مقایسه بیمه عمر پاسارگاد و ایران

بهترین بیمه عمر را کدام شرکت ارائه می‌دهد؟ حتما این سوال برای شما هم پیش آمده است و تمایل دارید با خرید بیمه عمر بالاترین میزان سود و بهترین خدمات را دریافت کنید. اما بهتر است بدانید بهترین بیمه عمر بیمه‌ای است که بیشترین هم‌خوانی را با شرایط و نیازهای شما دارد. برای خرید بهترین بیمه عمر بهتر است قبل از خرید با جزییات بیمه عمر آشنا باشید و نیز شرایط ارایه آن در شرکت‌های مختلف بیمه را بدانید. ما در این مقاله قصد داریم شرایط بیمه عمر ایران و پاسارگاد را شرح دهیم و مقایسه کنیم.


خرید بیمه عمر


مقایسه میزان پرداخت سود به حق بیمه‌های عمر

سود تضمینی:

سود اندوخته‌ی بیمه عمر، میتواند به ۲۴% سالیانه برسد. سود تضمینی در دو سال اول 16% در دوسال دوم ۱۳% و سال‌های بعد از آن 10% است که علی‌الحساب به اندوخته‌ی بیمه عمر شما تعلق خواهد گرفت.

سود حاصل از مشارکت:

سود مشارکت، سود حاصل از سرمایه‌گذاری شرکت بیمه در پروژه‌های اقتصادی سودآور است که با بیمه‌گذار شریک خواهد شد. در شرکت بیمه پاسارگاد میزان این سود تا 24 درصد و در شرکت بیمه ایران میانگین  سود در سه سال اخیر حدود 24/9 درصد می‌باشد.

بیمه عمر ایران و پاسارگاد

مقایسه در نحوه ارایه پوشش سرمایه فوت:

در صورت فوت طبیعی بیمه‌شده، بیمه‌گر موظف است تا مبلغی را به ذی‌نفعان وی پرداخت کند. سرمایه فوت با توجه به مبلغ حق بیمه و طبق توافق با بیمه‌گر تعیین می‌شود. اما معمولا در صورت فوت بیمه‌شده بر اثر مرگ طبیعی، حدوداً مبلغی به میزان 1 تا ۴۰ برابر حق‌بیمه پرداختی سالانه، سرمایه فوت به ذی‌نفعان وی پرداخت می‌شود. سقف سرمایه فوت طبیعی در بیمه پاسارگاد 250 میلیون تومان و در بیمه ایران 400 میلیون تومان است.

مقالات دیگر  اگر شرکت بیمه ورشکست شود تکلیف بیمه‌‌های عمر چه می‌شود؟

مقایسه از نظر سطح توان‌گری:

توانگری یکی از مهم‌ترین عواملی است که به شما برای انتخاب بهترین بیمه عمر کمک می‌کند. توانگری سطوح مختلفی دارد، توان‌گری مالی بالای ۱۰۰ نشان از وضعیت مناسب شرکت بیمه دارد، بدین معنی که این شرکت توانایی عمل به تعهدات خود را دارد.

سطح توان‌گری شرکت بیمه ایران ۴ و سطح توانگری بیمه پاسارگاد 1 است. بیمه ایران نسبت به بیمه پاسارگاد در وضعیت پایین‌تری قرار دارد.

مقایسه از نظر شرایط لازم برای دریافت وام:

در بیمه پاسارگاد شما می‌توانید تا سقف 90 درصد ارزش بازخریدی بیمه‌نامه عمرتان در پایان ماه ششم وام دریافت کنید؛ بازپرداخت وام به‌دلخواه شما تا ۳ سال و طی 36 قسط نیز از مزیت‌های بیمه عمر پاسارگاد است.

برای دریافت وام از بیمه عمر ایران شما می‌توانید از پایان سال دوم تا سقف 90 درصد ارزش بازخریدی بیمه نامه عمرتان وام دریافت کنید و آن را طی 36 قسط تسویه کنید. مقدار دقیق پرداختی وام بیمه عمر بستگی به اندوخته بیمه‌نامه شما دارد؛ هر چه مبلغ اندوخته بیشتر باشد، مبلغ وام بالاتر خواهد بود.

