شرایط و جزئیات بیمه عمر پاسارگاد

تنوع خدمات بیمه‌ای معمولا باعث می‌شود که هنگام انتخاب بهترین بیمه عمر با سردرگمی‌هایی می‌شویم. در چنین آگاهی از شرایط، خدمات و مزایای هر یک از شرکت‌های بیمه تاثیر بسزایی در حل سردرگمی‌ها و انتخاب مناسب‌ترین بیمه دارد. در همین راستا، در این مقاله قصد داریم تا شما را با شرایط خرید بیمه عمر پاسارگاد که یکی از شرکت‌های ارائه دهنده بیمه در این زمینه است، آشنا کنیم.


خرید بیمه عمر


شرایط دریافت بیمه عمر پاسارگاد

بیمه عمر در شرکت‌های مختلف شرایط متفاوتی دارد، برای مثال؛ شرایط سنی مورد پذیرش در شرکت‌ها متفاوت است که می‌تواند از ۱ تا ۷۰ سال باشد. سقف سنی در بیمه عمر پاسارگاد تا 65 سال است به این شرط که مجموع سن بیمه‌شده با مدت زمان قرارداد بیمه عمر بیش از 70 سال نشود. همچنین متقاضی بیمه عمر باید بالاتر از 18 سال سن داشته و قادر به پرداخت حق بیمه مورد نظر خود باشد.در این بیمه بیمه‌گزار می‌تواند افراد زیر 18 سال و حتی فرزند تازه متولد شده خود را نیز بیمه کند.

یکی دیگر از شرایط  بیمه عمر پاسارگاد سنجش وضعیت سلامتی فرد بیمه شده است. که بیمه‌گذار بایستی پاسخ دهد که آیا دچار بیماری خاص می‌باشد یا خیر. بنابراین دقت داشته باشید که در صورتی که دارای بیماری خاصی هستید، آنرا در فرم بیمه عمر مطرح کنید و مدارک پزشکی مورد نیاز را ارائه نمایید. زیرا در صورتی که دچار بیماری خاصی باشید و این موضوع به شرکت بیمه اطلاع داده نشود طبق قانون بیمه و شرایط بیمه عمر پاسارگاد، بیمه‌گر می‌تواند تعهدات خود را در قبال شما انجام ندهد.

مقالات دیگر  مقایسه بیمه عمر پاسارگاد و سامان

مطالب مرتبط: بیمه عمر برای چه کسانی ضروری است

شرایط بازخرید بیمه عمر پاسارگاد کدام است؟

بیمه عمر پاسارگاد دارای ارزش بازخرید بوده، در این بیمه حق بیمه‌ای که می‌پردازید پس‎انداز می‌شود و شما می‎توانید بعد از گذشت 6 ماه از مدت قراردادتان و پرداخت ششمین حق بیمه، اندوخته خود را بازخرید کنید و بیمه‌نامه را فسخ نمایید.

شرایط دریافت وام در بیمه پاسارگارد

اگر بنا به هر دلیلی به وام نیاز داشتید، نگران نباشید. بیمه عمر پاسارگاد شرایطی را برای شما فراهم کرده است که تا میزان 90% ارزش بازخریدی بیمه نامه خود بدون ضامن و وثیقه می‌توانید وام دریافت کنید. برای مثال اگر ارزش بازخریدی شما تا آن لحظه 10 میلیون تومان باشد شما می‌‌توانید تا 9 میلیون تومان وام دریافت کنید.

شرایط دریافت وام در بیمه پاسارگارد

 این وام می‌تواند در مواقعی که شما نیاز ضروری به صندوق پس انداز خود دارید به شما کمک ‌کند تا بتوانید از سرمایه خود برداشت داشته باشید. نکته مثبتی که این وام دارد این است که پس از دریافت وام پوشش‌های بیمه‌ای برای بیمه شده وجود خواهد داشت. نرخ تسهیلات وام 4% بیش از نرخ سود محاسباتی برای تشکیل سرمایه خواهد بود.


