میده یا نه؟ اگر پوشش میده تا چند درصد ؟ و کدام پزشکها؟

  169. طاهره

    سلام وقتتون بخیر عرض شود ک من در دی ماه ۱۴۰۰سونو گرافی و ماموگرافی انجام دادم اما هنوز فاکتور ارائه نکردم سوالم اینه ک با توجه ب اینکه سال مالی ب پایان رسیده آیا زمان برای ارائه مدارک دارم یا خیر ؟
    ممنون

  170. محمدامین

    هزینه بیمه تکمیلی رو تا چند وقت پرداخت میکنید با تشکر ممنون من در تاریخ ۲۰ /۱۲ مدارک رو بردم و ثبت کردم ولی الان هیچ هزینه ای واریز نشده ممنون میشم اگه راهنمایی کنید که چگونه باید پیگری بکنم

  171. حسینی

    سلام
    دو ماه پیش عمل جراحی تیرویید انجام دادم کلیه مدارک پزشکی و بیمارستانی را به بیمه تکمیلی آتیه سازان تحویل دادم اما هزینه بیمارستان هنوز برای من واریز نشده.
    میخواستم ببینم چه مدت دیگه باید صبر کنم تا واریز صورت بگیره

  172. عباس فولادوند

    سلام چرا دست از دورغ گفتن بر نمدارید من عباس فولادوند باز نشسته کشور ی از مهر ماه تا حالا هنوز برای ۲۸۰ هزارتومن صد بار به دفتر رفت م هنوز خبری نیست بعد میگید ۲۴ ساعت زیر ۵۰۰۰۰۰هزارتومن پرداخت میکنیم بسه دیگه اینقدر مارو تحقیر نکید

  173. مهناز

    سلام
    با توجه به الکترونیک شدن نسخه ها، الان من برای دریافت هزینه بیمه تکمیلی آزمایش, دقیقا باید چه مدارکی به آتیه سازان حافظ بدهم؟

  174. زهرا یوسفی

    سلام ، برای جراحی پلک بیمه تکمیلی حافظ میشه انجام داد؟ و هزينه پلک و بیمه حافظ برام برمی‌گرداند؟؟

  175. علی محمدی

    باسلام بنده پت اسکن انجام دادم ونزدیک ده میلیون تومان هزینه کردم چگونه واز کجا باید بروم هزینه ام را دریافت کنم.؟؟ ممنون

  176. پناهی

    با سلام چرا هزینه پرداختی بیمه سرمد کمتر از رسید تحویل داده شده است؟با اینکه سقف هزینه های هر پارت پر نشده!

  177. Mohammad

    سلام تا چند روز بعد از عمل میشه مدارک رو به بیمه تحویل داد؟

  178. امین

    سلام پدر بنده بازنشسته هست تامین اجتماعی تکمیلی از تاریخ آذر ماه ۱۴۰۰ ثبت نام کرده آتیه سازان حافظ الان اسفند ماه قرار مادرم ارتوپدی زانو انجام بده آیا شامل بیمه تکمیلی میشود؟ اگه شامل نمیشه چقدر باید بگذره شامل بشه برای هزینه ها

  179. گلشن پور

    باسلام من۶/۱۶بستری بیمارستان شدم ودر این تاریخ بیمه تکمیلی نبودم واز۷/۱خودمو بیمه کردم ودر تاریخ برج ۷هزینه بیمارستان۸۴میلیون شدالان بیمه تکمیلی میگه چون برج ۶مریض شدی پول پرداخت نمیکنیم ودرتاریخ برج۸هزینه۷میلیون شده که پرداخت کرده اند ایا میتوانم پول برج ۱۴۰۰/۷خود راباشکایت پس بگیرم بیمه سینا هستم

  180. مجتبی

    سلام من بیمه تکمیلی فرهنگیان هستم تا الان چند بار هزینه کردم .مدارک هم بردم تحویل اداره دادم.از کجا بفهمم پول هزینه هایی که کردم بر میگرده؟ با حقوق باهم واریز میشه؟یا جدا واریزمیشه ؟

  181. مهشاد

    سلام من یک دست دندان کامل گذاشتم برای اینکه از بیمه مقداریش را بگیرم چه مدارکی باید ببرم

  182. زهرا

    سلام من جراحی زیبایی دارم، بیمه تکمیلی هزینه آزمایشات قبل عملم رو تقبل میکنه؟

  183. عباس

    سلام بیمه تکمیلی پول داروهای که برای قلب هست را پرداخت میکند

  184. محمد

    سلام وقت بخیر میخواستم سوال کنم در این طرح پرونده الکترونیک و نسخه الکترونیکی برای بیمه های تکمیلی فکری نشده که بیمار مجبور نباشه هر جا بره مدارک کاغذی تحویل بگیره ؟؟؟ بیمه های الکترونیک هیچ‌ برنامه ای برای الکترونیکی شدن ندارن ؟؟؟

  185. قاسم صالحی شهرابی

    سلام وقت بخیر بخشید سوال من این چه مدت باید صبر کنم تا هزینه درمان بیمه تکمیلی را دریافت کنم مدارک را کامل کردم و تحویل دادم متاسفانه الان بیش از دو ماه هست که به من میگویند یک ماه اینده پرداخت میشود

  186. مسعود

    باسلاو.
    ببخشین من بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ هستم.