جدول مقایسه بیمه عمر ایران و پاسارگاد در پوشش‌های تکمیلی:

به پوشش‌های اختیاری بیمه عمر پوشش‌های تکمیلی می‌گویند که کیفیت و انواع آن در شرکت‌‌های بیمه متفاوت است. هنگام انتخاب بیمه عمر بررسی پوشش‌های تکمیلی بسیار حائز اهمیت است که در این بخش در قالب جدول به مقایسه بیمه عمر ایران و پاسارگاد از نظر پوشش‌های تکمیلی پرداخته ایم.


حتما بخوانید:

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد و سامان!


جدول مقایسه بیمه عمر پاسارگاد و ایران از لحاظ شرایط عمومی بیمه عمر:

در جدول زیر سعی کردیم شرایط مختلف بیمه‌های عمر ایران و پاسارگاد را بیاوریم تا بهتر تصمیم بگیرید. برای مقایسه بهتر بیمه شرکت‌های بیمه بهتر است به سایت بیمه بازار مراجعه کنید.

مقایسه بیمه عمر پاسارگاد و ایران از لحاظ شرایط عمومی بیمه عمر

 


بیشتر بخوانید:

بیمه تأمین اجتماعی خویش فرما

کد استعلام بیمه تامین اجتماعی

چگونه خلافی خودرو را کم کنیم؟

مقالات دیگر  بازنشستگی با بیمه‌های عمر "ملت" و "پارسیان"

بیمه ثالث پراید

نظر یا پرسش خود را بنویسید

5 نظر
  1. زهرا رستم زاده

    سلام وقت بخیر من بیمه عمر ایران هستم
    سرمایه فوت من200 میلیون و سرمایه فوت بر اثر حادثه هم 200 میلیون هست با پرداختی
    8500000 هزار تومن و با افزایش 20% افزاایش در سال هست ولی هزینه های پزشکی من 4میلیون زدند
    من شنیدم 5 میلیون هست چرا برای من چهار میلیون هست با توجه به این که ازمایش من همه اوکی بود مشکلی نبود ممنون میشم پاسخ بدید تشگر

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      هزینه های پزشکی نسبتی از سرمایه فوت می باشد و این عدد براساس مبلغ اعلامی شما درست می باشد و عدد ثابتی برای این پوشش وجود ندارد.

  2. علیرضا

    با عرض سلام،
    چند سوال در ارتباط با مناسب ترین، بیمه عمر سرمایه گذاری و درمانی دارم، خواهشمندم راهنمایی فرمایید.
    1-مقایسه ای در مورد نرخ سود سرمایه گذاری، و پوشش درمانی، بین بیمه ایران و پاسارگارد و سامان ؟
    2-ایا می توان از دو نوع شرکت مختلف و یا، دو بیمه، از یک شرکت بیمه (فرضا جهت انصراف، و برداشت از یکی از انها) استفاده کرد؟
    3- ایا استفاده از حق تکفل در بیمه درمانی برای مادر 71 ساله و یا خانواده وجود دارد ؟
    4- برگشت سرمایه در زمان ورشکستگی شرکت، و چگونه تضمین می شود ؟
    5- مقدار و زمان پرداخت سود بیمه، سرمایه گذاری.
    6- ایا در صورت صرفنظر از امتیاز بازنشستگی، در بیمه تامین اجتماعی، بهتر نیست، ان را را باز خرید کرد، و فقط از همین بیمه های درمانی استفاده نمود ؟
    7- حداقل سرمایه لازم برای بیمه های مذکور ؟

    مشخصات: مرد
    سن: 1347
    بیمه: خویش فرما
    تاهل: مجرد

    1. بیمه بازار

      سلام وقت بخیر
      بهتر است با مراجعه به سایت بیمه بازار یا تماس با پشتیبانی پاسخ تمامی موارد فوق را دریافت نمایید

  3. نیما

    سلام روزتون بخیر
    به عنوان یک فرد مطلع در صنعت بیمه مقایسه شما ایراداتی دارد که امیدوارم مغرضانه نباشید