حتما بخوانید:

کدامیک از شرکت‌های بیمه سود بیشتری پرداخت می‌کنند؟


شرایطی که تحت پوشش بیمه عمر پاسارگاد قرار نمی‌گیرد؟

بروز هر کدام از حوادث زیر تحت پوشش بیمه عمر پاسارگاد قرار نخواهند گرفت:

  • در صورتی که فرد اقدام به خودکشی کند، بیمه گذار زنده بماند یا فوت کند در این صورت تحت پوشش بیمه‌های درمانی و فوت قرار نخواهد گرفت.
  • در صورت اقدام به سقوط آزاد با چتر نجات
  • در صورت که چه به صورت مستقیم و چه در مقام مباشرت و مشارکت مرتکب به اعمال خلاف قانون شود.
  • مبتلا شدن به جنون به طور طبیعی، جنونی که ناشی از حادثه باشد می‌تواند تحت پوشش قرار گیرد.
  • خود‌زنی و آسیب‌های عامدانه که بیمه‌گزار به خود وارد کند
  • اگر بیمه‌گذار تحت یک حادثه عمدی از سوی بیمه شده یا ذی‌نفعان بیمه عمر فوت کند
  •  عمل دیسک و فتق.
  • عوارض و بیماری‌های ناشی از مصرف خودسرانه دارو، مصرف مواد مخدر، مسکرات و داروها و مواد محرک.

  • حتما بخوانید:

    ۸ نکته که قبل از استعلام بیمه عمر باید بدانید؟


در چه شرایطی باید حق بیمه بیشتری پرداخت کرد؟

در صورتی که بیمه‌گذار شغل پر خطری داشته باشد یا به انجام ورزش‌ها، تفریحات و فعالیت‌هایی که امکان خطر جانی دارند، مشغول باشد هنگام خرید بیمه عمر پاسارگاد بایستی حق بیمه بیشتری را برای پوشش سرمایه فوت پرداخت کند. برخی از این فعالیت‌های پرخطر عبارتند از:

  • ورزش‌های رزمی و حرفه‌ای، خلبانی یا سرنشینی در هلیکوپترها و یا هواپیماهای آموزشی و اکتشافی، رانندگان و سرنشینان خودروها و موتور سیکلت‌های کورسی و مسابقه‌ای، پرش با چتر، غواصی، کایت سواری و یا وسایل پروازی مشابه، قایقرانی، سوارکاری و شکار
  • هنگامی کهاقدامات نظامی و امنیتی مانند وضعیت کودتا، آشوب، شورش، انقلاب و اعتصابات در حال اجرا باشد.
  • در مورد خطرات ناشی از زمین‌لرزه و آتش‌فشان  در مکان‌های زلزله‌خیز یا در نزدیکی آتش‌فشان‌های فعال نیز
  • همچنین در مواردی که خطراتر مورد خطرات ناشی از زمین‌لرزه و آتش‌فشان در مکان‌های زلزله‌خیز یا در نزدیکی آتش‌فشان‌های فعال نیز  بیمه پاسارگاد مبلغ بیشتری را از بیمه‌گذار دریافت خواهد کرد.
مقالات دیگر  ۷ نکته مهم که قبل از خرید بیمه عمر باید بدانید!

بیمه بازار انتخاب بهترین بیمه

بیمه بازار اولین سامانه آنلاین مقایسه و خرید بیمه با فراهم ساختن بستر آنلاین خرید بیمه این امکان را برای شما فراهم ساخته است تا به آسانی قیمت و شرایط شرکت‌های بیمه را مقایسه کرده و بهترین بیمه تکمیلی انفرادی، ارزان ترین بیمه شخص ثالث را خریداری نمایید. یا خرید آنلاین بیمه بدنه و آتش سوزی را تجربه نمایید. بیمه‌نامه شما در همان روز صادر می‌گردد و ارسال بیمه‌نامه به تهران و تمامی مراکز استان ها رایگان و در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

نظر یا پرسش خود را بنویسید