    میخاستم بدونم واسه دندان مصنوعی اگ بخام اقدام بکنم عایا هزینه رو بیمه تکمیلی میده؟
    واینک خودشوندمراکز خاص دارن یاباید فاکتور ببریم؟

    ممنون میشم جوابموبدین.

  187. مهران محمدی

    سلام تا بحال هیچ کدام از فاکتورهای ثبت شده توسط بیمه تکمیلی اتیه سازان حافظ به بنده پرداخت نشده لطفا پیگیری شود

  188. الهام اقتصادی

    سلام میخواستم سوال کنم ایا هزینه داروهای که با تامین ا جتماعی حساب شده را از چه طرقی میتوان از بیمه اتیه سازان حافظ گرفت

  189. مرجان فرهی

    من سه روز دیگه عمل دارم و بیمه تکمیلیمم معرفی نامه داده, و هفته بعدش تسویه میکنم با کارم….
    بیمه به دکترم هزینه عمل رو میده؟چون یکی دو روز قبل تسویه کردن انجام شده…

  190. محمد

    سلام خسته نباشید پدره من بازنشسته و مستمری بگیر هستش و یه عمل جراحی باز قلب انجام داده تو بیمارستان بوعلی سمت دماوند تهران امام حسین ما وقتی بسطری کردیم بیمه تکمیلی نداشت ولی قبل از اون بیمه تکمیلی داشت و قبل از این که عمل بشه ما ثبت نام کردیم واسه بیمه تکمیلی راهنمایی کنید واسه این که خرجی که کردیم از کجا باید دریافت کنیم

  191. افسانه

    سلام من بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی ایران دارم باید عمل لاپاراسکوپی رحم انجام بدم با هزینه چهل میلیون میخواستم ببینم بیمه چند درصد هزینه رو متقبل میشه

    1. مهسا محمد شفیعی

      وقت بخیر
      بستگی به هزینه عمل و مبلغ تعیین شده فرانشیز توسط شرکت بیمه گر دارد و متغیر است

  192. مهدی

    سلام هزینه دندان مصنوعی را بیمه پرداخت مکنه

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      در صورتی که مورد فوق در پوشش های بیمه ای بیمه تکمیلی شما قرار گرفته باشد هزینه ها قابل جبران می باشد

    2. محمد

      سلام برای چی مخارج دندان رو بیمه تکمیلی نمیده بنده دندان هام همه خرابه حالا که ۳ میلیون دادم سی تی اسکن و و هزینه ترمیم دندان ها حدود ۱۰۰ میلیون میشه آتیه سازان میگه تو قرار داد ما نیست وای بر شما ها که میرین قرار داد میبندین اینطور

    3. صادق کریمی

      سلام من بیمه تکمیلی دانا هستم و تاریخ شروع بیمه 1401/01/01 هست و تا تاریخ 1402/01/01 وقت داره اواخر اردیبهشت ماه عمل جراحی انجام دادم برای دریافت خسارت چند ماه از تاریخ قبض قبول می کنند که پرداخت کنند،

    4. شریفی

      سلام برای دریافت خسارت از بیمه دانا در تهران باید به کجا مراجعه کنم؟بنده فرهنگی هستم.

  193. گلسانا

    سلام وقت بخیر،من میخام لاپاراسکوپی تخمدان انجام بدم بیمارستانی که نه با بیمه پایه قرارداد داره نه با تکمیلی،حالا هزینه های بیمارستانو پرداخت کنم بیمه برمیگردونه؟

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      اگر مورد پزشکی فوق تحت پوشش بیمه تکمیلی شما قرار بگیرد هزینه های مربوط به آن با کسر فرانشیز پرداخت میگردد

      1. شریفی

        سلام برای دریافت خسارت از بیمه دانا در تهران باید به کجا مراجعه کنم؟بنده فرهنگی هستم.

    2. معصومه باقرزاده

      اول باید از بیمه پایه بگیری بعد از بیمه پایه پرداخت کرد به بیمه تکمیلی مراجعه می کنی باقیش رو می گیری

    3. آراس کریمی

      سلام وقت بخیر می خواستم برای پر کردن دندان و ارتودنسی هزینه‌ای پرداخت می شود ؟ یا خیر

  194. فاطمه

    سلام من سونو سینه دکتر نوشت تو سونوگرافی تاریخ پذیرش رو چند روز قبل زد و برا سونو وقت داد یعنی تاریخ پذیرش نسخه تو سیستم با تاریخ جواب متفاوته ایا بیمه تکمیلی هزینه رو میده ؟

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      خیر
      تنها خساراتی در بیمه تکمیلی پرداخت خواهد شد که در طول مدت قرارداد رخ داده باشد و تاریخ آن در طول مدت قرار بگیرد

    2. جوادقمری

      بله مشکل نداره اگه دکترت متخصص سونو باشه

  195. علی

    سلام تا چه زمان چند روز یا چند ماه میتوان اقدام کرد مگر وقت دارد فاکتور بیمارستان هست مدت زمان دارد

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      برای هزینه های پاراکلینیکی نهایتا تا یکماه و برای عمل های جراحی و هزینه های بیمارستانی تا سه ماه مدت ارائه مدارک می باشد
      این شرایط می تواند در شرکت بیمه های متفاوت،به گونه های دیگری باشد

  196. علی

    سلام وقت بخیر
    من عینک طبی خریدم میخواستم بدونم بیمه دی چند درصد هزینه ی من پس میده

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      براساس سقف مشخص شده در بیمه نامه شما و با کسر فرانشیز پرداخت صورت میگیرد

  197. فریدون

    سلام من بیمه آتیه سازان هستم دوهفته قبل عمل مینیسک پا داشتم بعداز مرخصی مدارک لازم را به بیمه آتیه سازان دادم و اقدام کردند .حالا بعد از دوهفته بیمارستان بهم زنگ زدند و گفتن یک فاکتورلوازم ارتوپدی دارید اونو باید به‌حساب فروشگاه لوازم واریز کنید . میخواستم بدونم آیا مبلغ فاکتور را بیمه میده یا نه ؟ ممنون

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      بیمه براساس توافق که برای هرکدام از پوشش ها سقف تعیین شده است با کسر فرانشیز پرداخت انجام میشود

      1. POYA

        آیامن برای جراحی لگن میتواپم ازبیمه بازارانغرادی استفاده کنم

    2. آمنه

      سلام .اگر مرکز فیزیوتراپی با بیمه تکمیلی مثل sosقرارداد داشته باشه ۶یا میتونه از بیمار هزینه کامل فیزیوتراپی رو بگیره؟ و بعد معرفی نامه بده برای بیمه تکمیلی؟

      1. بیمه بازار

        سلام وقت بخیر
        پرداخت هزینه درمانی میتواند به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم باشد وبسته به نوع قرارداد مرکز طرف قرارداد می تواند متفاوت باشد

    3. علی

      پروتز رو هیچ بیمه ای تعهد نمیکنه ، اگر بیمه پایه شخصی تامین اجتماعی باشه حدود ۲۰ درصد رو میده اونم بعد از ۴ ماه با اصل مدارک یا کپی برابر اصل تمام مدارک بیمارستانی بانضمام اینکه باید اتاق عمل و پزشک در فاکتور مهرشون رو زده باشن

  198. وحید سهرابی

    من راننده هستم عمل مغزواعصاب کردم حالا بیمه تکمیلی چند درصد از مخارج بیمارستان را پرداخت میکند

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      تا سقف مندرج در بیمه نامه با کسر فرانشیز بیمه تکمیلی شما خسارت را به شما پرداخت خواهدکرد

  199. سید مصطفی

    سلام
    باز نشسته تامین اجتماعی هستم و خانواده ام تحت پوشش بیمه تکمیل آتیه سازان حافظ . پسرم دانشجو هست و جز چند ترم اول که نامه اشتغال به تحصیل بردم بیمه تامین اجتماعی ، مابقی رو تحت پوشش بیمه تامین نبوده ولی تو این چند سال و تا به امروز که 8 دی ماه 1400 هست بدلیل عدم آگاهی مبلغ بیمه تکمیل آتیه سازان از حساب حقوقم کسر می گردید. در صورتی که طبعا بدلیل عبور از سن هجده سالگی هیچ استفاده ای از این بیمه نکرده و نمی توانسته بکند.
    سوالم این جاست که این مبلغ 3 تا 4 سال اضافه پرداخت رو می تونم از بیمه آتیه سازان بگیرم و اینکه سازو کارش به چه صورتی هست.
    ممنون و متشکر

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      در صورتی که مدارکی دال بر پرداخت حق بیمه داشته باشید میتوانید با مراجعه به شرکت مذکور امکان درخواست خود را بررسی نمایید

  200. مهسا

    سلام
    ببخشید مامانم بازنشسته تامین اجتماعی هست چند سال پیش از بیمه تکمیلی انصراف دادیم.دوباره بخوام ثبت نام کنم بعد از چه مدت فعال میشه و میتونم عمل انجام بدم؟

    1. بیمه بازار

      سلام وفت بخیر
      در صورتی که بیمه تکمیلی انفرادی تهیه کنند دوره انتظار برای عمل های جراحی سه ماه می باشد که از زمان صدور بیمه نامه محاسبه میگردد

  201. EhsaN

    سلام.اصولا چند زمان میبره تا بیمه پول هزینه شده رو ب حساب برگردوندن یا بریزه

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      بسته به نوع هزینه ای که انجام شده است بین دو تا 4 هفته کاری مبلغ خسارت بعد از تایید مدارک پرداخت خواهد شد

  202. مریم

    سلام ببخشید زمانی که بیمه هستیم عمل جراحی انجام بدیم بعد ۱۰ روز از عمل بیمه رد نشه مشکلی برای دریافت هزینه جراحی پیش نمیاد؟

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      در بیمه های تکمیلی تمامی هزینه هایی که در تاریخ طول بیمه نامه رخ داده باشد تحت پوشش بیمه ای برای جبران خسارت قرار خواهد گرفت

      1. محسن

        سلام من بیمه کارگران ساختمانی تامین اجتماعی دارم الان میخام بیمه تکمیلی بگیرم
        بیمه تکمیلی برای خودم و خانمم میخام بگیرم
        ب نظرتون بهترین بیمه تکمیلی برای کارگران ساختمانی کدام بیمه هستش لطفاً راهنمایی کنید ممنون میشم

    2. کبری

      اگه بیمارستان خصوصی عمل کنیم آیا بیمه تکمیلی هزینه هارو میده؟

  203. Milad

    سلام ما تابستون فیزیوتراپی داشتیم تا آبان ماه الان که ۱ ماه از آخرین جلسه فیزیوتراپی گذشته بریم بیمه برای گرفتن مبلغ بیمه تکمیلی مشکلی نداره،منظورم اینه چون ۱ ماه گذشته ایراد میگیرن؟

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      بسته به شرکت بیمه و نوع خدمات بیمه تکمیلی زمان برای تحویل مدارک متفاوت است
      بهتر است با مراجعه در اسرع وقت به شرکت بیمه خود این مورد را پیگیری نمایید

  204. سجاد

    سلام وقت بخیر من می‌خوام عمل سنگ شکن انجام بدم بیمارستانی که من رفتم طرف قرار داد با بیمه اصلی من که تامین اجتماعی هست نمیباشد آیا بیمه تکمیلی ایران که دارم هزینه رو پرداخت میکنه؟

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      در صورتی که مورد شما تحت پوشش بیمه تکمیلی مذکور باشد بعد از پرداخت هزینه توسط خود شما امکان پرداخت خسارت توسط شرکت بیمه میسر میشود

  205. بهنام

    سلام.خسته نباشید.من آزمایش sma دادم.بیمه تکمیلی دارم.ولی آزمایشگاه قبول نکردوتو فاکتور زده قرارداد آزاد۲.میشه ازبیمه هزینه رو دریافت کرد.ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      اگر مورد مذکور تحت پوشش بیمه تکمیلی شما قرار گرفته باشد امکان دریافت هزینه از بیمه وجود دارد در غیر این صورت این امکان وجود نخواهد داشت

    2. عطا

      سلام.هزینه بستری در سی سی یو در بیمارستان خصوصی غیر طرف قرارداد بابامه چند روزه واریز میشه.ممنون میشم راهنمایی کنین

  206. فارسی

    سلام . سوال من اینه که هرینه ها پس ار فوت متوفی به چه حسابی واریز میشود؟هرینه های درمانی در بیمارستان غیر طرف قرارداد

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      برای دریافت این مورد و انجام پیگیری های لازم باید به شعبه خسارت بیمه مذکور مراجعه کنید تا روال اداری را پیش ببرید

  207. وحید

    با سلام و خسته نباشید یه سوال داشتم خدمتتون ؛ بنده در یک شرکت خصوصی مشغول به کار بوده ام و هرماه مبلغی از حقوقم به عنوان بیمه تکمیلی از حقوقم کسر میگردید بعد از 6 ماه فعالیت من از بیمه تکمیلی استفاده کردم و مبلغ 1.200.000 تومان بیمه تکمیلی به حسابم واریز کرد بعد دوماه واریز کردن بنده انصراف داده و از شرکت خارج شدم و از طرفی شرکت یک سری حقوق و مزایای بنده رو پرداخت نکرده بود الان شرکت میگه اون 1.200.000 تومان ر و باید از حقوق و مزایات کم کنیم میخواستم ببینم این کار از لحاظ قانونی درسته ؟ یا من به کجا رسیدگی کنم ؟ باتشکر

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      در صورتی که در قرارداد های بین طرفین این مورد که هنگام تسویه هزینه های مربوط به مزایا باید مورد ارزیابی قرار بگیرد این مورد قانونی می باشد در غیر این صورت شما میتوانید با هماهنگی با واحد منابع انسانی خود این موضوع رو بررسی نمایید

  208. قاسمی

    سلام ببخشید اگه من الان بیمه تکمیلی درمان بگیریم آیا هزینه عمل جراحی که دوماه پیش انجام دادم هم زیر مجموعه بیمه میشه یا فقط هزینه هایی که از تاریخ بیمه نامه به بعد باشه شاملش میشه

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      خیر
      تنها مواردی که بعد از شروع بیمه نامه تحت پوشش بیمه ای هستند و رخ داده تحت موارد جبران خسارت می باشد

  209. کامران شریفی

    معرفی نامه با کد……. برای بیمه شده با نام کامران شریفی ریگی و مرکز درمانی کلینیک دندانپزشکی شرق -اصفهان آنلاین با مبلغ 50000000 ریال و بیماری خدمات دندانپزشکی (بجز ایمپلنت، ارتودنسی، دندان مصنوعی) …… در سیستم ثبت شده است.بیمه دانا ببخشی این یعنی پنج ملیون از بیمه کم شده

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      به طور معمول در معرفی نامه ها سقف مجاز باقی مانده در هر پوشش در بیمه تکمیلی به صورت مکتوب اعلام میگردد

  210. زهرا احمدی

    چگونه میتوانم از برگه بیمه تکمیلی تامین اجتماعی ک در تاریخ 1400/9/1 ثبت نام کرده ام یک نسخه برای خودم دانلود کنم.
    متاسفانه بعد از ثبت نام و عجله ای که داشتم از صفحه قرارداد بک اپ نگرفتم .
    لطفا” راهنمایی فرمایید .
    با توجه به اینکه چندین بار به سایت بیمه تکمیلی تامین اجتماعی مراجعه کردم وای موفق به انجام اینکار نشدم

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      متاسفانه در سیستم این امکان میسر نیست
      بهتر است با مراجعه به کارگزاری های تامین اجتماعی نسبت به دریافت این مورد اقدام نمایید

    2. محمد

      سلام وقت بخیر.
      من جراحی داشتم و روزی که از بیمارستان ترخیص شدم بیمه تکمیلیم صادر شد. الان بیمه هزینه جراحی رو میده؟

      1. بیمه بازار

        سلام وقت بخیر
        در صورتی که تاریخ ثبت عمل قبل از تاریخ صدور بیمه بوده باشد و بیمه تکمیلی شما شامل دوره انتظار نباشد امکان دریافت خسارت برای شما وجود خواهد داشت

  211. افشین قطبی

    صورتحساب به مبلغ ٧١٢١١٦٥٤ ریال برای دریافت خدمت بستری بیماران مبتلا به کرونا ثبت شد.
    یعنی چه ،به حساب ما میاد یاحساب بیمارستان

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      در صورتی که شما دارای بیمه تکمیلی باشید این عدد به شماره حساب اعلامی واریز خواهد شد

  212. حسین علیزاده

    پس از تحویل مدارک پزشکی دریافت وجه از بیمه تکمیلی دانا چقدر زمان میبرد

    1. بیمه بازار

      سلام وقتتون بخیر
      در صورت تایید مدارک و ارزیابی هزینه ها براساس اطلاعات مندرج و براساس نوع خسارت بین 2 تا 4 هفته کاری زمان میبرد

  213. ا.ح

    سلام . وقت بخیر .
    برای دریافت هزینه بیمه تکمیلی آتیه سازان باید به نمایندگی یا شعبه مراجعه کنیم ؟؟؟

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      شما میتوانید با مراجعه به شعب بیمه مذکور مدارک پزشکی خود را تحویل دهید

  214. سعیدمولایاری

    سلام من بیمه تکمیلی ایران دارم من مدارک ام ار ای و سیتس اسکن خود رابرای دفتر بیمه بردهم وتمام هزینه ها یک میلیون وهفتصدهزارشده است چه مقدار ازاین مبلغ برای من واریز میشود وچندروز زمان میبرد تا واریز شود

    1. بیمه بازار

      سلام
      هزینه ها در بیمه تکمیلی بر اساس تعهدات موجود در بیمه نامه پرداخت میشود و برای همه یکسان نیست.
      به طور کلی فرانشیز بیمه تکمیلی ایران 30% میباشد که البته در قرارداد های مختلف متفاوت است.
      برای مشاهده فرانشیز و سقف هزینه پرداختی باید به بیمه نامه خود مراجعه کنید.

    2. زهرا

      سلام من دو ماه دیه زایمانم هس یک ماه پیش بیمه تکمیلی گرفتیم هرینه عمل الان با بیمه حساب نمیشع

  215. رصا

    بادرودبرشما منطورازکدرهگیری که بیمه اتیه سازان می حواهدازکجاباید تهیه کرد.باتشکر

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      با پشیتبانی واحد مربوطه تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم را انجام دهند

  216. صابر

    سلام خسته نباشید، من چند رسید هزینه درمانی جهت ارائه به دفتر آتیه سازان دارم خواستم از شما بپرسم برای تحویل رسید ها و دریافت خسارت امکان منقضی شدن رسید ها هست؟ به عبارتی اگر دیر به دفتر بیمه برده بشن امکان نپذیرفتن هست؟ ممنون از شما

    1. بیمه بازار

      سلام
      برای هر گروه از بیمه های تکمیلی این زمان متفاوت است، برای برخی بیمه ها این زمان ۳ ماه و برای بعضی بیمه ها این مدت ۱ ماه در نظر گرفته شده است.
      با مراجعه به قرارداد بیمه تکمیلی خود میتوانید به صورت دقیق از زمان در نظر گرفته شده برای اعلام نسخه ها و هزینه ها با خبر شوید.

  217. زینب

    سلام من فاکتورها رو به بیمه تحویل داده ام و تقریبا یک ماه گذشته .پولی ک به حساب من می اید از کجا بفهمم از طرف بیمه است؟؟ینی در خود پیام واریز هزینه ذکر شده ک از طرف بیمه است یا مثلا فقط مینویسد پایا؟؟

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      منوال پیامک های پرداخت خسارت در شرکت بیمه های مختلف است و ممکن هر کدام براساس یک الگو پیاامک ارسال میکنند

  218. هما سعيدي

    سلام
    مدارك پزشكي و ازمایشات رو چگونه و بدون مراجعه حضوري ارسال كنيم

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      برخی از شرکت های بیمه خدمات آنلاین برای تحویل و بررسی مدارک مربوط به خسارت را دارا هستند که در انتهای بیمه نامه ذکر و شرایط آن اعلام میشود

  219. نادر

    با سلام احتراما بیش از یک ماه است مدارک و اسناد پزشکی خود را به شعبه فاز چهار مهرشهر کرج تحویل دادم ولی تاکنون وجوهی به حسابم واریز نشده‌، لطفا رسیدگی فرمائید. متشکرم

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      برای پیگیری این مورد شما باید با واحد خسارات شرکت مربوط تماس حاصل نمایید

  220. مهربان

    سلام
    مادرم کرونا داشتن ما اورژانسی بردیمش بیمارستان تندیس خصوصیه
    بهمون برگه هایی دادن که از بیمه بگیریم
    بیمه تکمیلی معلم داریم
    رفتیم برای گرفتن میگن چون اورژانس بوده نمیدن پولشو
    میتونیم شکایت کنیم تا پولمونو پس بگیریم؟
    حتی هزینه ام آر آی هم نمیدن خواهش میکنم راهنمایی کنین تمام این پولو قرض گرفتیم

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      موارد تخت پوشش بسته به شرایط مندرج در بیمه نامه ها پرداخت میشود
      در صورتی که مورد خسارت شما در بیمه نامه ذکر شده باشد میتوانید با واحد شکایات شرکت بیمه مربوط تماس حاصل نمایید

  221. گنجه

    سلام وقت بخیر
    این مدارک رو به کجا باید ارائه داد
    چون بنده اینترنتی بیمه تهیه کردم
    و تا چه مدت میتونیم فاکتورها رو ارائه بدهیم
    ممنون

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      شرایط ضمیمه شده بیمه نامه خود را مطالعه یا با واحد پشتیبانی شرکت بیمه مربوطه در تماس باشید تا شرایط دریافت فاکتور را به شما توضیح دهند
      البته این نکته را در نظر داشته باشید که بسیاری از شرکت ها خدمات آنلاین خسارت را دارا نیستند

  222. سعید

    سلام من چطورمیتونم هزیزنه هایی که خرج کردم روازبیمه تکمیلی بسیجیان بگیرم ؟مدارک روبایدکجاببرم واینترنتی نمیشه؟

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      در ابتدا باید مشخص شود بیمه طرف قرارداد با شما کدام بیمه است و بعد از تشخیص آن میتوانید با تماس با پشتیبانی شرکت مربوطه رسیدگی های لازم را مربوط به ارائه فاکتور های خسارت را انجام دهید

  223. سربندی

    با سلام
    من دارای بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ هستم، برای دریافت هزینه آزمایش چکاب کامل باید حتماً توسط پزشک متخصص ویزیت شوم؟

    1. بیمه بازار

      سلام
      برای دریافت هزینه آزمایش از بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ نیازی نیست حتما پزشک متخصص آزمایش را تجویز کرده باشد.
      صرفا باید به آزمایشگاه های طرف قرارداد مراجعه کنید و یا هزینه و مدارک آزمایش را به شعب منتخب آتیه سازان حافظ ارائه کنید.

  224. bati

    سلام برنده جز بیمه تکمیلی البرز هستم و در خوزستان ساکن هستم و طرف قراداد بیمارستان مهر هستیم واسه زایمان گفت باید اول مبلغ رو پرداخت کنید و من گفتم من بیمه البرز هستم و طرف قرارداد با بیمارستان مهر دارم نباید هزینه رو ازم بگیرید گفت بستگی داره دکتری ک میری کجا هست باید اون دکتری ک شما برید ک ما داخل بیمارستان باشید در غیر این صورت باید هزینه پرداخت کنید

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      برخی از مراکز درمانی برای خسارت های درمان را با معرفی نامه انجام نمیدهند و پرداخ خسارت بعد از اتمام فرایند درمانی انجام میشود

  225. جعفری

    سلام من بینیمو برای بار دوم عمبپل کردم برامده شده بود و انپون جایی ک برامده بود درد میکرد و تنفسو مشکل کرده بود بیمارستان یه برگه داد گفت ببر بیمه بردم بیمه میگه زیبایی قبول نمیکنه ینی چی اخه ؟

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      بیمه های تمیلی موارد این چنینی را تحت موارد زیبایی میدانند و حتی در صورت تایید پزشک هم این مورد تغییر نمیکند

  226. سارا

    سلام.من ۲۴ بهمن ماهمدارک بیمارستانیم رو به یکی از کارگزاری هاداده ام تا تایید کنند و خسارت روپرداخت کنند تامن با تاییدیه پرداخت از بیمه در هزینمو بگیرم.هنوزم چیزی پرداخت نکردن.چقد زمان میبره؟

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      فرایند ارزیابی و پرداخت خسارت در شرکت های بیمه مختلف بیمه ای متفاوت است
      شما در صورت تمایل به پیگیری میتوانید با واحد خسارت شرکت مورد بیمه مورد نظر تماس حاصل نمایید

  227. محمد

    سلام خسته نباشید
    بنده تمام مدارک رو برا بیمه فرستادم والان تو سایت بخش خسارت های من هست ولی من شماره حسابی ندادم که واریز کنن چگونه باید اقدام کنم لطفا راهنمایی کنید

    1. بیمه بازار

      سلام
      بازپرداخت هزینه‌های بیمه تکمیلی یا یه شماره حساب اعلامی از طرف شما واریز می‌شوند یا به صورت چک به شما پرداخت می‌شوند.
      شماره حساب معمولا در قرارداد اولیه شما از شما درخواست می‌شود.
      اما چنانچه هنوز واریز نشده باید به شعبه‌ای که بیمه تکمیلی خود را ثبت کرده‌ و خریده‌اید مراجعه کنید و یا به مرکز پرداخت خسارت مراجعه کنید.

  228. susan

    ایا برای دریافت هزینه تکمیلی اول باید مدارک را به شعبه بیمه تامین اجتماعی ببریم یا مستقیما به شعبه اتیه سازان حافظ ممنونم راهنمایی کنید مدارکم کامل است

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      بهتر است ابتدا به بیمه تامین اجتماعی مراجعه نمایید و سپس با مراجعه به بیمه تکمیلی خود برای دریافت خسارات خود اقدام نمایید

    2. ساناز

      سلام من بیمه تامین اجنماعی یه ماه واریز کنم ایا باهاش میتونم عمل جراحی اصلیو معده انجام بدم یا باید چمد ماه از ناریخ بیمه بگزره

  229. عاطفه قلي زاده

    اقا من هزينه را از جيبم برداخت كردم بابت اكو تست ورزش اسكن مدارك را دارم در غرب تهران زندكي ميكنمهر دفعه به شعبه در اريا شهر مراجعه كردم تعداد زياد حتي ساعت ده صبح ميگه نو بت تمام شد من با اين كرونا زياد شده حقوق كارمند به كجا يا كدام شعبه بروم از قبل از عيد اسير شدم با احترام

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      بهتر است با تماس با شرکت بیمه مورد نظر امکان ارزیابی فرایند خسارت خود را به صورت غیر حضوری استعلام نمایید

  230. میلاد

    باسلام اگر انحراف بینی از کودکی وجود داشته باشد بیمه هزینه عمل را میدهد ؟و پزشک معتمد را چگونه باید پیدا کرد ؟بیمه ایران هستم با سپاس

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      بسته به نوع بیمه شما و شرایط مندرج در آن تحت پوشش قرار گرفتن این موضوع بررسی میشود
      برای جلوگیری از تقلب بیمه شدگان امکان دسترسی به پزشک معتمد بیمه را ندارند

  231. نادعلی

    سلام من از شهرستان باغملک استان خوزستان هستم الان نزدیک به چند ماهی هست مدارک پزشکی تحویل دادم ولی اصلا هیچ بررسی نشده و بهمون هزینه ندادند لطفا پیگیری کنید نه فقط من الان اصلا کل افراد شهرستان ازشون ناامید شدن

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      بهتر است با تماس با واحد خسارت شرکت بیمه مربوطه نسبت به تاخیر در بررسی مدارک پزشکی و تاخیر در پرداخت هزینه نسبت به این تاخیر اقدام نمایید

  232. فرانک

    سلام
    من بیمه خدمات درمانی دارم رفتم نوار مغزی ورداشتم و سی تی اسکن ،خواستم بدونم اینها شامل بیمه میشه و در تهران به کجا باید مراجعه کنم؟ چون هزینش خیلی گرون شد نامه گرفتم آیا شامل بیمه میشه ؟
    میشه منو راهنمایی کنید ممنونتون میشم

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      بسته به شرکت بیمه شما و طرح انتخابی شما پوشش ها و استثنائات آن متفاوت می باشد
      بهتر است این مورد را در تماس با شرکت بیمه مذکور پیگیری نمایید

  233. بنفشه زارعی

    با سلام.برای پر کردگی دندان بیمه ارتش هزینه ای پرداخت میکند؟

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      بهتر است با توجه به شرایط بیمه ای خود با در نظر گرفتن عدم در دسترس بودن اطلاعات و جزییات این قرارداد با مراجع درمانی ذیربط تماس حاصل نمایید

  234. ALIREZA

    سلام بیمه سلامت دارم میخواستم بدونم هزینه MRI و ویزیت دکترروازکجا پیگیری کنم

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      شما میتوانید با مراجعه به کارگزاری های بیمه سلامت خسارات خود را پیگیری نمایید

  235. مصطفی

    سلام. ببخشید بنده ۴ ماه پیش جراحی قلب داشته و بیمه تکمیلی رانندگان هستم. به علت شیوع کرونا و لزوم استراحت بعد از جراحی امروز با همه مدارک مراجعه کردم به بیمه دانا و به بنده گفتند که دیر آمدید و خسارت به شما پرداخت نمیشه. می خواستم بدونم مگه همچین چیزی ممکنه؟ مگه مسابقه هست که به بنده می گویند باید زودتر میامدید. بنده شرایطش رو نداشتم و از مازندران هم هستم که در وضعیت قرمز کرونا هست. میخواستم بدونم اگر به تامین اجتماعی مراجعه کنم ممکن هست آنها کمکی کنند یا مثلا معرفی نامه بدهند که من بتوانم هزینه درمانم را دریافت کنم؟

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      به طور کلی هر شرکت شرایط خاص خود را برای زمان و دریافت و مدارک خسارت دارد ولی با توجه به شرایط فعلی شاید با مراجعه به شعب تامین اجتماعی امکان بررسی پرونده شما ایجاد شود

  236. مصطفی

    سلام. ببخشید بنده ۴ ماه پیش جراحی قلب داشته و بیمه تکمیلی رانندگان هستم. به علت شیوع کرونا و لزوم استراحت بعد از جراحی امروز با همه مدارک مراجعه کردم به بیمه دانا و به بنده گفتند که دیر آمدید و خسارت به شما پرداخت نمیشه. می خواستم بدونم مگه همچین چیزی ممکنه؟ مگه مسابقه هست که به بنده می گویند باید زودتر میامدید. بنده شرایطش رو نداشتم و از مازندران هم هستم که در وضعیت قرمز کرونا هست. میخواستم بدونم اگر به تامین اجتماعی مراجعه کنم ممکن هست آنها کمکی کنند یا مثلا معرفی نامه بدهند که من بتوانم هزینه درمانم را دریافت کنم؟

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      به طور کلی هر شرکت شرایط خاص خود را برای زمان و دریافت و مدارک خسارت دارد ولی با توجه به شرایط فعلی شاید با مراجعه به شعب تامین اجتماعی امکان بررسی پرونده شما ایجاد شود

  237. علی کیهانی

    من تمام مدارک بیمارستان را برای دریافت بیمه تکمیلی حافظ تحویل داداه ام فقط فاکنور پیس میکر درپرونده بیمارستان دی وجود ندارد وعلت انرا نمیدانم و دفتر پیشخوان ازادی نبش جیحون فاکتور پیس میکر را ازمن میخواهد برای تگمیل پرونده . گه متاسفانه فاکتور مفقود سده است لطفا مرا راهنمایی فرمایید .
    1- من حق بیمه خدمات درمانی را دریافت نموده ام ولی حق بیمه تکمیلی را بعلت فقدان فاکتور پیس میکر دریافت ننموده ام
    اگر من متقاضی دریافت پیس میکر نباشم وکتبا درپرونده خود بنوسم .ایا بقیه هزینه بیمارستان که پرونده منعکس است میتوانم بگیرم . سوال بعدی اینست مدت زمان از زمان ترخیص از بیمارستان تادریافت هزینه بیمه تکمیلی حافظ چه مذتی است من نمیخواهم حق بیمه من باطل شود لطفا پاسخ سوالات مرا به امیل من ارسال فرمایید علی کیهانی باز نشته اموزش وپرورش

    1. بیمه بازار

      با سلام. بیمه مبلغی را که کارشناسی کند واریز می کند . در این مورد با خود بیمه حافظ صحبت کنید.

  238. بهروز

    بازنشسته فرهنگی هستم.مدتیست که بیمه آتیه شهرمان فاکتورهای هزینه شده درمانی ام را نمی گیرد.نمی دانم برای استرداد مبالغ هزینه شده ام به کجا باید مراجعه کنم. لطفآ راهنمایی ام کنید.

    1. بیمه بازار

      با سلام
      لطفا با یکی از شعب بیمه اتیه شهرستان خود تماس بگیرید و یا به صورت حضوری مراجعه فرمایید تا به مشکل شما رسیدگی گردد

      1. محمدامین

        من یک ماه هست که اقدام به دریافت هزینه بیمه تکمیلی در آتیه سازان حافظ کردم و در دفترشون ثبت کردن میخاستم ببینم کی هزینه هایی که کردم را دریافت خواهم کرد ممنون

      2. مریم

        سلام بنده تقریبا ۶ ماه پیش فاکتور به بیمه دادم اما هنوز هزینه هارو نریختن چقدر زمان میبره؟